Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 12:47 pm

Autor: eva gi » dj. feb. 12, 2009 12:53 pm
ehidalgol ha escrit:Per dissabte podriem kdar a fora del Mas Sola, q no m'enrecordo com s'arriba pero bueno....
si ella es casa entre 2/4 i les 2.
Organització nenes!!!!jajajaja

Autor: jomi » dj. feb. 12, 2009 12:56 pm
eva gi ha escrit:ehidalgol ha escrit:Per dissabte podriem kdar a fora del Mas Sola, q no m'enrecordo com s'arriba pero bueno....
si ella es casa entre 2/4 i les 2.
Organització nenes!!!!jajajaja
ei , nosaltres quedem a Girona amb la Irene, però allà podriem quedar totes juntes al Champion, al super qu e hi ha a l'entrada i després d'allà anar al Mas Solà que està just davant + o -.
què us sembla??
per cert, també pensava que ens podriem passar els mobils per mp perquè dissabte si ens perdem no ens localitzem no

Autor: flit » dj. feb. 12, 2009 1:19 pm

Autor: solterra » dj. feb. 12, 2009 1:24 pm
Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 2:12 pm
Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 2:16 pm
Aley ha escrit:Canviant un xic de tema, pero necessito ajuda i qui millor que vosatres! On us heu comprat les sabates?
PD: Com soc una llufa, si alguna les té envieu-me un privat ensenyant-me'les, bé i si voleu el vestit también! Que m'encanta!
Autor: solterra » dj. feb. 12, 2009 2:21 pm
Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 2:22 pm
solterra ha escrit:ai hidalgol, tens raó, m'he confos, volia dir la Miriam!!!
si ja sé que aneu al Mas sola pel casament de la primera gironina.
Ja explicareu com va tot.
i ara què faig amb el compte enrera??
Autor: S&M2009 » dj. feb. 12, 2009 3:12 pm

Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 3:58 pm

Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 4:06 pm
S&M2009 ha escrit:Hola noies!
He estat perduda aquest dies ...![]()
Noies com quedem per dissabte?
Hi ha alguna que desprès vagi cap a Girona? Es que en Sergi em deixaria a Mas Solà i ell tiraria cap a Girona a mirar unes coses, i jo desprès per no quedar-me allà tirada em podria venir amb alguna de vosaltres cap a Girona???
Si no es possible ja li diré que s´esperi!
Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 4:09 pm
Aley ha escrit:EHIDALGOL!!! QUINA POR M'HAS DONAT ARA!! VAIG A LLUFEJAR EL TEU POST!! JA QUE NI SABIA QUE EXISTIA I LLEGUEIXO" EM CASO A CORNELLA DE TERRI EL 25 DE JULIOL" I JO QUE JA EM COMPENSO A ESPANTAR, A QUE NO SAPS A QUINA ESGLÉSIA EM CASO?? A VEURE QUI HO ENDEVINA

Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 4:11 pm

Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 4:15 pm
Aley ha escrit::-/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No sé si es culpa meva, jo hi vaig anar alla al setembre i no em varen pas dir res, de totes maneres ho faig a la tarda
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PD: Que et va pasar, t'ho van anul.lar o com va anar?

Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 4:20 pm

Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 4:25 pm
Aley ha escrit:Si si cert, tot i així li vaig fer agafar un paper i apuntar-s'ho... que aquell home va mes distret... Bé, ja s'ha demostrat... Pero no ho entenc, si el teu es al mati i el meu la tarda... bé que es podia organitzar tot no?

Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 4:27 pm

Autor: ehidalgol » dj. feb. 12, 2009 4:30 pm
Aley ha escrit:Ei de veritat que no en sabia res de tot això!!! Em sap molt de greu...![]()
.
PD: com és que ho volies celebrar alli?
Autor: Aley » dj. feb. 12, 2009 4:34 pm