CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 12, 2009 12:30 am

eis!

he llegit en diagonal... que es molt taard i vull anar a dormir...

nosaltres podem presentar els papers sense testimoni perquè el poble no supera els 15.000 habitants... no sé, quina cosa més rara... pero ho vaig demanar perquè ho sabia.... pero aquí al meu poble van per lliure....

Sabina, pero tu ja has anat a parlar amb l'Ariana??? jo espero que demà ja tingui preus... perquè sinó???????? a que cony baixo??a mi les estovalles ara me la repampimplen....

petons!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 7:49 am

ARARE ha escrit:Jo vaig dìvendres a parlar amb l'ariana... triar estovalles, aperetius, preguntar per les taules.. buffff i després m'agradaria sopar per igualada.. algú sap d'algun lloc??? Potser la Hansen que és de la zona no?? Bueno, sinó ja soparé tornant cap a casa...

Els meus papers els van gestionar al meu ajuntament, en un mes o així ho teniem, ara fins el dia que nem a veure a l'archela (al juliol) no els hi portaré...

Hola! La Labanda m'ha dit que em passès per recomanar llocs per sopar a Igualada. T'explico:

A la mateixa Rambla:
*A la mateixa vorera de Cal Ble està el Tagliatella, de pasta i pizza.
*A la vorera del davant, cap a l'esquerra, hi ha la mítica pizzeria Munich, de le smillors pizzes d'Igualada. Tenen el pis de dalt molt xulo, amb vistes a la Rambla.
*També està la Cafeteria de l'Ateneu: el dissabte la Labanda hi anirà ::-) . Pots demanar uns menús de pica-pica i estàn genials de preu i mooolt bons. Està al carrer Sant Pau, nº9. Per arribar. Si mires de cara Cal Ble, vas cap a la dreta fins al semàfor (trencall Carrer Òdena). Gires cap a l'esquerra i un altre cop cap a la dreta. Vas caminant, i a mà esquerra ho trobaràs. Es un teatre-escola-TVIgualada-Biblioteca-Restaurant. Entres al vestíbul i a l'esquerra està el restaurant. 100% recomanable.
*A la plaça de l'ajuntament (està paral.lela a Cal Ble), però per la part de davant. Hi ha Casa Roure i Vinnaris. Estan sota les arcades.

Que vagi bé!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: dido » dj. feb. 12, 2009 10:24 am

Bon dia!!!!!!

Mot, gràcies per lo del power point, dijous vinent li he de passar a l'Ariana i ella ho provarà. M'ha dit que dissabte 21 tenen un casament a les 13, que si vull em passi abans i el provem directament allà, i de passada veig el muntatge. A veure si convenço als meus pares i hi anem, pobres, els faig anar de cul!! Però és que el cotxe el tenim a França...

La Marta de Cal Ble em va dir que les taules eren de la mateixa mida que a Ca n'Alzina, però que allà es veien més grans per la sala. Jo continuo veient que 12 és massa...no sé.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dj. feb. 12, 2009 10:27 am

A mi de restaurant m'han recomanat un que es diu El Rovell de l'Ou, Hansen, el coneixes? Nosaltres busquem un restaurant que estigui bé pel migdia del casament, per anar amb pares i testimonis, però res d'especial, només que sigui correcte i que vagin ràpid!!

Us començo a passar per privat les fotos del vestit. Si m'oblido d'algú m'ho dieu!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm

Hansen ha escrit:
ARARE ha escrit:Jo vaig dìvendres a parlar amb l'ariana... triar estovalles, aperetius, preguntar per les taules.. buffff i després m'agradaria sopar per igualada.. algú sap d'algun lloc??? Potser la Hansen que és de la zona no?? Bueno, sinó ja soparé tornant cap a casa...

Els meus papers els van gestionar al meu ajuntament, en un mes o així ho teniem, ara fins el dia que nem a veure a l'archela (al juliol) no els hi portaré...

Hola! La Labanda m'ha dit que em passès per recomanar llocs per sopar a Igualada. T'explico:

A la mateixa Rambla:
*A la vorera del davant, cap a l'esquerra, hi ha la mítica pizzeria Munich, de le smillors pizzes d'Igualada. Tenen el pis de dalt molt xulo, amb vistes a la Rambla.
*També està la Cafeteria de l'Ateneu: el dissabte la Labanda hi anirà ::-) . Pots demanar uns menús de pica-pica i estàn genials de preu i mooolt bons. Està al carrer Sant Pau, nº9. Per arribar. Si mires de cara Cal Ble, vas cap a la dreta fins al semàfor (trencall Carrer Òdena). Gires cap a l'esquerra i un altre cop cap a la dreta. Vas caminant, i a mà esquerra ho trobaràs. Es un teatre-escola-TVIgualada-Biblioteca-Restaurant. Entres al vestíbul i a l'esquerra està el restaurant. 100% recomanable.
*A la plaça de l'ajuntament (està paral.lela a Cal Ble), però per la part de davant. Hi ha Casa Roure i Vinnaris. Estan sota les arcades.

Que vagi bé!!!

Gràcies Hansen!!! Crec que la cosa estarà entre la pizzeria Munich i l'Ateneu.. Suposo que no hauré de reservar no??? Bueno, com arribaré d'hora a Igualada passaré a veure'ls abans d'anar a Cal Ble.

Avui és el cumple del meu xicot i ja que avui no podrem celebrar (te entreno) demà aprofitarem per provar algun lloc nou!! (ens encanta menjar!!!) moltes gràcies de nou!!!! Ahh i gràcies a la labanda per tramitar la consulta!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 3:05 pm

PEr cert Dido, a mi no m'has passat el vestit!!! Si pots, please?? tinc curiositat!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dj. feb. 12, 2009 3:08 pm

Jo tampoc l'he vist!!! wuaaaaa, wuaaaaaa :-/
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ANEROLA » dj. feb. 12, 2009 3:50 pm

Eii Dido jo també vull veure més fotos del vestidet.
Ja vec que aquí passem de la toxoplasmosi al QDQ d'Igualada..jeje, m'agrada aquest post perque cada dia et trobes algu diferent.
Labanda ja ens explicaràs que et diu l'Ariana.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dj. feb. 12, 2009 4:54 pm

Ja les vaig enviant, eh. És que triguen molt a carregar-se... i avui vaig una mica de bòlit.

A vosaltres també us va lent?
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dj. feb. 12, 2009 5:02 pm

És molt finet DIDO; a mi m'agraden els vestits senzills com el teu; la part de dalt li dóna un toc especial; estaràs radiant, segur!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 5:34 pm

Yo tampoco l he visto Didoooo!!!! :-)

Hablando de restaurantes.... S&X, tú sabes algún restaurante chulo por aquí por la zona (Santvi, Sant Andreu, Molins..., )????

Es que como el sábado yo tengo guardia, quiero llevar a mi niño a cenar a algún sitio nuevo mañana.

Por cierto, Yo voy el miércoles próximo a hablar con Ariana!!!
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 5:48 pm

dido ha escrit:A mi de restaurant m'han recomanat un que es diu El Rovell de l'Ou, Hansen, el coneixes? Nosaltres busquem un restaurant que estigui bé pel migdia del casament, per anar amb pares i testimonis, però res d'especial, només que sigui correcte i que vagin ràpid!!

Us començo a passar per privat les fotos del vestit. Si m'oblido d'algú m'ho dieu!!!

El Rovell de l'Ou???? No em sona gens!!!! :-/
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 12, 2009 5:53 pm

ARARE ha escrit:
Hansen ha escrit:

A la mateixa Rambla:

Que vagi bé!!!

Gràcies Hansen!!! Crec que la cosa estarà entre la pizzeria Munich i l'Ateneu.. Suposo que no hauré de reservar no??? Bueno, com arribaré d'hora a Igualada passaré a veure'ls abans d'anar a Cal Ble.

Avui és el cumple del meu xicot i ja que avui no podrem celebrar (te entreno) demà aprofitarem per provar algun lloc nou!! (ens encanta menjar!!!) moltes gràcies de nou!!!! Ahh i gràcies a la labanda per tramitar la consulta!!!

A l'Ateneu millor reservar, abans sempre estava ple. Potser ara amb la crisi no tant...

Et deixo els telèfons per si de cas:

El Café de l'Ateneu: 93 803 00 78 (Preguntad por los menús: muy completos y muy bien de precio)
Pizzeria Munich: 938 035 705 (la especialidad de la casa es la Pizza Munich)
Imatge

Hansen

EntradaAutor: MOT » dj. feb. 12, 2009 8:29 pm

Majestic ha escrit:Yo tampoco l he visto Didoooo!!!! :-)

Hablando de restaurantes.... S&X, tú sabes algún restaurante chulo por aquí por la zona (Santvi, Sant Andreu, Molins..., )????

Es que como el sábado yo tengo guardia, quiero llevar a mi niño a cenar a algún sitio nuevo mañana.

Por cierto, Yo voy el miércoles próximo a hablar con Ariana!!!

Ei, doncs ja que hi som... les del Baix LLobregat també hi hem de dir la nostra, no??Pjeje

A Martorell hi ha el BESLLUM (de la casa Bach -dels caves-) és un lloc molt maco, a nosaltres ens encanta, i el menjar està molt bé.
A Molins hi ha La Peni, que és al costat d'on antigament hi havia el teatre. És molt bo, però piquen una mica amb el preu.
A St Feliu hi tens el Vademecum, que també és caret, però menges que t'hi cags...
A... me'n deixo molts, però, bàsicament... ja he comentat els que jo "freqüento" i m'encanten.
Ah! A Molins també hi ha el Calop, però segons ens va dir l'Anna, pica de preu, però està molt bo.

Crec que si busques aquests noms de restaurants al google, trobaràs les seves pg webs.

Espero haver estat d'utilitat!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dj. feb. 12, 2009 10:45 pm

Nenis moltes gràcies per la guia gastronòmica.. haure de provar-los tots!!! Això va bé pq pots agafar un diumenge, sortir de paseo i dinar a un bon restaurant recomanat per vosaltres!!! Jo ja us dic que mel's apunto!!!!

Dido chappeau!!! es diu així??? M'ha agradat molt el teu vestit pq és molt senzill (pel que havies comentat ja m'imaginava que no seria gens carregat) La combinació del cos (pdh + g) ho poso així pq no se si hi han espies... si n'hi han, segur que no entendran el jeroglifico... Doncs això, la combinació aquesta m'agrada, és guay i fa per aquest temps.. no se... Ara, has de portar jaqueta no?? I crec que el pentinat que havies comentat et quedarà molt bé pq va amb l'estil del vestit.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dj. feb. 12, 2009 10:59 pm

Bona nit noies!!!

dido ja t.he dit per privi la meva opinio, PERFECTE!!! :-))

Majestic: en santvi esta la pizzeria el planeta azul (al lado de can comamala) es barata y ta bien, y asi para comer un bocata+bravas, el piano del llorac, que esta enfrente del ambulatorio

En palleja: hay una pizzeria muy cuca petitona, en la calle entre las vias del tren y la carretera principal, q también esta bien, y asi como restaurante un poco mas curioso el PAlleja PAradis, yo no he ido nunca pero me han hablado muy bien de el.

En san andreas: el vall palau, pizzeria y comida catalana, que a mi me encanta, i el palau vell (no tenemos mucha imaginacion para los nombres en mi pueblo) que es una masia con comida tipica catalana, que esta a las afueras del pueblo, a mi me encanta ese sitio!! Sobretodo todo cuando hace mejor tiempo tienen una terraza en el balcon muy bonita. A todo el mundo que le he llevado le ha encantado.

Si necesitas mas datos, ya sabes mi mail!!!

Labanda jo vaig anar a parlar amb l.ariana i a provar nous postres la setmana pasada, va pendre nota de tot el que li vam dir (vam escollir el menu i el aperitiu) i ens va dir que aquesta setmana per mail ens passava preus, i encara estic esperant!

Us he dit que ja tinc viatge????
Al final 7 nits NY + 7 nits Riviera Maya!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: dido » dj. feb. 12, 2009 11:23 pm

Moltes gràcies pels vostres comentaris!!
Jo ja sabia des del principi que el meu vestit seria senzill, perquè amb un de més recarregat no m'hi sabria veure. La gent que l'ha vist diuen que fa molt per mi... no sé...

Avui he anat a recollir els regalets, demà al matí els comptaré, jejeje

Ara ja només falta trobar unes sabates còmodes pel ball, perquè amb els talons que porto no duraré massa. Però m'està costant un munt trobar unes sabates blanques amb taló de cunya. A veure si demà tinc més sort.

També falta comprar uns regalets, perquè tenim 4 aniversaris el dia del casament. Crec que demà intentaré rematar el tema i oblidar-me'n.

Ai, i encara he de muntar els nuvis de playmobil... no sé com fer-ho, he de buscar alguna "plataforma". Alguna idea?

Apa, ja us he fotut el rollo, bona nit!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dj. feb. 12, 2009 11:24 pm

S&X, moltes felicitats pel viatge!!! Quan marxeu? Just després de la boda?
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 11:29 pm

Guauuuu, cómo vaya a todos los sitios que me habeis recomendado, me pongo como una vaca!!! jajjaja

Muchas gracais chicas, ésto sí que es eficacia!!

Didooooooo!!! Yo no he visto el vestidin!!! joooo :-)

Pedazo de viaje S&X..., nosotros aún nada...., éste finde a ver si nos ponemos las pilas.
Majestic

EntradaAutor: Majestic » dj. feb. 12, 2009 11:31 pm

Por cierto Dido...., he de ir a hablar con el DJ, pero me dijo que tenía tiempo,esperaré a ver qué tal lo has visto tú..., ya me contarás qué tal es.
Porque Lluis me recomendó mejor los Polaris, pero no se cuál será mejor, el precio es el mismo y las características casi que también.
Majestic

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant