ON EM CASO????

un any fantàstic.

ON EM CASO????

EntradaAutor: XASAN » dg. feb. 08, 2009 4:31 pm

Hola a tots i a totes!!

El meu futur marit i jo hem decidit casar-nos i ho volem fer aquest 2009. No tenim massa temps per organitzar el dia del casament però tenim moltes ganes, il.lusió i esperança de trobar el lloc i l'ambient adeqüats per als nostres somnis, així que us demanem ajuda per a que ens recomaneu restaurants arreu de la provincia de Tarragona i/o Lleida on poder celebrar el nostre enllaç. Us sona a algú si al castell d'Escornalbou fan cerimònia i convit o només cerimònia? S.O.S.!!!!!!!!!!! Gràcies a tothom!!
XASAN

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 08, 2009 5:24 pm

Yo sólo conozco de Lleida la Fonda Nastasi, he ido a varias bodas allí y genial, además es muy bonito el restaurante.
Míralo a ver...
Suerteee!!
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: suyoscar » dg. feb. 08, 2009 5:34 pm

NENI MUCHAS FELICIDADES POR TU BODA.

PARA CUANDO ES LA BODA???
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: XASAN » dg. feb. 08, 2009 10:07 pm

Gràcias por contestar, son los dos primeros mensajitos que leo desde que me he registrado, y me han hecho mucha "ilu"!!!
Pensamos casarnos en agosto-septiembre de 2009, en función de la disponibilidad que tenga el restaurante que escojamos... Me gustaría la última semana de agosto, o el 11 de septiembre.

El Nastasi de Lleida está muy bien, mi hermano celebró su banquete de boda allí este año y fue todo estupendo, inmejorable. Pero antes de decidirnos por Nastasi, quisiéramos ver algo más, quizás más cerca de Tarragona y Cambrils, que es dond vivimos. Por eso pido consejo a todas las novias, a ver si me echan un cable!
Kisses para todas!
XASAN

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 03, 2009 2:30 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants