Autor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:24 pm

Autor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:26 pm
Papallona* ha escrit:Hola nenisssssssssss!!!
bueno com us vaig comentar aquesta setmana tinc exposicions i les 2 altres exams finals... aixi que que no se quan podré entrar pq estic a la biblioooooooooooooooooo
ei a mi a lo de vistaprint tmb em van clavar els gastos d'envio!!! no eren molt .. no me'n recordo si 4 o 6....
ja me ensenyareu que heu fetttttttttttt
Espluguina ja t'ha arribat el mail de tot gratis???
Nataliaaaaaaaaaaaa no ha tocat res a la fira?? bueno ens queda una altre anys de fires!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dg. feb. 01, 2009 2:45 pm
monxi_bp ha escrit:Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!
... Ostres tu! És el teu dia i ells ens volen posar "pegues"? ais ais...

Autor: monxi_bp » dg. feb. 01, 2009 4:46 pm
i la meva curiositat x saber qi era aqesta morellenca del forum era tan gran q com si del csi es tractes vaig mobilitzar mig poble fins a saber qi erets i ara ja o se!!! 

Autor: Arian1682 » dl. feb. 02, 2009 12:01 am
>.-<

Autor: torsaeann » dl. feb. 02, 2009 7:45 pm
monxi_bp ha escrit:Bona tarda noies,
Bueno moltes gracies a totes per tota la informacio dels restaurants que meu donat alfinal ens hem decantat per el nautic ja hi vam anar x la boda de magermana i anem a lo segur bon menjar bon preu i bon servei!!!
Torsaeann com a morellenca saps q a morell tots son molt xafarotsi la meva curiositat x saber qi era aqesta morellenca del forum era tan gran q com si del csi es tractes vaig mobilitzar mig poble fins a saber qi erets i ara ja o se!!!
![]()

Autor: monxi_bp » dt. feb. 03, 2009 9:09 am

Autor: Papallona* » dt. feb. 03, 2009 10:09 am

Autor: nur_jor » dt. feb. 03, 2009 12:32 pm
monxi_bp ha escrit:Bon dia noies no hi gaire moviment ultimament xl forum!!
Torsaeann dons la veritat q va ser mol facil xq li vaig ensenyar a magermana la web del nuvis.org i enseguida em va dir es la veina de la lluisa i es o era amiga am la nuria i clar la lluisa es tieta del ricard i la nuria cosina aixi q va ser bastant rapid!!!!jijijijiji!!!Totes em van dir q et dones l'enhorabona!!!
Dons si alfinal al nautic xq coneixem al cuiner q es un dels socis i anem alli i el fotograf ens ho fa mediaframe q ja li van fer a magermana tmb i mol mol be les fotos super naturals no et fan fer poses i son ml agradables i ara am el tema de l'esglesia nose xq el mosen de constanti a part de ferte el curset prematrimonial despres as danari cada setmana igual fins el dia abans del casament i t'explica tonteries (esq aqet mosen no em cau gens be) i llavors tenim 2 opcions casarnos a constanti i fer vindre un altre mosen o casarnos en una altre esglesia aixi q no se
xq a vosaltres us an xlat del curset prematrimonial q fan????

Autor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 12:47 pm
monxi_bp ha escrit:Bona tarda noies,
Bueno moltes gracies a totes per tota la informacio dels restaurants que meu donat alfinal ens hem decantat per el nautic ja hi vam anar x la boda de magermana i anem a lo segur bon menjar bon preu i bon servei!!!
Torsaeann com a morellenca saps q a morell tots son molt xafarotsi la meva curiositat x saber qi era aqesta morellenca del forum era tan gran q com si del csi es tractes vaig mobilitzar mig poble fins a saber qi erets i ara ja o se!!!
![]()
Autor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 12:49 pm
NIKITA8 ha escrit:monxi_bp ha escrit:Bona tarda noies,
![]()
Hola monxi, jo també hem caso al Nautic!! el 5 de juny del 2010. La veritat es que tens raó esta molt bé en relació preu qualitat, farem la boda civil allí mateix. Jo també se qui ets tu o almenys aixó crec... sóc de Constantí encara que hará visc amb la meva parella a Sant pere i Sant pau. Deuuuu.

Autor: monxi_bp » dt. feb. 03, 2009 6:46 pm

Autor: NIKITA8 » dt. feb. 03, 2009 9:59 pm
monxi_bp ha escrit:Espluguina si q es el pere dalmau, ja se q a l'espluga us l'estimaveu molt xo la veritat es q am mi no va entrar am bon peu!!!
Nikita si q soc la germana de l'anna i jo em penso q tmb se qi ets el dia de reis ens am veure al bar-celona q estaves am tamare i la petitota de la famili i quan vam puja a casa ma tieta a buscar els reis ens o va dirq et casaves i o feies tot al nautic!!!
q petit es el mon!!!!jijijiji!!!
Autor: Arian1682 » dc. feb. 04, 2009 12:34 am

Autor: Papallona* » dc. feb. 04, 2009 8:11 pm

Autor: Arian1682 » dj. feb. 05, 2009 8:41 pm

Autor: Esther&Edu » dv. feb. 06, 2009 9:52 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 06, 2009 10:09 pm

Autor: nur_jor » ds. feb. 07, 2009 12:29 pm