Tinita ha escrit:Si nena no em vaig poder resistir jajaja quan va dir que només tres dies, doncs bueno vaig a veure com em queden jejeje
M´agradaven els asimetrics, d´estil greco-romano i els dos de paraula d´honor que tenen floretes al escote, el Manuel ( de tota la vida jajaja ) em va dir que quedaven genial, però l´hi vaig dir que no m´hi veig amb paraula d´honor que no em queden bé, va anar a buscar tul i seda, m´ho va possar per sobre les esquenes, i em va dir que ja em faria si m´agradava el vestit uns tirantets adients pel vestit i les meves esquenes, estava al·lucinada jajaja i ma mare també que l´hi va donar la raó en alguns aspectes de vestits ( com per exemple, a la meva mare l´hi agraden aquells vestits " que caminen sols" pel tipus de faldilla i el Manuel l´hi donava la raó, la dona tota feliç que un dissenyador famós l´hi ha donat la raó jajajajajajaja )
No sé els noms i és que només surt un o dos a la web pq els altres són de la nova col·lecció jajaja sóc un desastre...
culleres! si q et va assessorar be nena, jo crec q amb nosaltres es va atabalar veure tanta nuvia junta, jajajaja
Nosaltres al final no vam demanar hora, la Manuela ens va vendre q ja l'any q ve anessim ( sera... ), pq com ens casem al 2010 ens faltava molt d temps