CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 08, 2009 5:21 pm

Uissss, cuánto cotilleo!!!!

Dido...!!! No estás ya de los nervios??? arrrgggg!!! dicen que el tiempo nos dará una tregua, ya verás como luce un dia precioso.

Por cierto.., monísimos los pendientes (yo soy adicta a los pendientes y anillos, como dice mi madre, puedo poner un mercadillo y me forro).

Nosotros no hemos mirado aún nada, me dá que nos lo estamos tomando con demasiada calma. El detalle de las pashminas también me parece útil y mono. Lo que no sé seguro es lo del vino, pq en toooodas las bodas que he ido éste año era lo mismo, a ver si encuentro algo diferente, y si no...., vino!!!

El viaje tampoco, sabemos que queremos seguro NY, pero no hemos mirado nada, que tengo a mi churri acabando un proyecto muy importante, a ver si ahora que acaban lo cojo por banda.

Labanda, a mi aún no me han llamado para los precios, a ver si me llaman ésta semana.

Ya nos contareis las que vais antes.

Besosss de domingoooo!!!!
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 08, 2009 6:14 pm

Hola ca n'alzineres!

Un poso una foto que vaig fer el dia de la boda de la Bea:

Imatge
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 08, 2009 6:18 pm

LA MADRE QUE TE PARIÓ JENNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

QUITA ESTA HORRENDA FOTO....

Ru escondiendose a lo raro
yo con cara de xina
y lorena partiendose de risa en el fondo del espejo....

MEMORABLE....

que crus llevamos las ca n'alzineras!!!!jejejejejejej

no hay ninguna mejor?????
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 08, 2009 6:27 pm

No mi niña, ya sabes que pongo fotos que te encantan!!! Jejeje.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: S&X » dg. feb. 08, 2009 6:27 pm

JIJIJI

Si esteu molt mones a la foto!! es nota que esteu molt contentes!!!!!!!

:-)ok: :-)ok: :-)ok:

Majestic, quereis solo NY o algo mas? Si quieres te paso algun presupuesto que tengo, pero son NY + PC.

En santvi esta viatges Nuvis o algo asi, que estan en el centro comercial, yo nunca he viajado con ellos pero tengo amigos que si, y siempre me han hablado bien.
A ver si tu hombre acaba el proyecto y se centra en el bodorrio!!!

Ah las alianzas??? alguien las ha mirado?? yo todavia no!
Majestic recomendacion ESTEVE en Santvi, me han dicho que tienen un monton y sino te pueden disenyar una, yo seguramente ire alli.

Petoooons
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 08, 2009 6:38 pm

Ostras Hansen muy buena la foto!! jeje nos pilló infraganti, no sé ni de que reíamos...alguna barbaridad seguro.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 08, 2009 7:11 pm

Os reíais porque dije: Foto! Y Labanda y Ru se giran a mirar al otro lado en vez de a mí!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 08, 2009 7:41 pm

Quin parell aquestes dues dones!!!! jejejeje

En teniu més de fotos??? jo en vull veure més...

I pel que fa a la pashmina que va regalar la Ru, jo també li estic treient moooolt profit. Si no hagués estat perquè ja teniem els porrons fets, i tot a punt, ho hauriem canviat.

Ostres, això de la bessonada... quin cacau!!! ja veig que no sempre es compleixen les 2 generacions... au, doncs, apa... veig que totes teniu punts per tenir bessonada... aneu-vos posant en remull!!! jejeje

Per variar (l'any passat era la ca n'alzinera viatgera), demà vaig a Palma, però hi vaig amb Spanair i això és el que no em mola... a més, per acabar-ho d'adobar, amb un avió Mc Donald Douglas... quin viruji!!! quina por!!! Bé, confio arribar bé a casona. Sort que de tornada és un Air Europa (Boeing 737)... però bé...

Si demà torno a estar per aquí, serà que continuo viva!!! Petons (per si de cas) :P !!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 08, 2009 7:41 pm

Quin parell aquestes dues dones!!!! jejejeje

En teniu més de fotos??? jo en vull veure més...

I pel que fa a la pashmina que va regalar la Ru, jo també li estic treient moooolt profit. Si no hagués estat perquè ja teniem els porrons fets, i tot a punt, ho hauriem canviat.

Ostres, això de la bessonada... quin cacau!!! ja veig que no sempre es compleixen les 2 generacions... au, doncs, apa... veig que totes teniu punts per tenir bessonada... aneu-vos posant en remull!!! jejeje

Per variar (l'any passat era la ca n'alzinera viatgera), demà vaig a Palma, però hi vaig amb Spanair i això és el que no em mola... a més, per acabar-ho d'adobar, amb un avió Mc Donald Douglas... quin viruji!!! quina por!!! Bé, confio arribar bé a casona. Sort que de tornada és un Air Europa (Boeing 737)... però bé...

Si demà torno a estar per aquí, serà que continuo viva!!! Petons (per si de cas) :P !!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 08, 2009 7:43 pm

dido ha escrit:A veure, ho torno a intentar, no sé per què se'm penja quan adjunto la foto... :-(

Ei quines arrecades més mones!!!! són maquíssimes!!!!!

Jo vull veure el vestit, dido....
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » dg. feb. 08, 2009 8:10 pm

Ei MOT no ens espantis!!!!!!!!!!!!!!! estigues tranquila que si t'has guanyat el apodo de canalzinera viatgera és que estàs acostumadíssima a agafar avions amunt i avall!!!

Jo aquesta setmana també viatjo pero en AVE.. Vaig a Saragossa ha fer unes entrevistes. Estem buscant un enginyer de qualitat..algú s'apunta???

Bé, com us vaig dir ahir, he comprat els materials per fer els ninus dels nuvis que roden pel foro (aquests fets amb goma eva i tal.. sabeu no??) doncs he fet la prova i m'han quedat molt xulos!!! Ës super senzill i ho pots personalitzar tant com et doni la imaginació!!!

Segueixo, però amb un ull al foro!!! (quin moviment per ser diumenge no????)
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 08, 2009 8:24 pm

Ei Arare fes-los una foto!!!! jo vaig intentar fer una parella de nuvis amb fang, però es va quedar en l'intent. Les bones intencions no sempre dónen el seu fruit... jejeje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: S&X » dg. feb. 08, 2009 8:36 pm

Hello

Si ARARE, hi ha molt moviment el diumenge.

Dono fe que li han quedat molt be els ninots!!!

Posa foto al foro bicha!!!!!!!!!!

Jo MOT ni ho intento, pq em surtirien uns xurros guapos guapos.

Dido et queden menys de 3 setmanes!!!!!!!!!
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. feb. 08, 2009 9:18 pm

Aquests son els meus primers nuvis!!! No estan malament no???

La meva amiga és de l'equip espanyol de esqui, per això li ha posat els esquis i el nuvi tambe es dedica a això.. així que li he posat una copa amb un numero 1...

Ja em direu que us sembla!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 08, 2009 9:30 pm

Estic veient que tothom que fa els nuvis li surten super bé!!!

quina traça noies! encara m'hi hauré d'animar!!!

Dido, privi rebut! molt bona elecció! jo también donaré els nuvis de playmobil!!! son molt cucos! els vas comprar per internet?
LABANDA

EntradaAutor: dido » dg. feb. 08, 2009 9:45 pm

Ui, veig que heu tingut un diumenge mogudet... Jo acabo d'arribar a Barcelona, després de 8 horetes de cotxe.

Bé, aniré per parts, que veig que tinc feina a respondre!!!

Labanda, els nuvis de playmobil els vaig comprar per internet, a solostocks. Sé que a una pàgina web que es diu merkakekos también hi són, jo quan els anava a comprar es van esgotar, però ara ja en tornen a tenir. Encara no els he vist, els vaig fer enviar a casa els meus pares, així que demà quan vagi a dinar ja els veuré, ja us explicaré...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dg. feb. 08, 2009 9:50 pm

M'alegro que us agradin les arrecades, són d'una botiga del Raval super xula. Sempre hi passava i m'encantava tot, però mai em comprava res... I quan vam veure les arrecadetes vam pensar que era una bona idea. Pels homes els regalem una agulla de corbata, que és feta amb un clip i un botó com el de les arrecades, però amb estampats més masculins.

Això de l'agulla útil, útil, no ho és massa, però ens agradava la idea que anés tot a conjunt amb el regal de les dones. El meu company, per exemple, sempre la porta enganxada al trau de l'americana, i queda mono!

I les noies de la tenda ens han fet l'etiqueteta amb els noms i la data del casament, cobrant-nos només el que els ha costat la impressió a color. Són un encant!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dg. feb. 08, 2009 9:54 pm

Arare, t'han quedat molt bé els nuvis, jo és que no tinc paciència per fer aquestes coses... i no em volia atabalar més del necessari, que ja ho estic prou!

Ah, i per cert, esteu molt bé a la foto de la boda de la JB, és molt graciosa!

Uff, no sé si em deixo algo... ja us aniré passant per privat el vestit, dimarts tinc la penúltima prova, així que ja estarà tot acabat!!!

I demà la prova de perruqueria!! Això ja és la cursa final!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ARARE » dg. feb. 08, 2009 10:10 pm

Ei dido!! Tornes a casa o ja et quedes fins el dia del casament?? Així que t'ha agradat els nuvis.. precisament son per la meva amiga que viu a frança, es casa a l'abril i no puc anar.. li envio per dir-li.. Tu a on vius de frança?
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 08, 2009 10:18 pm

8 HORES DE COTXE... bufff.... deu ni do!!

això em preguntava jo també.... et quedes fins el dia del casament???? últims detalls...

Gràcies per lo de la web!

la veritat, m'encanten les arrecades!!!!!! i lo de la corbata.... és molt xulo que vagi a conjunt!! tenen web les noies de la botiga?
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants