Autor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 8:02 pm

Autor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 8:04 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:05 pm
ise ha escrit:Així m'agrada Miri!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 8:06 pm
ise ha escrit:Noies PROU DE DIR TONTERIES!!!!! Si cada dia ja estas guapa aquell dia es multiplicarà per 10.000 pq només amb l'il·lusió que tindràs i a dins el vestit que et compraràs, ya ni te digo. Així que noies PROU!!! (ara faig com el Cuní! jejeje PROU, PROU, PROU!!!!)

Autor: ise » dc. feb. 04, 2009 8:06 pm
Pacresol ha escrit:esta miri si que tiene la autoestima por las nubes joer que bien!!! yo la tengo por los suelos porque cada dia me veo mas gorda y fea y con mas defectos ....

Autor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:06 pm
Pacresol ha escrit:esta miri si que tiene la autoestima por las nubes joer que bien!!! yo la tengo por los suelos porque cada dia me veo mas gorda y fea y con mas defectos ....

Autor: ise » dc. feb. 04, 2009 8:07 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Noies PROU DE DIR TONTERIES!!!!! Si cada dia ja estas guapa aquell dia es multiplicarà per 10.000 pq només amb l'il·lusió que tindràs i a dins el vestit que et compraràs, ya ni te digo. Així que noies PROU!!! (ara faig com el Cuní! jejeje PROU, PROU, PROU!!!!)
jajaja... molt bona aquesta!! Ara que dieu... sabeu la nova proposta del conseller maragall per educació?? Començar el curs del 7 de setembre i acabar el 23 de juny amb una setmana més de vacances al febrer!!!! jajajajaja més vacances... pq total començar el 7 o el 15 als profes ens és igual pq des de l'1 de setembre q estem a l'institut... jajajaja

Autor: Pacresol » dc. feb. 04, 2009 8:08 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:09 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Noies PROU DE DIR TONTERIES!!!!! Si cada dia ja estas guapa aquell dia es multiplicarà per 10.000 pq només amb l'il·lusió que tindràs i a dins el vestit que et compraràs, ya ni te digo. Així que noies PROU!!! (ara faig com el Cuní! jejeje PROU, PROU, PROU!!!!)
jajaja... molt bona aquesta!! Ara que dieu... sabeu la nova proposta del conseller maragall per educació?? Començar el curs del 7 de setembre i acabar el 23 de juny amb una setmana més de vacances al febrer!!!! jajajajaja més vacances... pq total començar el 7 o el 15 als profes ens és igual pq des de l'1 de setembre q estem a l'institut... jajajaja

Autor: ise » dc. feb. 04, 2009 8:11 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:11 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 04, 2009 8:13 pm
ise ha escrit:Mira al mati com que vaig tan adormida ja em maquillo quasibé sense mirar, i pentinar...el meu cabell queda igual si hi fas algo com si no, o sigui que quan m'alço em faig una cua i no la toco en tot el dia...jejeje La roba...ja se quins pantalons o faldilles em queden bé o no... Sóc molt pràctica jo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 8:14 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Noies PROU DE DIR TONTERIES!!!!! Si cada dia ja estas guapa aquell dia es multiplicarà per 10.000 pq només amb l'il·lusió que tindràs i a dins el vestit que et compraràs, ya ni te digo. Així que noies PROU!!! (ara faig com el Cuní! jejeje PROU, PROU, PROU!!!!)
a mi ja me sera igual jejeje aquest curs ja no me de preocupar destudiar!! safini!!!
pero tu si has de començar el 7 crec jo que estaras super cansada!!! hasta amb resaca jejeje :p jejej

Autor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 8:14 pm
miriameta ha escrit:Iseta wapa!!!
Com sabras... jo i el maquillatge no som amiguetes jejeje aixi que et puc demanar un favor?? podrem quedar un dia i m´ensenyes??? es que m´enrecordo que hu vam parlar al cafe & tu.

Autor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 8:15 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Mira al mati com que vaig tan adormida ja em maquillo quasibé sense mirar, i pentinar...el meu cabell queda igual si hi fas algo com si no, o sigui que quan m'alço em faig una cua i no la toco en tot el dia...jejeje La roba...ja se quins pantalons o faldilles em queden bé o no... Sóc molt pràctica jo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pero que wapa quan t´allises el cabell!!!

Autor: lluneta29 » dc. feb. 04, 2009 8:16 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Noies PROU DE DIR TONTERIES!!!!! Si cada dia ja estas guapa aquell dia es multiplicarà per 10.000 pq només amb l'il·lusió que tindràs i a dins el vestit que et compraràs, ya ni te digo. Així que noies PROU!!! (ara faig com el Cuní! jejeje PROU, PROU, PROU!!!!)
Si que ho he sentit, si!!!! Estudia molt pq aquesta feina te coses que són un xooooooooooooooooooollo!!!

Autor: ise » dc. feb. 04, 2009 8:17 pm