SOS!! estic entre MAS DELS VIVENCS i SESOLIVERES

bodes 10!

SOS!! estic entre MAS DELS VIVENCS i SESOLIVERES

EntradaAutor: PekeVito » dl. feb. 02, 2009 9:05 pm

Hola sóc nova en aquest fòrum i m'agradaria que m'ajudessiu una mica en això d'escollir restaurant: les meves dues opcions són el MAS DELS VIVENCS (La Pobla de Claramunt) i SESOLIVERES (a prop d'Igualada). Voldria saber opinions i així acabar de decidir-me.

Gràcies!!!
PekeVito
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: Hermi » dl. feb. 02, 2009 9:29 pm

Hola Pekevito,

Nosaltres també vam mirar aquest dos restaurants (entre d'altres), ja els has anat a veure???

A bodes 2008 hi ha un post de sesoliveres i a bodes 2009 un del Mas dels Vivencs. Fes-hi una llegida potser t'ajuden a decidir-te!!
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 02, 2009 10:22 pm

Jo no en conec personalment cap dels dos, pero el millor es el q t'han dit, q miris els altres posts d'anys anteriors o preguntis a les ja casades o q estan a punt d fer-ho
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Nefeer » dl. feb. 02, 2009 11:02 pm

Hola!

jo no conec mas dels vivencs, però Sesoliveres, al ser del grup jardí, em dóna molta confiança, la veritat és que són molt detallistes i innovadors. Pel que fa al preu, no són dels més barats...tu d'on ets? tens més idees? o només estas entre aquests 2?

Jo he escollit Heretat, que també són dels mateixos.

Que tinguis molta sort en l'elecció!!! :)
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer

Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: ise » dt. feb. 03, 2009 8:18 am

Nosaltres vam a anar a veure Mas dels Vivencs pq era un lloc que em tenia i em té enamorada =0-0-) l'unica pega és que ens quedava una mica lluny, però el lloc i l'atenció rebuda van ser perfectes!!!
L'altre restaurant no el conec...pero com t'han dit mira pels posts dels altres anys que segur que et donaràn opinions i t'ajudarà a decidir-te :-)ok: :-)ok:

Per cert, benvinguda al foro i felicitats per la boda!!!! ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cbayer » dv. feb. 06, 2009 5:09 pm

nosaltres ens casem a sesoliveres!!!! la veritat que va ser el primer restaurant ke vam anar a veure i ens vam enamorar d'ell. el tracte, les instalacions.... i la ubicacio esta super be.
Imatge
cbayer

Entrades: 248
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 10:25 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: PekeVito » dv. feb. 06, 2009 7:14 pm

la veritat que els dos m'encanten. Ja m'he mirat els post del 2009. Demà vaig a veure Sesoliveres. Així ja podré decidir quin agafo perquè el tema de dates a Mas dels Vivencs està "xungo"!!!
Ja us ho explicaré tot!!!

Gràcies per les vostres respostes.
PekeVito

EntradaAutor: PekeVito » dv. feb. 06, 2009 7:19 pm

Nefeer et cases en un lloc especial!!! Vaig anar a veure'l i em va encantar. L'únic que no és barat i no m'ho puc permetre. em queda al costat de casa perquè visc a Calafell. Per això vull mirar Sesoliveres que és del mateix grup i és més econòmic!

Felicitats pel teu casament!!!!!
PekeVito

EntradaAutor: Nefeer » ds. feb. 07, 2009 12:43 am

PekeVito ha escrit:Nefeer et cases en un lloc especial!!! Vaig anar a veure'l i em va encantar. L'únic que no és barat i no m'ho puc permetre. em queda al costat de casa perquè visc a Calafell. Per això vull mirar Sesoliveres que és del mateix grup i és més econòmic!

Felicitats pel teu casament!!!!!

Ah si? jo pensava k era el preu d grup jardi, no només de sesoliveres o d'heretat...

La veritat és k serem pocs, x aixo m'ho puc permetre! i tot i així...toca estalviar! jejeje

Al igual que tu, suposo, Heretat ens va encantar, i també ens cau aprop, ja tens mirat fotògraf? jo he començat a mirar una miketa... tot és molt car, però com a Heretat ho farem tot...doncs hem fet la reserva ja.

Que tinguis sort en l'elecció, ja diras alguna coseta.
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer

EntradaAutor: Nefeer » ds. feb. 07, 2009 12:44 am

PekeVito ha escrit:la veritat que els dos m'encanten. Ja m'he mirat els post del 2009. Demà vaig a veure Sesoliveres. Així ja podré decidir quin agafo perquè el tema de dates a Mas dels Vivencs està "xungo"!!!
Ja us ho explicaré tot!!!

Gràcies per les vostres respostes.

Sort!
Imatge

Nefeer

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 07, 2009 6:36 pm

Jo em caso al Mas dels Vivencs, així que nomès et puc recomanar el meu. ::love::

He estat a una boda a Sesoliveres i no em va agradar gaire...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: PekeVito » dl. feb. 09, 2009 8:18 pm

Al final xiques em caso a Sesoliveres!!! Després de tant debatre entre els dos restaurants ens vam decidir per aquest. De veritat que vam tenir certs problemes per decidir-nos...quina setmana em passat!!!!

Hansen que no et va agradar del casament a Sesoliveres????
PekeVito

EntradaAutor: Nefeer » dl. feb. 09, 2009 9:29 pm

Felicitats!!!!!!!!

una cosa menys, la veritat és que els del grup jardí són molt detallistes i atents...

Si vols ja estarem en contacte per veure com va tot i els preus i demés, ja que potser no són tant diferents a Heretat que a Sesoliveres, he llegit que com no et donen restaurant x akell dia, que si els hi estires una mica pots aconseguir que et regalin la nit de noces en algun de proper. Jo ho intentaré, ja et diré alguna cosa...

Ens veiem i felicitats de nou!!!!!!!!!!!!
Imatge

Nefeer

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 09, 2009 9:48 pm

PekeVito ha escrit:Al final xiques em caso a Sesoliveres!!! Després de tant debatre entre els dos restaurants ens vam decidir per aquest. De veritat que vam tenir certs problemes per decidir-nos...quina setmana em passat!!!!

Hansen que no et va agradar del casament a Sesoliveres????

Ni a mí ni a la familia ens va agradar l'aperitiu ni el primer plat (fa anys, però recordo que era rap, fred...). Va ser l'únic casament en que la majoria vam passar gana.
Però no t'amoïnis, perquè això depèn del que escullis! Els meus cosins no van escollir bé, la veritat.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dg. març 22, 2009 7:26 pm

Pues nosotros también hemos escogido este restaurante!

Fuimos a la jornada de puertas abiertas y el aperitivo que probamos etsaba genial!!! (un poco frio algunas cosas, pero muy bueno)

Con los platos frios, pues no se... Si fue hace unos años yo creo q habrán ido arreglando los "errores" q tenían!

Hrmos buscado opiniones por internet y la verdad q todas hablan muy bien de este restaurante jejeje

Un beso!
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Helena1974 » dl. juny 29, 2009 12:52 pm

Hola!!
Sóc nova en aquest foro i bé, us vull comentar que em caso al maig del 2010 i després de veure bastants restaurants em van enamorar dos: un era el paratge que és una passada però se'ns passava de pressupost i l'altre Sesoliveres, impressionant, ens va enamorar a primera vista. La Carmen que és la persona qui ens ho va ensenyar és super maca i vam veure com ho estàven preparant tot pel casament del vespre. Super xul.lo! Tema de menús i aperitius la veritat és que pinten molt bé!!!
Apa doncs! siau!!!
Helena1974

Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 29, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: Nefeer » dl. juny 29, 2009 11:52 pm

Avui he estat a Sesoliveres per fer el primer contacte amb el noi que ens ajudarà a elaborar els menús.

Ja hem escollit 3 plats de cada i d'aquí unes setmanes ja farem la prova.

El lloc m'ha semblat preciós! Moltes felicitats a les que us caseu allà!

Jo em caso a l'altre, a Heretat, i estic molt contenta de fer-ho tot allà.

Ja us explicaré com va el tema de la prova de menús i demés. Quina ilu!!!!
Imatge

Nefeer

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. juny 30, 2009 6:22 am

nefeer!!!

Fes moltes fotus també!!! jejejejejee
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any