Autor: miriameta » dc. feb. 11, 2009 9:38 pm

Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 8:04 am

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:22 am
cuca lleida ha escrit:ei princesesssssssssssss
que tal tot???
jo intentare kedar el divendres, a kina hora us va be?
NOELIETAAA quant de temps , com tas?? que tal tot?? on t'havies ficat??![]()
![]()
ISE tinc ganes de fer la sessio de makillatge...jejejejejeje![]()
NUVIA jo tambe te vull veure el nou look, deus estar wapissimaaaa
MIRIAMETA a poc que pugui quedem, trankila, m'alegro un munt que per fi hagis anat al metge!!! i espero que lo del neuroleg vagi fenomenal! com portes lo de la boda??? contans que fa temps que no ens contes res!!! quin dia era la prova del vestit?? soc un despiste![]()
![]()
![]()
![]()
LLUNETA que bé que el judici t'hagi anat bé! com van els anims?? millor? si puc akesta nit o dema te truco ok?? a kina hora te va millor?![]()
![]()
GEMMA que tal tot??
nenetesssssssssssssssssss
ho sento pero akests dies porto masses coses i vaig bastant liada! a poc que puc intentoconnectarme per veureus un ratet...jejeje

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:28 am
Ara stigues am el teu nen i prepara la boda que queda mooolt poc!!!! Ja ens contaràs què tal... què heu fet, les invitacions quan les doneu???
Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:30 am
ise ha escrit:Bon dia precioses!!!
Miri, ja he passat a veure els teus pentinats i estaràs radiant, preciosa, guapíssima,...
Cuca, foto de la disfressa!!! Amb tu a dins, eh!!!
Lluneta, que tal la primera nit de les plantetes????? jejeje i demà...tortuga!!!!

Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 11:44 am

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:56 am
ise ha escrit:Guapi!!!
Aquest cap de setmana no puc venir pq en principi anem a esquiar però el següent ja miraria de venir. Però suposo que les has posat bé!!! Tu tranquil·la!

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:57 am
ise ha escrit:i el nom de la tortuga...no m'acaba d'agradar![]()
![]()
quin hivern més llarg se m'està fent!!! Bufff...
Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 12:06 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Guapi!!!
Aquest cap de setmana no puc venir pq en principi anem a esquiar però el següent ja miraria de venir. Però suposo que les has posat bé!!! Tu tranquil·la!
Nena... no sabia que t'agradava esquiar... a on aneu??? Ja podrieu haver pujat el cap de setmana que passat a la Seu, ara ja no sé quan podrem tornar-hi, ´be és igual, tot fós com això!!!

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 12:07 pm

Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 12:07 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:i el nom de la tortuga...no m'acaba d'agradar![]()
![]()
Ni a mi... jejeje però no en trobem cap que ens faci el pes. Tinc por de tornar a casa de la Seu, pq em patina el cotxe!!!![]()
quin hivern més llarg se m'està fent!!! Bufff...

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 2:50 pm

Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:01 pm

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm
ise ha escrit:Moltes gràcies preciosa!!! Saps que l'Enric no hi ha pensat...tot i la directa de divendres!! jejejeje A veure si a la nit hi pensa...
Tu ves poquet a poquet!!! Ara ja no hi deu haver gel a la carretera, no?
Jo al menys hi vaig pensar i et vaig regalar el marc on hi has de posar una foto de la boda eh!!!! Sinó no val... el vaig agafar gran expressament pq hi fiquessis una foto ben xul.la dels dos vestits de nuvis!!!! 

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:09 pm
ise ha escrit:Carinyo ets un sol!!! Per això t'estimo tant!!!!![]()
![]()
![]()
Jo a tú també!!!! Som com a dos pastelets eh...

Autor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:13 pm
ise ha escrit:jejejeje i bé!!!!![]()

Autor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:16 pm