NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dc. feb. 11, 2009 9:38 pm

Hola wapes..

aquest divendres millor no quedem. Me sap greu, perque necessito quedar.. pero no vui deixar sol al meu nen..

Ultimament no faig res de res de la boda... no tinc temps.. ganes si pero estic massa agobiada. Es per això que no us conto res. Nomes he posat varies fotos de tocats i pentinats al meu post. Es l´unic.

I per postres l´examen que me va anar malament..pues malament.. jo que no he suspes un examen en 2 anys... es penós...

Fins aqui les meves penes..

Com us va tot a vosaltres wapetones?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 8:04 am

Bon dia precioses!!!

Miri, ja he passat a veure els teus pentinats i estaràs radiant, preciosa, guapíssima,...

Cuca, foto de la disfressa!!! Amb tu a dins, eh!!!

Lluneta, que tal la primera nit de les plantetes????? jejeje i demà...tortuga!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:22 am

cuca lleida ha escrit:ei princesesssssssssssss
que tal tot???
jo intentare kedar el divendres, a kina hora us va be?

NOELIETAAA quant de temps , com tas?? que tal tot?? on t'havies ficat?? :-)) :-))
ISE tinc ganes de fer la sessio de makillatge...jejejejejeje ::love::
NUVIA jo tambe te vull veure el nou look, deus estar wapissimaaaa
MIRIAMETA a poc que pugui quedem, trankila, m'alegro un munt que per fi hagis anat al metge!!! i espero que lo del neuroleg vagi fenomenal! com portes lo de la boda??? contans que fa temps que no ens contes res!!! quin dia era la prova del vestit?? soc un despiste :-/ :-/ :star:: :star::
LLUNETA que bé que el judici t'hagi anat bé! com van els anims?? millor? si puc akesta nit o dema te truco ok?? a kina hora te va millor? :o-o: :o-o:
GEMMA que tal tot??

nenetesssssssssssssssssss
ho sento pero akests dies porto masses coses i vaig bastant liada! a poc que puc intento :-.:·:: connectarme per veureus un ratet...jejeje

A la nit a partir de les 20h em va perfecte però no cal eh... vaig fent... podria estar millor pero també pitjor. Lo que avui al venir cap a la Seu, m'ho he trobat tot nevat. I no he pogut pujat a casa... :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:28 am

Tranquil.laaaaaaaa!!! Primer, que hi ha més dies per quedar... divendres que ve què tal?? Jo es que també en tinc moooltes ganes!! Hem de pensar un dia per dinar al març però que sigui a principis que ja no puc méees!!! Lo de l'examen, ha sigut una entrepussada jo tmpoc havia suspés mai fins que em van kdar les mates i la geologia a 2n de carrera, lo únic que he suspés en la meva vida estudiantil i sap greu però tot es recupera... :-( :-( Ara stigues am el teu nen i prepara la boda que queda mooolt poc!!!! Ja ens contaràs què tal... què heu fet, les invitacions quan les doneu???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:30 am

ise ha escrit:Bon dia precioses!!!

Miri, ja he passat a veure els teus pentinats i estaràs radiant, preciosa, guapíssima,...

Cuca, foto de la disfressa!!! Amb tu a dins, eh!!!

Lluneta, que tal la primera nit de les plantetes????? jejeje i demà...tortuga!!!!

Les plantetes bé,... allí estàn lo que hauries de venir un dia si et va bé a mirar la seva ubicació pq no tinc clar que estiguin al seu lloc :-)ok: jat dic sóc un desastre... amb lo boniques que queden no sé si ens enrecordarem ni de regar-les ni d'aixecar la finestra pq els hi toqui el sol, som uns desastres!!! jejeje :o-o: :o-o:
Demà el Jordi anirà a buscar la tortuga... ejejej li hem de buscar un nom... encara no sabem quin... em pensat mejón però no sé... es bastant lleig... :-( ;.:love_:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 11:44 am

Guapi!!!

Aquest cap de setmana no puc venir pq en principi anem a esquiar però el següent ja miraria de venir. Però suposo que les has posat bé!!! Tu tranquil·la! :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 11:45 am

i el nom de la tortuga...no m'acaba d'agradar :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:56 am

ise ha escrit:Guapi!!!

Aquest cap de setmana no puc venir pq en principi anem a esquiar però el següent ja miraria de venir. Però suposo que les has posat bé!!! Tu tranquil·la! :-)ok:

Nena... no sabia que t'agradava esquiar... a on aneu??? Ja podrieu haver pujat el cap de setmana que passat a la Seu, ara ja no sé quan podrem tornar-hi, ´be és igual, tot fós com això!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 11:57 am

ise ha escrit:i el nom de la tortuga...no m'acaba d'agradar :o-o: :o-o: :o-o:

Ni a mi... jejeje però no en trobem cap que ens faci el pes. Tinc por de tornar a casa de la Seu, pq em patina el cotxe!!! :-( :-( quin hivern més llarg se m'està fent!!! Bufff...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 12:06 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Guapi!!!

Nena... no sabia que t'agradava esquiar... a on aneu??? Ja podrieu haver pujat el cap de setmana que passat a la Seu, ara ja no sé quan podrem tornar-hi, ´be és igual, tot fós com això!!!

esquio des de petiteta pero ara fa 4 anys que no toco els esquis...l'ultima vegada que hi vaig anar em vaig fer mal a un genoll... ahir quan els hi vaig dir als meus pares que segurament aniriem a esquiar el primer que em van dir..."vigila no et fagis mal, eh!" i "emporta't la genollera" jeje
Doncs segurament anirem a Andorra, pero com que no ho organitzo jo (hi anem una colla) doncs no en tinc ni idea de com està el tema...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 12:07 pm

Vale!!! Bno marxo... Andorra per cert està mooolt malament de neu eh!! Vigileu hi ha un metre de neu aviso!!! Bno fins dsps!!! adeuuuu!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 12:07 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:i el nom de la tortuga...no m'acaba d'agradar :o-o: :o-o: :o-o:

Ni a mi... jejeje però no en trobem cap que ens faci el pes. Tinc por de tornar a casa de la Seu, pq em patina el cotxe!!! :-( :-( quin hivern més llarg se m'està fent!!! Bufff...

Ara que hi penso, a un hamster que teniem a casa l'hi vam posar marujito! jejeje

Amb el cotxe vigila, no corris i sobretot el freno no te'l miris massa...frena amb el motor!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 2:50 pm

Jajaja... jo i el freno som mooolt amics!! No sé tia fa por... a vere ara fa solet i al igual ha desfet la neu... no sé... he dinat més sola que la una avui... bufff!!! Tinc ganes que sigui demà ja... això es fa durillo al principi era xul.lo ara es fa dur!!! En fi... jo ho he triat així que no em puc queixar! X cert, que se m'oblidava.... FELICITATS!!! AVUI ÉS EL TEU SANT, ISE!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:01 pm

Moltes gràcies preciosa!!! Saps que l'Enric no hi ha pensat...tot i la directa de divendres!! jejejeje A veure si a la nit hi pensa...

Tu ves poquet a poquet!!! Ara ja no hi deu haver gel a la carretera, no?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm

ise ha escrit:Moltes gràcies preciosa!!! Saps que l'Enric no hi ha pensat...tot i la directa de divendres!! jejejeje A veure si a la nit hi pensa...

Tu ves poquet a poquet!!! Ara ja no hi deu haver gel a la carretera, no?

Ja ho intentaré... si ho veig xungo deixo el cotxe a la Seu i vaig caminant... dona ara s'ha desfet bastant!!! X sort fa solet!!!
El problema és que el poble no hi toca el sol i és tot obaga i clar costa més de desfer la neu... però com a mínim n'hi havia un pam!!! I Andorra diuen per aki que està pitjor així que vigileu el finde!!!
L'Enric és un cas com la resta d'homes, tranquil.la jo crec que al final hi pensarà i et portarà un ram de flors ben gran!!!! :-()-) :-()-) Jo al menys hi vaig pensar i et vaig regalar el marc on hi has de posar una foto de la boda eh!!!! Sinó no val... el vaig agafar gran expressament pq hi fiquessis una foto ben xul.la dels dos vestits de nuvis!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:08 pm

Carinyo ets un sol!!! Per això t'estimo tant!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:09 pm

ise ha escrit:Carinyo ets un sol!!! Per això t'estimo tant!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ja ho sabia... sort que algú m'estima tia... i que m'animes taaan. Gràcies a tú i a les altres nenes del foro estic a la Seu i no estik del tot deprimida sinó ja estaria depressiva total més sola que la una... sort en tinc de vosaltres que m'animeu a tirar endavant sinó no sé pas què faria!!! Em snto mooolt acompanyada dins la soletat!!! Mil gràcies!!!! ::love:: Jo a tú també!!!! Som com a dos pastelets eh...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:11 pm

jejejeje i bé!!!! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 12, 2009 3:13 pm

ise ha escrit:jejejeje i bé!!!! :-)) :-))

Jeje... si si perfecte!!! Ara tinc guàrdia quina mandra!!! Espero que no hi hagi cap profe que falti i pugui descansar!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 12, 2009 3:16 pm

ESperem que tots compleixin!!! jeje

Ai nena, saps que ma donat ma tieta avui??? una xuxeria salada!!! Tenia un gust més raro...
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant