Novias septiembre 2009??

un any fantàstic.

EntradaAutor: irenusky » dc. feb. 04, 2009 10:23 am

Irene&Rubén ha escrit:
irenusky ha escrit:
ofcourse ha escrit:I tu on tens pensat anar????

després de romiar-ho molt... i veure que algunes coses per clima etc. i temps era impossible dons volem fer Canadà i NY

Hola Tocaya!
Mira Canadá dicen que es una pasada... y New York!!! que decirte... yo estube hace un poco más de 2 años allí y en Washington (porque tengo una tía allí). Y quedamos convencidos de que volveríamos.
NY es como estar dentro de una pelicula. A mí que me encanta el cine... flipé! pero en mi opinión (que no tiene que importarte para nada) NY es muy frio para una Luna de miel.... yo busco algo más paradisiaco relajado y exotico como imaginas cogiendo BALi com destino NY no tiene nada que ver.

Besines

ei wapi! gracias por la opinión, siempre van bien y son trozos de sabiduría de los demás! :-)ok:

Jordi no es de playas, por eso lo hemos descartado... y nosotros somos mucho de ciudad, etc. pero vamos aún estamos dándole a ver que....
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Kaoru » dc. feb. 04, 2009 10:26 am

Doncs jo trobo que tant un lloc com l'altre són bones opcions mentre a tu t'apeteixi anar-hi...a mi tampoc em cauen fatal els americans però tampoc tindria Dubai com a opció pq és un lloc caríssim on si no ets ric no sé que hi fots allà...és la meva opinió!!!Cadascu va de viatge allà on arriba i vol....
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 04, 2009 10:30 am

Kaoru ha escrit:Doncs jo trobo que tant un lloc com l'altre són bones opcions mentre a tu t'apeteixi anar-hi...a mi tampoc em cauen fatal els americans però tampoc tindria Dubai com a opció pq és un lloc caríssim on si no ets ric no sé que hi fots allà...és la meva opinió!!!Cadascu va de viatge allà on arriba i vol....

Eiii, que potser no m'he explicat be! Es clar que totes les opcions son genials, segur que per a totes nosaltres el vitge serà el més fantàstic i el mes emotiu... Jejeje, el primer viatge amb els nostres marits!! A mi USA m'encanta, el que passa es que per a mi era una cosa de principis personals, però estic com boja per anar-hi, ha de ser un país, buff, increible!!
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Kaoru » dc. feb. 04, 2009 10:33 am

NO PATEIXIS....
Cadscuna tenim el nostre destí de somni...jo marxo al Japó! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Nena avui et queden 7 mesos!!!!!!
Kaoru

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 04, 2009 10:36 am

Japó!! Guauu!!!! Quina ruta fas?? Ha de ser una passada viure una cultura tan diferent a la nostra!!
Si, avui 7 mesos, la veritat es que aixó comença a espantar, jejeje...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: irenusky » dc. feb. 04, 2009 10:44 am

Kaoru ha escrit:NO PATEIXIS....
Cadscuna tenim el nostre destí de somni...jo marxo al Japó! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

jejejeje la nena wapa marxarà al japoooooooooooooooo >.-<: >.-<: >.-<:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dc. feb. 04, 2009 11:06 am

Oh! Nosaltres hi voliem anar... però ens va tirar enrera un amic que diu que hi va anar amb una colla i que sort en van tenir.. que allà d'anglès res!!... (ells en sabien) i a l'hora de menjar i demanar coses... esta tot en japonès... nuse... a veure si podem anar-hi més endavant!! ;)
De moment anirem a NY.. però potser fem parada a Praga abans!!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: irenusky » dc. feb. 04, 2009 11:10 am

*Alba* ha escrit:

Oh! Nosaltres hi voliem anar... però ens va tirar enrera un amic que diu que hi va anar amb una colla i que sort en van tenir.. que allà d'anglès res!!... (ells en sabien) i a l'hora de menjar i demanar coses... esta tot en japonès... nuse... a veure si podem anar-hi més endavant!! ;)

dons jo he sentit tot el contrari!! un amic que no tenia ni papa d'anglès va marxar sol rollo moxilla i súper cap problem!!!

uoooo aniràs a Praga?? mmmmm que way!!!! a mi em va agradar molt!!! :-))
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Irene&Rubén » dc. feb. 04, 2009 11:49 am

CHICAS!! Esta clarísimo que cada uno cuanta la Historia según su gusto y experiencia...

Yo tengo una amiga que estubo en Japon este verano pasado con un grupo de amigos que pasaron allí dos semanas.
No sabe ni papa de ingles y dice que el primer día te acojonas porque todo esta en Japo pero se hacen entender por gestos! tampoco te creas que te vas a encontrar mucha gente que hable Ingles allí!
Y con respecto a la comida dice que en las zonas más turisticas en la carta viene la foto de los platos así que cap problema!
Por cierto ella vuelve este verano.. dice que ha sido la experiencia más increible de su vida!! Me parece que habéis hecho una elección estupenda!!

Ahh! y Irenusky! que tienes toda la razón compi... Nueva York me parece un destino Increible! (si no, no hubiera ido) pero depende de lo que prefiera la pareja... a nosotros nos encanta la playa y el sol... lo verde!!!
Pero va a gustos... tengo un copañero de curro que se casa en Junio y se va a los Fiordos Noruegos! Y me parece que tiene que ser precioso pero no me apetece para luna de miel... en cambio a el no le apetece pasar calor!! esta Claro que para gustos los colores!!!

Un beso a todas!!
Imatge
Irene&Rubén

Entrades: 41
Membre des de: dc. març 12, 2008 9:42 pm

EntradaAutor: *Alba* » dc. feb. 04, 2009 11:51 am

irenusky ha escrit:
*Alba* ha escrit:

dons jo he sentit tot el contrari!! un amic que no tenia ni papa d'anglès va marxar sol rollo moxilla i súper cap problem!!!

uoooo aniràs a Praga?? mmmmm que way!!!! a mi em va agradar molt!!! :-))

Ostres doncs quin dilema perque el Japó és un dels llocs que no vull deixar d'anar abans de passar a millor vida jeje...

Jo he estat a la Rep. Texca, però a Praga no, el viatge no era ben bé d'0ci i clar... no estaria malament anar 2 dies a Praga i despres fiu fiu cap a NY!! :)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Nuria&Jose » dc. feb. 04, 2009 11:55 am

Me apunto a Nueva York!!! Y Orlando!!
Nuria&Jose
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 04, 2009 12:09 pm

Aixsss, quin mati mes tonto!!! Entre els nervis d'anar a provar el vestit i tant parlar de viatges, encara no he fet res de profit :star:: :star::
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Kaoru » dc. feb. 04, 2009 4:04 pm

Gràcies pels consells noies però les que ja hem coneixen saben que l'idioma allà no em fa por....entre el japo que sé, l'anglés que sé, l'idioma universal dels gestos i la bona fe dels japonesos per ajudar, estic ben tranquil.la!!!És l'éduard que només controla el tema de l'idioma dels gestos i no està preocupat.... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Veieu com cadascuna li treu el seu què a cada viatge?Per això és especial pq tots som diferents...
Kaoru

EntradaAutor: *Alba* » dc. feb. 04, 2009 5:13 pm

Kaoru ha escrit:Gràcies pels consells noies però les que ja hem coneixen saben que l'idioma allà no em fa por....entre el japo que sé, l'anglés que sé, l'idioma universal dels gestos i la bona fe dels japonesos per ajudar, estic ben tranquil.la!!!És l'éduard que només controla el tema de l'idioma dels gestos i no està preocupat.... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Veieu com cadascuna li treu el seu què a cada viatge?Per això és especial pq tots som diferents...

Amb això si tens tota la raó!! JAJAJA....
De fet encara estem a temps de canviar no hi ha res decidit!! jeje... ::[]:-]]
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: txellb » dc. feb. 04, 2009 8:07 pm

hooooooolaaaaaaaa a totes!!!!!!! us enrecordeu de mi??????? que fort! que fort! estic en ple apogeo d'examens i he fet un descans i he decidit entrar i.. QUE FORT!!!!! JA TOTES US POSA EL 7 A DAVANT!!!!! QUE FORT!!!!! m'ha impressionat molt la veritat!
ara miraré una mica per aqui, ho sento pero no tinc temps per posar-me al dia de tot, em sembla que seria impossible!!!!! pero faré un repàs a veure com van els preparatius.
también dir-vos que definitivament no hi ha casament aquest any.. em fa molta pena pero hem de prioritzar. a mes, el vestit que jo volia no me'l podia permetre, i si no es amb aquest vestit jo no em caso!!! jajajaja :P
una abraçada ben forta a totes, i a les que us heu anat incorporant también, sapigueu que penso en vosaltres!
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:30 pm

txellb ha escrit:hooooooolaaaaaaaa a totes!!!!!!! us enrecordeu de mi??????? que fort! que fort! estic en ple apogeo d'examens i he fet un descans i he decidit entrar i.. QUE FORT!!!!! JA TOTES US POSA EL 7 A DAVANT!!!!! QUE FORT!!!!! m'ha impressionat molt la veritat!
ara miraré una mica per aqui, ho sento pero no tinc temps per posar-me al dia de tot, em sembla que seria impossible!!!!! pero faré un repàs a veure com van els preparatius.
también dir-vos que definitivament no hi ha casament aquest any.. em fa molta pena pero hem de prioritzar. a mes, el vestit que jo volia no me'l podia permetre, i si no es amb aquest vestit jo no em caso!!! jajajaja :P
una abraçada ben forta a totes, i a les que us heu anat incorporant también, sapigueu que penso en vosaltres!

Hola wapisima!!! esclar que ens recordem de tu!!! aqui no oblidem a ningu!!!

I algunes estan a prop del 6... quina por...

em sap greu que no pugui ser aquest any al final, pero pensahi be, l´any que be et casaras por todo lo alto!!!! jeje amb el teu vestit i com tu volies!!! segurisim!!! tot pase per alguna rao.

aixi que animat i amunt!!! endavant!!! espero que els examens et vagin perfectes wapa!!! i ja saps no deixis de pasarte per aqui!!!!

muacssssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: irenusky » dc. feb. 04, 2009 10:47 pm

txell wapa!!! com diu la miri i tant que ens enrecordem de tú wapi!!!!

bueno mira es un llàstima que no pugui ser aquest any, però pensa que quan sigui serà com tu volies i el teu casament somiat! amb el teu vestit d'ensomni :-))

wapiiiiiii ves entrant de tant en tant nina!!!!!

sort amb els exàmens!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 05, 2009 12:53 pm

Bon dia!!
Bueno noies, ja és oficial.... Ja tinc vestit!! :-)) :-)) :-))
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: irenusky » dj. feb. 05, 2009 1:16 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia!!
Bueno noies, ja és oficial.... Ja tinc vestit!! :-)) :-)) :-))

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: sagrera????
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 05, 2009 1:22 pm

Siiiii....... És tan maco ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
ofcourse