Autor: txellgodayol » ds. feb. 07, 2009 7:50 pm

Autor: Tata » ds. feb. 07, 2009 8:23 pm

Autor: Nikka80 » dg. feb. 08, 2009 8:35 am

Autor: sita81 » dg. feb. 08, 2009 10:29 am
Tata ha escrit:Buenassssss!!!
A NY me voy del 24 de junio al 11 de julio, me hubiera gustado un poco mas tarde, mas a mediados de julio pero entonces se disparaba de precio, asi que nos vamos en esas fechas!!! Sita m'ho he agafat amb Iberia, moltes gracies maca, sense tu ni ho hauria mirat!!!
Nikka, te quieres ir de Barna? y eso? yo no se si podria, siempre me quejo de la familia pero luego la echo de menos!! jajaja!! ademas supongo q tener a la family cerca siempre es una ayuda a la hora de los niños, aunque ya nos diras que haces finalmente!!!
Maricris wapa, com va tot? em sap greu lo de l'avi del Paco, pero es llei de vida, tot i que els avis son molt especials sempre!!
Un besito wapas!

Autor: sita81 » dg. feb. 08, 2009 10:32 am
txellgodayol ha escrit:ok guapa i tu tranqui, si vols tinc la guia de quan vaig anar pel viatge de nuvis.

Autor: sita81 » dg. feb. 08, 2009 10:33 am
Tata ha escrit:Hola wapas!!
Que tal todo por aki? yo he cogido mi vuelo a NY, gracias por la informacion Selecty aunque tenga el vuelo mirare el hotel. Me ha salido los dos el vuelo de ida y vuleta por 500€, esta genial! Ahora me queda mirar el hotel! Estoy contentaaaaaaaaaaaa!!!

Autor: sita81 » dg. feb. 08, 2009 10:35 am
Tata ha escrit:Buenassssss!!!
A NY me voy del 24 de junio al 11 de julio, me hubiera gustado un poco mas tarde, mas a mediados de julio pero entonces se disparaba de precio, asi que nos vamos en esas fechas!!! Sita m'ho he agafat amb Iberia, moltes gracies maca, sense tu ni ho hauria mirat!!!
Nikka, te quieres ir de Barna? y eso? yo no se si podria, siempre me quejo de la familia pero luego la echo de menos!! jajaja!! ademas supongo q tener a la family cerca siempre es una ayuda a la hora de los niños, aunque ya nos diras que haces finalmente!!!
Maricris wapa, com va tot? em sap greu lo de l'avi del Paco, pero es llei de vida, tot i que els avis son molt especials sempre!!
Un besito wapas!

Autor: sita81 » dg. feb. 08, 2009 10:37 am

Autor: Nikka80 » dl. feb. 09, 2009 6:15 am

Autor: MARICRIS » dl. feb. 09, 2009 10:57 am

Autor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 11:25 am
Autor: MARICRIS » dl. feb. 09, 2009 11:36 am
bueno, si t'indemnitzen algo, tens el paro i vas traient'he les opos no està tan mal, no??

Autor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 12:58 pm
Autor: Tata » dl. feb. 09, 2009 2:41 pm
sita81 ha escrit:Tata ha escrit:Buenassssss!!!
Un besito wapas!
Nenaaaa! Jo del 21 al 4!!! Coincidirem!!!! Quatre badalonins per NYC!!!! Podríem quedar algun dia!! :)

Autor: MARICRIS » dl. feb. 09, 2009 5:00 pm
Tinita ha escrit:si si tinc el paro , el màxim d´import ( una mica més de 1000 euris) i el màxim de temps ( ara és un any i mig ) així que aprofitaré per les opos i si surt alguna coseta ( en negre jajaja ) la pillaré per anar fent "guardiola" pel casament!!
Hi han algunes ofertes de feina que més en val estar-me al atur, ja que paguen menys!! s´estàn aprofitant que hi ha molta gent que ara s´els hi acava i clar..."s´agafen a un clavo ardiendo" !!
El Manuel Mota és un dissenyador de nuvies, treballa per Pronovias però també té la seva linea!
Ihhh una alegria aquests dies que he estat una mica moixa , amb el tema aquest del curro, tinc ganes d´emprovar-me!

Autor: Nikka80 » dl. feb. 09, 2009 5:30 pm

Autor: sita81 » dt. feb. 10, 2009 12:02 am

Autor: Selecty » dt. feb. 10, 2009 10:02 am

Autor: MARICRIS » dt. feb. 10, 2009 12:16 pm

Autor: Selecty » dt. feb. 10, 2009 1:02 pm
MARICRIS ha escrit:buenas!!
selecty vaya dia ayer de "cine"total! jejeje! y con lavavajillas new!!
(ya le dije a paco, gracias)
que tal todas? como va el martes?? yo con faenilla... y que no falteeee!!!
kiss kiss