NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dl. feb. 09, 2009 2:32 pm

Bones guapis!!! :-)) :-))

Miri preciosa no t'agobiis!!! El divendres no se com ho tindré per quedar...

Cuca guapíssima! Jo també tinc ganes de veure't que fa molts dies que no ens veiem!!! Que tal estas??? Ja tens totes les disfresses fetes?

Lluneta amor!!! he vist el teu missatge avui al matí...i després m'he quedt sense bateria...jejeje. El dissabte ma tieta em va demanar que l'ajudes a treure i ficar cortines, i clar, ja no vaig poder fer res... i ahir no ens vam moure de casa, això de sortir a sopar dos dies seguits el meu cos no ho aguanta massa pq estava trinxada!!! :--( :--(

Nuvia, que estas bé???

Gemma que és de la teva vida???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 09, 2009 5:22 pm

ise ha escrit:Bones guapis!!! :-)) :-))

Miri preciosa no t'agobiis!!! El divendres no se com ho tindré per quedar...

Cuca guapíssima! Jo també tinc ganes de veure't que fa molts dies que no ens veiem!!! Que tal estas??? Ja tens totes les disfresses fetes?

Lluneta amor!!! he vist el teu missatge avui al matí...i després m'he quedt sense bateria...jejeje. El dissabte ma tieta em va demanar que l'ajudes a treure i ficar cortines, i clar, ja no vaig poder fer res... i ahir no ens vam moure de casa, això de sortir a sopar dos dies seguits el meu cos no ho aguanta massa pq estava trinxada!!! :--( :--(

Nuvia, que estas bé???

Gemma que és de la teva vida???

uooooooooolaaaaaaaaaaaaaaa
bones tardes!!!!!!!!!!!
nenes aixo esta molt parat no pot ser!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
ise...ja tinc les disfresses fetes, intentare posar alguna foto per a k rigueu una mica...ok?? ara tinc feineta am informes i coordinar a la noia nova....ufffff a vegades m'estressso una mica pero ....se me passa.
tinc ganes d veureus, a veure si pel març ens reservem un dissabte o diumenge i anem totes a ninar!!
miriameta bonica no t'agobiis!!!!!! :-()-) :-()-) que la vida son dos dies i ja han passat un i mig....jejejejeje
no se com ho tindre el divendres.........pero a poc que pugui si feu kedada anire!!! :-)ok: :-)ok: :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 09, 2009 5:23 pm

LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA com estas??? :-)) :-)) que tal les avaluacions???
GEMMAAAAAAAAAAAAAAA
NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
On us heu ficat!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dl. feb. 09, 2009 5:51 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jo vull veure les disfresses!!!! >.-<:

I per quedar, hem sap molt greu però a mi entre setmana ja vaig dir que no m'anava gaire bé... per això vaig comentar lo de dinar...
ise

EntradaAutor: ise » dl. feb. 09, 2009 5:52 pm

Més tard si puc em torno a conectar.

Petonets reines ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dl. feb. 09, 2009 7:47 pm

nenetes on souuuuuuuuuuu?????????????????
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 09, 2009 8:53 pm

NENESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS YA ESTOY AQUIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 09, 2009 8:54 pm

Algo hiper important que hagi de saber i que no sé??? Es que em fa taaaaaaaaaaaaaaan pal haver de llegir els milers de pagines que heu escrit...

P.D: Vinc de la pelu, amb lo que mhan clavat mhan deixat perfecta!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 9:34 pm

Hola nenes!! Xfi m'he pogut connectar i segurament que ja no hi sou!!! A veure... nem a pams!!
Ise no passa res... jo también estava malament de bateria i no trobava el carregador entre tantes bosses amunt i avall!!! Sóc un cas.
Avui no m'he pogut connectar pq he estat tota la tarda fent el treball de les opos i al menys he avançat bastant... d'estudi fatal però bno... Els anims van fer, però igual que la miriameta, necessito quedada i pujada d'ànims!! Així que per poc q pugui quedem miriam... tinc una xarrada de les opos a les 5h al màrius però no crec que tardem en sortir ;) Jo us vull a totes!!!!! :-)ok: :-)ok:
cuca!! Merci pel missatge al facebook al igual que la núvia, no us he pogut contestar aq cap de setmana ho he tingut copat!!! jejeje
Núvia guapa............. a vere si parlem d'una vegada!!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 9:37 pm

cuca lleida ha escrit:LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA com estas??? :-)) :-)) que tal les avaluacions???
GEMMAAAAAAAAAAAAAAA
NUVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
On us heu ficat!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/

Vaig fent, molt agobiada de feina. X sort les avaluacions han acabat de moment. Els nens millor, avui m'han vingut plorant pq els hi he ficat dues faltes de disciplina i m'han promés que es portaràn millor ;) A vere si es veritat!!! Pq divendres vaig sortir plorant... i avui mhan dit que han vist que ho passo malament a les seves classes i que no ho volen. A vere... demà us ho conto!!! Però avui al menys he pogut fer bones classes... no deu ser culpa meva encara q de vegades m'ho pensi pq em diuen unes coses... bufff!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 9:39 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes,

divendres que be necessito quedada..

Lluneta aquets anims no van be així....

Besitos wapes :-()-) espero que el vostre finde hagi sigut profitós.

X mi si que podem kdar... jo también en tinc ganes!!!! :-)ok: :-)ok: anem parlant durant la setmana... per cert, vaya setmana que tinc!!! buff... per cert, ise, tenim pendent el dinar totes és cert, però vam acordar que fins al març no podía ser per unes coses i altres, entre elles carnaval pel mig, el dia de st valentí que algunes celebren i ja anavem al març ;) però queda pendent eh, nenes!!!! És la única manera de trobar-nos totes!!!! :-)ok: i que vingui la meva iseta...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 9:44 pm

nuvia2010 ha escrit:NENESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS YA ESTOY AQUIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

Et trobavem a faltar!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Com estàs?? Km va???? El teu pare millor??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 09, 2009 9:49 pm

Encara hi ets petardeta?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 10:01 pm

nuvia2010 ha escrit:Encara hi ets petardeta?

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jejejeje encara volto per aquí... he estat fent el treball de les opos!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 09, 2009 11:02 pm

Bona nit a totes!!! Me'n vaig a sopar i a seguir treballant.............. muakis a totes!!!!!!!! I mil gràcies pels ànims!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 09, 2009 11:15 pm

Hola wapes,

acabo d´arribar a casa... dia complet, practiques tot el mati... dina en poca estona.. ves a estudiar... fes examen(k no he estudiat.. perque no he tingut temps...) soc un desastre.. i despres acaba d´estudiar i truquen, escolta vine a treballar ara fins les 22:30 que ha fallat una... pues au ves a treballar...

aixi que ara que arribo un envio uns quants besitos!! i men vaig directa al llit que no tinc ganes de res... porto uns dies...entre metges, treball, imbecils de clase, i no us agobio mes... perque no puc mes.... :(

Ja se que me direu que m´he d´apujar els anims.. i hu se.. pero l´abril esta molt lluny...

Un besito per cadascuna :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dt. feb. 10, 2009 7:55 am

Miri, ara que hi penso...al metge que hi havies d'anar el divendres passat o el pròxim???? Si hi vas anar el passat...que et va dir????
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 10, 2009 7:56 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola wapes,

divendres que be necessito quedada..

Lluneta aquets anims no van be així....

Besitos wapes :-()-) espero que el vostre finde hagi sigut profitós.

X mi si que podem kdar... jo también en tinc ganes!!!! :-)ok: :-)ok: anem parlant durant la setmana... per cert, vaya setmana que tinc!!! buff... per cert, ise, tenim pendent el dinar totes és cert, però vam acordar que fins al març no podía ser per unes coses i altres, entre elles carnaval pel mig, el dia de st valentí que algunes celebren i ja anavem al març ;) però queda pendent eh, nenes!!!! És la única manera de trobar-nos totes!!!! :-)ok: i que vingui la meva iseta...

Doncs em sap greu però llavors fins al març no ens veurem... :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: Pacresol » dt. feb. 10, 2009 1:21 pm

buenoooooooooo como esta el patiooooooooooooooo jeor....
Miri tranqui poco ap oco es que se te estan amontonando todo... y cogelo poco a poco...
Ise, que tal con el abogado??? espero que bien
Lluneta veo que ya le vas cogiendo a los crios, lo que haces ya esta bien ponles negativos y muchos deberes y haber que hacen... y que sepas que yo tambien tengo que llevar casi todas las iniciativas, no te creas pocas lleva el, es que aun tendre que llamar yo para reclamar que nos vengan a arreglar una estanteria y los pelitos del armario con puertas correderas de la habitacion de matrimonio que compro el... porque el pasa de todo.....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 10, 2009 7:40 pm

Que la vida es mes simple!!! Som nosaltres qui ens la compliquem!!! Sha de passar mes de les coses!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants