NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Eiiiiii

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 08, 2009 12:55 pm

Bones nenes¡¡¡¡
Jo també vaig anar a Salou¡¡¡¡, tinc tot el pis amb confeti....

QUE GUAY LA LLISTA DEL BODATOUR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

ja tinc fotògrafs¡¡¡¡¡¡¡¡¡ al final he agafa't carobianco de Barcelona¡¡¡¡¡

Un petonet nenes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. feb. 09, 2009 12:20 am

bona nit nenes,
ja veieu lo meu es anar a dormir tard...cm q treballo de tarda puc dormir tot el mati!!!!jijijiji!!!
Divendres ja vaig anar a parlar am el mossen la veritat q esq em feia una mica de pal xq el ricard no em podia acompanyar i vaig anar-hi sola...ja comencem bé si ho hai de fer tot jo sola!!!
I bueno ara ja es del tot segur q ens casem el 3 de juliol!!!
Ara comença a pensar amb els testimonis, el padri, els detalls, els regals i la musica q es una de les coses importants!!!
Vosaltres ja sabeu quina canço sera la del primer ball??? Nosaltres fa temps q la tenim decidida es una canço del lluis llach molt bonica >.-<:
Arian tu com vas decidir quins amics serien els testimonis??? :-( La veritat q naltrus tenim molts amics i per sort o desgracia son els mateixos encara q els va aportar ell i es una mica dificil decidir quin...i ara q ia una mica de mal rollos :o-o: bufff q dificil potser mes val q mesperi un temps a decidir q
Bueno ja ens explicarem mes coses
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dl. feb. 09, 2009 12:48 am

Hola wapissimes!!!!! : ban :

buaaa nenis passava a saludar...demà dilluns...quina kk :star:: :star:: :star:: buenu però el dimarts dia 10 ja quedarà menys d´ un any i mig pel bodorrioooo!!!ueeeee!!!

petons a totes!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dl. feb. 09, 2009 12:50 am

jajajaja nenis ja he vist el BODATOURRRRRR!!!!!! ejejejjeje que se nos solapan!!!!!!! osti nenis quines ganeeeeeessssss :-))
Imatge
Arian1682

Re: Eiiiiii

EntradaAutor: Arian1682 » dl. feb. 09, 2009 12:51 am

torsaeann ha escrit:Bones nenes¡¡¡¡
Jo també vaig anar a Salou¡¡¡¡, tinc tot el pis amb confeti....

QUE GUAY LA LLISTA DEL BODATOUR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

ja tinc fotògrafs¡¡¡¡¡¡¡¡¡ al final he agafa't carobianco de Barcelona¡¡¡¡¡

Un petonet nenes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

ueeeeee!!!!! neni me´ n alegro que ja t´ hagis decidit!!!!! pufff quin pes t´ has tret de sobre :-)) ara el més important que es restaurant i fotògraf ja ho tens!! :-))

petons wapaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dl. feb. 09, 2009 12:58 am

monxi_bp ha escrit:bona nit nenes,
ja veieu lo meu es anar a dormir tard...cm q treballo de tarda puc dormir tot el mati!!!!jijijiji!!!
Divendres ja vaig anar a parlar am el mossen la veritat q esq em feia una mica de pal xq el ricard no em podia acompanyar i vaig anar-hi sola...ja comencem bé si ho hai de fer tot jo sola!!!
I bueno ara ja es del tot segur q ens casem el 3 de juliol!!!
Ara comença a pensar amb els testimonis, el padri, els detalls, els regals i la musica q es una de les coses importants!!!
Vosaltres ja sabeu quina canço sera la del primer ball??? Nosaltres fa temps q la tenim decidida es una canço del lluis llach molt bonica >.-<:
Arian tu com vas decidir quins amics serien els testimonis??? :-( La veritat q naltrus tenim molts amics i per sort o desgracia son els mateixos encara q els va aportar ell i es una mica dificil decidir quin...i ara q ia una mica de mal rollos :o-o: bufff q dificil potser mes val q mesperi un temps a decidir q
Bueno ja ens explicarem mes coses

Monxi jo también soc trasnochadora jajajajja però jo m´ aixaco a les 7:30 XDDD el que passa que els diumenges no puk agafar el son després de tot el finde :star:: :star::

tia me´ n alegro de lo de la data!!! una setmaneta abans que jo!!!! :-)) :-)) et podrem anar a veure jijijiji :-))
tens tota la rao amb lo de la musica...crec que per mi también serà un mal de cap....a l´ estiu que tindré més temps per les tardes crec que faré la tria amb calma... :-)) :-)) osti la que sí que posarem és la cançó de "boig per tu" de Sau pk és la nostra...però no se en quin moment XDDD

Neni pues lo dels testimonis...a veure...nosaltres en necessitem 2 per al registre i després de 2 a 8 per a l´ acta matrimonial. cOM ÉS civil, el dia abans anem a firmar però l´ acta que firmarà el jutge de pau es fa el dissabte. Llavors els 2 testimonis del registre no poden ser familia...vam donar molts tombs però vam decidir que havien de ser els dos millors amics que sempre anem....també tenim molts coneguts...però amics amics...la veritat que pocs ja que la gent et sorpren i vulguis o no ja no els consideres tan amics ( rollus que ens han passat XD)..per tant no ho hem tingut molt dificil ja que son una parella amb qui sempre anem...després a l´ acta cerimonial ja ficarem als germans d´ ell i familia meva i a dos amics més que tampoc volem que s´ enfadin i que tinguin protagonisme también :-))

la veritat que és un rollu ja que vols que tothom estigui content...aix nenis...ja vindran les rallades jajajjajaja de moment si es poden evitar no???

petunets!!!
Imatge
Arian1682

Otra de 2010 y de Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 09, 2009 1:26 pm

Hola chicas!!!!

Os mando a todas un saludo, y nada me encantará estar en este post de novias 2010 y encima de tarragona.

Espero utilizar todos los consejos que aqui dais para prepararlo todo estupendamente, y ya sabeis, contad conmigo para lo que os haga falta.
Por cierto!!!!
Alguien conoce el restaurante La Boella de Tarragona??

Saludos!!!

Mrs. Happiness
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: martolis » dl. feb. 09, 2009 10:19 pm

Hola guapes!!!

Com porteu els preparatius??
He vist que una de vosaltres ha agafat de fotògrafs Mediaframe, us ho recomano 100%!!! Són maquíssims, súper agradables, i les fotos molt naturals (era el que nosaltres volíem). I en tres mesos vam tenir àlbum i video!! (i això que ens vam columpiar una mica nosaltres... sinò l'haguéssim tingut abans!!).
Per cert, nosaltres vam fer la boda a l'Orangerie de Clos Barenys, si alguna es casa allà i necessita algo, digueu!!! (privi, please, o no m'entero...). En general molt bé, la gent va sortir súper contenta, però hi ha petits detalls que es poden millorar per a que TOT sigui perfecte!!!
No us espanteu, ningú es va adonar d'aquestes cosetes, però jo sí pq ho havia organitzat tot ;)
Petonets maques!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. feb. 09, 2009 10:50 pm

Martolis et dono tota la rao am els fotografs mediaframe son una apsada jo els conec xq dos treballen de mestres en un centre on vaig treballar i tant el juanjo com el david i els altres els i poso un 10 son super amables, divertits no deixen q setr faci pesat aixo de tantes fotos i es el q tu dius amb 3 mesos l'album i potser una mica mes el video x mi els millors!!!
Noies una idea en el tema d'invitacions q va fer la meva germana era un dvd amb fotos i videos d'ells de la preboda i una pasada et qedes am la gent si mai o an vist es super original!!!i a veure tambe pot ser casola am el movie maker o amb el pinacle vull dir q no cal q to faci el fotograf
I una pregunta eu mirat alguna casa que lloguin cotxes???vosaltres anireu a la fira del nautic q fan aqest finde???jo i vaig el diumenge al migdia xq el disabte esta tot ple
Arian en el tema dels testimonis naltrus tambe em tingut una mica de mal rollo amb la novia d'un amic i ell avia de ser el meu padri i ara....nose q fer :-( ara aurem de buscar a algu altre xo em sap greu xq es com un segon plat :star::
buneo nenes ja direu algo, bona nit
monxi_bp

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 10, 2009 8:26 am

Nenes¡¡¡¡¡
Que tal a totes¡¡¡¡¡¡
Monxi, sobre el tema dels testimonis jo no se que fer tampoc......segurament agafaré el meu germà i de part del meu xicot la seva germana i si no poden ser familia, aquí vindrà el complicat.....
Jo aquest finde no anirem el Nautic.

Un petonet a totes¡¡¡¡¡vaig a treballar¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: martolis » dt. feb. 10, 2009 2:55 pm

Monxi, en el tema del lloguer de cotxes, nosaltres el vam agafar amb Conrado, a Reus. Al principi em feia ilu un Rolls, però quan em vaig enterar dels preus ho vaig descartar ràpid!!! Així que vam optar per un Mercedes amb xòfer (no volíem que cap familiar es perdés part de l'aperitiu per acompanyar-nos ni que estigués esperant com un estaquirot mentre ens fèiem les fotos jeje).
Tema Conrado: el cotxe molt bé, però el xòfer espantós!!! A part que va arribar 20 minuts tard (van ser els únics moments de nervis que vaig passar: la boda era a les 17.30, em va dir que arribaria a les 5 i va arribar a les 5.20, quan ja estàvem trucat un tiet per a què em vingués a recollir a casa!!!), se li va calar un cotxe automàtic (encara no sé com va poder passar), no sabia posar l'aire condicionat i, segons els meus pares i el meu marit, feia olor a alcohol!!! En fin, una joyita!!!
Si algú hi va, que no us envïin el xòfer de la boda del 27 de setembre 2008 a Tarragona........
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. feb. 10, 2009 7:04 pm

Esq a la boda de la meva germana vam llogar un mercedes a la empresa nika tambe x aixo xq ningu ages de pringar conduint el cotxe i no estar a l'aperitiu, a mi em feia gracia llogar un cotxe descapotable xq al casarme al juliol...xo esq no conec cap empresa aixi de cotxes mes macos xq aqesta empresa q jo dic nomes te aqell mercedes aixi de mes macu...bueno si alguna o a mirat i sap d'alguna altre empresa ja direu alguna cosa
monxi_bp

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 11, 2009 6:48 pm

De tema de cotxes no tin ni idea nenes....
La veritat es que teniu rao de llogar un cotxe..però jo tantes coses no puc... o sigui que algú tindrà que acompanyar-nos¡¡¡¡

Un petonet a totes¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Arian1682 » dc. feb. 11, 2009 10:04 pm

Hola wapissimes de mi corason!!!!!!

MRS. HAPINESSS benvingudaaaaaaaaa al foruuuuuuuuu!!!!!jajajajjaa m´ enknta el teu nick!!! :-)) :-))

neni explica´ ns cosetes!!!! dia, llok, idees????????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. feb. 11, 2009 10:07 pm

Nenis en això de llogar un cotxe...jo también es un tema que he pensat...

martolis quan et va costar????

jo havia pensat de llogar un Mercedes o un BMW....es que ties em paro a pensar i de la familia i amics tot són de 3 portes o sinó monovolumen!!!jajjajajaja nenis no m´ imagino amb el monovolumen :-)) :-)) :-))
la llàtima es que no podré conduir-lo jo :-)) m´ encanten els cotxes i soc una super mega aficionada de la formula 1ç!!!!rum rummmmmmmm :-///:

he pensat de llogar-lo però no per empreses de bodorrio sinó per lliure al aeroport al Avis, Europcar o algun d´ aquestos...
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. feb. 11, 2009 10:09 pm

Wapis perdoneu la desconeixença..però... que fan aquest finde al Nautic???????????

aixxx petons per totes!!!!!!!!!!! mua mua mua ::love::
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. feb. 11, 2009 10:11 pm

_eLi_ ha escrit:Arian has vist el BODATOUR!!!

Que guay!!!! Tenia feina cada cap de setmana!! Prepareu les càmeres de fer fotos!!!

buaaa neni quines ganes!!!!!!! tindré que comprar més memoria per la camaraaaa jajjajajajjaja :-)) :-)) :-))

ptns wapi!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. feb. 12, 2009 8:36 pm

Hola nenes!!!!

Ho sento per estar desaparegudaaa peró em sembla que només tinc vida social els caps de setmana i la meva vida social es fora de casa jajajja.

He estat llegint que parleu de cotxes, jo suposo que anire amb el BMW del meu futur sogre (es una passada de cotxe descapotable) pero nomes pot conduir aquell cotxe ell o el meu cunyat, aixi que em sembla que li tocara pringar al meu cunyat... no havia pensat en aquest petit detall que el que t'acompanya amb el cotxe s'ha de tragar tota la sessio de fotos... pobrett!!!!!

Un pregunta noies...com funciona aixo dels testimonis i els padrins? Nomes pots escollir un padri i pots tenir varios testimonis o com funciona aixo... Jo vull fer padri a mon germà pero li volia dir a la meva amiga que fos la testimoni.. aixo pot ser aixi???

Un petonet!!!
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » dj. feb. 12, 2009 10:53 pm

Bona nit,
Aixo del padri i testimonis cadascu te la seva tradicio. Al meu poble normalment el padri o es el germa solter del novi o un amic solter pero sempre es de part del novi, i els testimonis qui tu vulguis amics, cosins l'unic que et fan falta 2 testimonis q no siguin familia que seran els que firmin els papers del registre civil uns dies abans de la boda
monxi_bp

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 13, 2009 8:17 am

Gràcies Monxi¡¡¡¡
JO no habia fet aquesta pregunta però no tenia ni idea que uns dies avanç has d'anar a firmar amb dos testimonis que no siguin de la family¡¡¡

Un petonet a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants