Autor: LABANDA » dj. feb. 12, 2009 12:30 am

Autor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 7:49 am
ARARE ha escrit:Jo vaig dìvendres a parlar amb l'ariana... triar estovalles, aperetius, preguntar per les taules.. buffff i després m'agradaria sopar per igualada.. algú sap d'algun lloc??? Potser la Hansen que és de la zona no?? Bueno, sinó ja soparé tornant cap a casa...
Els meus papers els van gestionar al meu ajuntament, en un mes o així ho teniem, ara fins el dia que nem a veure a l'archela (al juliol) no els hi portaré...
Autor: dido » dj. feb. 12, 2009 10:24 am

Autor: dido » dj. feb. 12, 2009 10:27 am

Autor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm
Hansen ha escrit:ARARE ha escrit:Jo vaig dìvendres a parlar amb l'ariana... triar estovalles, aperetius, preguntar per les taules.. buffff i després m'agradaria sopar per igualada.. algú sap d'algun lloc??? Potser la Hansen que és de la zona no?? Bueno, sinó ja soparé tornant cap a casa...
Els meus papers els van gestionar al meu ajuntament, en un mes o així ho teniem, ara fins el dia que nem a veure a l'archela (al juliol) no els hi portaré...
Hola! La Labanda m'ha dit que em passès per recomanar llocs per sopar a Igualada. T'explico:
A la mateixa Rambla:
*A la mateixa vorera de Cal Ble està el Tagliatella, de pasta i pizza.
*A la vorera del davant, cap a l'esquerra, hi ha la mítica pizzeria Munich, de le smillors pizzes d'Igualada. Tenen el pis de dalt molt xulo, amb vistes a la Rambla.
*També està la Cafeteria de l'Ateneu: el dissabte la Labanda hi anirà. Pots demanar uns menús de pica-pica i estàn genials de preu i mooolt bons. Està al carrer Sant Pau, nº9. Per arribar. Si mires de cara Cal Ble, vas cap a la dreta fins al semàfor (trencall Carrer Òdena). Gires cap a l'esquerra i un altre cop cap a la dreta. Vas caminant, i a mà esquerra ho trobaràs. Es un teatre-escola-TVIgualada-Biblioteca-Restaurant. Entres al vestíbul i a l'esquerra està el restaurant. 100% recomanable.
*A la plaça de l'ajuntament (està paral.lela a Cal Ble), però per la part de davant. Hi ha Casa Roure i Vinnaris. Estan sota les arcades.
Que vagi bé!!!

Autor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm

Autor: ANEROLA » dj. feb. 12, 2009 3:50 pm

Autor: dido » dj. feb. 12, 2009 4:54 pm

Autor: mferrer » dj. feb. 12, 2009 5:02 pm

Autor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 5:34 pm

Autor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 5:48 pm
dido ha escrit:A mi de restaurant m'han recomanat un que es diu El Rovell de l'Ou, Hansen, el coneixes? Nosaltres busquem un restaurant que estigui bé pel migdia del casament, per anar amb pares i testimonis, però res d'especial, només que sigui correcte i que vagin ràpid!!
Us començo a passar per privat les fotos del vestit. Si m'oblido d'algú m'ho dieu!!!
Autor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 5:53 pm
ARARE ha escrit:Hansen ha escrit:ARARE ha escrit:Jo vaig dìvendres a parlar amb l'ariana... triar estovalles, aperetius, preguntar per les taules.. buffff i després m'agradaria sopar per igualada.. algú sap d'algun lloc??? Potser la Hansen que és de la zona no?? Bueno, sinó ja soparé tornant cap a casa...
Hola! La Labanda m'ha dit que em passès per recomanar llocs per sopar a Igualada. T'explico:
A la mateixa Rambla:
*A la mateixa vorera de Cal Ble està el Tagliatella, de pasta i pizza.
*A la vorera del davant, cap a l'esquerra, hi ha la mítica pizzeria Munich, de le smillors pizzes d'Igualada. Tenen el pis de dalt molt xulo, amb vistes a la Rambla.
*També està la Cafeteria de l'Ateneu: el dissabte la Labanda hi anirà. Pots demanar uns menús de pica-pica i estàn genials de preu i mooolt bons. Està al carrer Sant Pau, nº9. Per arribar. Si mires de cara Cal Ble, vas cap a la dreta fins al semàfor (trencall Carrer Òdena). Gires cap a l'esquerra i un altre cop cap a la dreta. Vas caminant, i a mà esquerra ho trobaràs. Es un teatre-escola-TVIgualada-Biblioteca-Restaurant. Entres al vestíbul i a l'esquerra està el restaurant. 100% recomanable.
*A la plaça de l'ajuntament (està paral.lela a Cal Ble), però per la part de davant. Hi ha Casa Roure i Vinnaris. Estan sota les arcades.
Que vagi bé!!!
Gràcies Hansen!!! Crec que la cosa estarà entre la pizzeria Munich i l'Ateneu.. Suposo que no hauré de reservar no??? Bueno, com arribaré d'hora a Igualada passaré a veure'ls abans d'anar a Cal Ble.
Avui és el cumple del meu xicot i ja que avui no podrem celebrar (te entreno) demà aprofitarem per provar algun lloc nou!! (ens encanta menjar!!!) moltes gràcies de nou!!!! Ahh i gràcies a la labanda per tramitar la consulta!!!
Autor: MOT » dj. feb. 12, 2009 8:29 pm
Majestic ha escrit:Yo tampoco l he visto Didoooo!!!!![]()
Hablando de restaurantes.... S&X, tú sabes algún restaurante chulo por aquí por la zona (Santvi, Sant Andreu, Molins..., )????
Es que como el sábado yo tengo guardia, quiero llevar a mi niño a cenar a algún sitio nuevo mañana.
Por cierto, Yo voy el miércoles próximo a hablar con Ariana!!!
Autor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 10:45 pm

Autor: S&X » dj. feb. 12, 2009 10:59 pm

Autor: dido » dj. feb. 12, 2009 11:23 pm

Autor: dido » dj. feb. 12, 2009 11:24 pm

Autor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 11:29 pm

Autor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 11:31 pm