NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Pacresol » dv. feb. 13, 2009 8:50 pm

uff nenas , me alegro que aya ido bien lluneta... me es imposible ponerme al dia con tantas paginas escritas por dios no puedo, si alguien me puede ayudar..... se lo agradeceria, ise ponme un poco al corriente wapa, gracias, si es posible y sino mala suerte es que ahora no tengo tanto tiempo pa ponerme al dia ....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: gemma84 » ds. feb. 14, 2009 12:23 pm

Bon dia nenetessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELIÇ DIA DE SANT VALENTI A TOTEEEESSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com es presenta el dia dels enamorats??? nosaltres res especial, potser anem a dinar a fora per fer algo una miqueta diferent....jejejje
L'altre dia vaig anar per segona vegada a mirar el rellotge de l'Enric, si tot va be està tot previst pel cap de setmana del 28!!! quins nervis!!!!! el diumenge quan arribi ja us explicaré com anat, millor dit, farem un soparet a casa i aixi de pas veiem la peli!
Que tal la setmaneta?? a mi força bé, el dijous vam fer una sortida a lleida i vaya viatget............................. vaig arribar a cas a i a les 10 ja dormia! peró bueno, ja estic recuperada!

Molts petonets per a totes wapissimesssssssssssss!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: Pacresol » ds. feb. 14, 2009 12:32 pm

hola buenassssssssssssss!!!! feliz san valentin nenasssssssssssssss!!!
seguro que ira bien la entrega del reloj jejejejeje
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. feb. 14, 2009 7:59 pm

Nenes!!!! He trobat una web on hi ha milers de vestits de tots els estils per si ho volem mirar :)

http://www.migezan.com/

Un besito!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Pacresol » dg. feb. 15, 2009 11:33 am

jooooooooo muy bien pero no ponen precios.
haber si sabes de alguna de vestidos de fiesta (para ir a bodas)
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 15, 2009 4:21 pm

En esa salen un monton de vestidos de fiesta!!!

Voy a ver si encuentro alguna más :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 5:33 pm

nuvia2010 ha escrit:En esa salen un monton de vestidos de fiesta!!!

Voy a ver si encuentro alguna más :)

Hola nenes!! Com va el diumenge? Ja veig que ens avorrim eh... jejeje nosaltres a tope! Ahir vam adoptar una tortugueta, i es diu valentina. es passa el dia dormint i levitant per l'aigua.. .quin avorriment!! Nuvia! Ja vaig rebre el sms al facebook... m'hagués agradat kdar però mira què tard vaig sortir!!! I total per kdar-me igual!
Gemma... m'he perdut algo¨? no sé què passa el dia 28 d'aquest mes... ho devies dir i no vaig parar atenció... per cert, firmo per anar a sopar a casa teva!!!! Quan? jejeje... ja en tinc ganes. De fet, tinc ganes de tornar-vos a veure, a vere si divendres que ve hi ha més sort i podem kdar... :o-o: :o-o:
Bé acabeu de pasar bon diumenge, naltres nem com pilotes a cases dels amics! jejeje Petonets!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. feb. 15, 2009 6:01 pm

princesesssssssss
que tal el dia de sant valenti?? ::love:: ::love:: i la setmaneta que tal???
jo l'ha he tingut una mica a tope i el finde tambe....pero vull que sapigueu que no he deixat de pensar en vosaltres!! :-)) :-))
eii jo tambe me apunto a lo del divendres, per mi fenomenal!!!! firmo! i lo del soparet tambe! :-)ok: :-)ok:
ara me mirare akesta super pagina que has posat nuvia!
iseeeeeeee trobo a faltar veure't a veure si organitzem un dinar un dissabte!!!!!!!!
Gemma jo tambe m'he perdut..l.que passa lo dia 28???? contans contans!!! :-) :-)
Lluneta soc una impresentable t'havia de trucar i encara no ho he fet soc lo pitjor!
Miriameta que tal el finde am el nene????

un besito per totesssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: gemma84 » dg. feb. 15, 2009 7:11 pm

Hola wapetoneeeessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! que tal el finde a totes???

A veure, explico: el dia 27 de febrer es el meu aniversari, en faig 25 i si no hi ha res de nou el dia 28 marxem a barcelona a passar el cap de setmana, l'Enric diu que es algo especial, es a dir, suposo que hi haurà el regal de l'anell de compromis, jo vaig estar mirant el seu rellotge, ja el tinc reservat, un dia d'aquesta setmana he d'anar a buscar-lo,per aixo deia de que passat el dia 28 de quedar al piset aixi us ensenyo el piset i si tot va be l'anell!!!! em fa tanta ilu!! així de pas aprofitem també i mirem la peli de guerra de novias.
Pel que fa a sant valentí nosaltres vam anar a sopar, l'enric m'ha comprat una pulsera i jo a ell li vaig comprar una jaqueta, va estar foça bé!

No res wapes, espero que hagueu tingut un molt bon finde i que tingueu també un molt bon començament de setmana!

PETONETS A TOTES REINESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 9:36 pm

cuca lleida ha escrit:princesesssssssss
jo l'ha he tingut una mica a tope i el finde tambe....pero vull que sapigueu que no he deixat de pensar en vosaltres!! :-)) :-))
eii jo tambe me apunto a lo del divendres, per mi fenomenal!!!! firmo! i lo del soparet tambe! :-)ok: :-)ok:
iseeeeeeee trobo a faltar veure't a veure si organitzem un dinar un dissabte!!!!!!!!
Gemma jo tambe m'he perdut..l.que passa lo dia 28???? contans contans!!! :-) :-)
Lluneta soc una impresentable t'havia de trucar i encara no ho he fet soc lo pitjor!

un besito per totesssssssssssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ei cuquet... no et preocupis per no trucar-me fes-ho un dia d'aquesta setmana que me la passaré sola allà dalt, aquesta passada com que he anat baixant se mha fet menys pesada però aquesta serà durilla ;) però bno, dilluns que ve tinc festa!!! I tinc cap de setmana llarg...
Si quedem divendres, que jo vull, miriameta et portaré el catàleg i així de pas el mirem totes ok?? I el de viatges també... el que tinc jo pq la marina se'l va deixar a bcn però mha dit que en puc anar a buscar un aquí a lleida, és el d'ambassador i sinó a finals de més l'he de tornar a veure i me'l donarà... però jo en tinc un que también et pot interessar!!!

Gemma... quina emoció... així seré la única sense anell sóc més desgraciada!!! I avui va i me diu que potser me'l dona el dia de la boda... i és capaç!!!! Amb les ganes que tinc de tenir-lo!!!! Gemma m'apunto el teu aniversari... l'hem de celebrar amb el soparet que has dit!! En tinc ganes, quan quedem?? jejejeje :-)) :-)) :-))
Ise... has desaparegut aquest finde!!!?? On t'has ficat? Què has nat a esquiar al final???
Miriameta aviat ens veurem!!! I te podré donar els catàlegs!!!! Ja en tinc ganes... com ha anat??? ::love:: heu fet cosetes per la boda?? Conta!!
Nuvia... vindràs divendres?? No facis plans!!! eh!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 9:41 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapetoneeeessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! que tal el finde a totes???

A veure, explico: el dia 27 de febrer es el meu aniversari, en faig 25 i si no hi ha res de nou el dia 28 marxem a barcelona a passar el cap de setmana, l'Enric diu que es algo especial, es a dir, suposo que hi haurà el regal de l'anell de compromis, jo vaig estar mirant el seu rellotge, ja el tinc reservat, un dia d'aquesta setmana he d'anar a buscar-lo,per aixo deia de que passat el dia 28 de quedar al piset aixi us ensenyo el piset i si tot va be l'anell!!!! em fa tanta ilu!! així de pas aprofitem també i mirem la peli de guerra de novias.
Pel que fa a sant valentí nosaltres vam anar a sopar, l'enric m'ha comprat una pulsera i jo a ell li vaig comprar una jaqueta, va estar foça bé!

No res wapes, espero que hagueu tingut un molt bon finde i que tingueu també un molt bon començament de setmana!

PETONETS A TOTES REINESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Podria haver estat millor el cap de setmana... una amiga meva ha tallat amb el novio i he hagut d'estar amb ella ajudant-la... m'ha sapigut un greu... bufff!!!! Me'ls estimo molt als dos!!! :-/ :-/ :-/ què hi farem!!! Allí estic amb ella ajudant-la com puc!!!

Quina emoció lo del dia 28... quina enveja que em feu totes!!! :-( :-( :-( :-( ami em fan patir... per sant valentí només vam comprar-nos una tortugueta i prou. Diu que una festa yanki no vol ni celebrar-la! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. feb. 15, 2009 10:33 pm

Hola chatetes!!!

yo pensava que no avançariem res en tema boda, pero ahir a la tarde... vam encomanar una coseta.... quina passada nenes...

TENIM ALIANCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No es una passada?????????????????????????????? feie dies que miravem aparadors, i preguntavem preus. I tots wapissims pero desorbitats de preu....i ahir passejant ens vam enamorar d´unes aliances chulissimes, i molt molt clasiques, senzilletes i d´or groc. Pero boniques a mes no poder :-) vam preguntar i ens vam quedar de pedra. Pues les vam encomanar!! El nostre regal de sant valenti, les aliancetes de boda!!! ok: :-)ok:

Dins del meu cap de setmana sense dormir, treballant i aguantant... una cosa molt bona!!! aix nenes, estic super contenta!!! menys mal que tenia el meu nene amb mi tambe. Que faria sense ell... =0-0-)

Vaig fer fotos amb el movil, pero surten molt borroses, pel vidre..quina pena :8 pero d´aqui un meset les veureu nenes!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 15, 2009 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. feb. 15, 2009 10:38 pm

Gemma!! espero que el 28 vagi tot perfecte!!! I vui veure la peli!!

Cuca!! jo tambe penso en vosaltres, me va saber greu no quedar divendres.. pero almenys no va ser sol per mi. Tinc ganes de veureus.

Lluneta!! tinc ganes de veure catàlegs!! :-)ok: perfecte!!

Iseta!! Espero que hagis tingut un bonic finde!!

Nuvia!! es molt chula la pagina, me le guardat a favoritos.

L´altre dia me vaig probar les sabates i me vaig fer fotos... m´encanten mes encara posades que quan les vec a l´estanteria jeje :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 8:04 am

Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 11:16 am

M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:
Ja són 4 bodes aquest any!!! :o-o: :o-o:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:18 am

lluneta29 ha escrit:

Ei cuquet... no et preocupis per no trucar-me fes-ho un dia d'aquesta setmana que me la passaré sola allà dalt, aquesta passada com que he anat baixant se mha fet menys pesada però aquesta serà durilla ;) però bno, dilluns que ve tinc festa!!! I tinc cap de setmana llarg...
Si quedem divendres, que jo vull, miriameta et portaré el catàleg i així de pas el mirem totes ok?? I el de viatges també... el que tinc jo pq la marina se'l va deixar a bcn però mha dit que en puc anar a buscar un aquí a lleida, és el d'ambassador i sinó a finals de més l'he de tornar a veure i me'l donarà... però jo en tinc un que también et pot interessar!!!

Gemma... quina emoció... així seré la única sense anell sóc més desgraciada!!! I avui va i me diu que potser me'l dona el dia de la boda... i és capaç!!!! Amb les ganes que tinc de tenir-lo!!!! Gemma m'apunto el teu aniversari... l'hem de celebrar amb el soparet que has dit!! En tinc ganes, quan quedem?? jejejeje :-)) :-)) :-))
Ise... has desaparegut aquest finde!!!?? On t'has ficat? Què has nat a esquiar al final???
Miriameta aviat ens veurem!!! I te podré donar els catàlegs!!!! Ja en tinc ganes... com ha anat??? ::love:: heu fet cosetes per la boda?? Conta!!

Divendres hi ha fantastiques' afternoon?

Dilluns també tinc festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! YUJUUUUUUUUUUUUU!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:20 am

ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:

Nosaltres ens hem enterat de que un de la colla (ja tenen una nena) shan cassat fa dues setmanes pel civil i al setembre fan la boda religiosa O_o estem al·lucinats, jejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:22 am

miriameta ha escrit:Hola chatetes!!!

yo pensava que no avançariem res en tema boda, pero ahir a la tarde... vam encomanar una coseta.... quina passada nenes...

TENIM ALIANCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No es una passada?????????????????????????????? feie dies que miravem aparadors, i preguntavem preus. I tots wapissims pero desorbitats de preu....i ahir passejant ens vam enamorar d´unes aliances chulissimes, i molt molt clasiques, senzilletes i d´or groc. Pero boniques a mes no poder :-) vam preguntar i ens vam quedar de pedra. Pues les vam encomanar!! El nostre regal de sant valenti, les aliancetes de boda!!! ok: :-)ok:

Dins del meu cap de setmana sense dormir, treballant i aguantant... una cosa molt bona!!! aix nenes, estic super contenta!!! menys mal que tenia el meu nene amb mi tambe. Que faria sense ell... =0-0-)

Vaig fer fotos amb el movil, pero surten molt borroses, pel vidre..quina pena :8 pero d´aqui un meset les veureu nenes!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)

QUE WAYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! I on les heu trobat??? Jo miro per internet i son preus escandalosos. Hi ha una joyeria a prop de la TOUS petiteta que em sembla que en tenen de boniquetes i no son tan cares.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:05 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Divendres hi ha fantastiques' afternoon?

Dilluns també tinc festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! YUJUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Quedem per esmorzar?????????? Jo també tinc festa!!!! ::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:06 pm

ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:

Bien!!!! Amb lo que ens agraden les bodes eh!!?? jajajaja més gasto en plena crisis...

Jo el 16 de maig... CANTO DEL LOCO concert!!! Quines ganes que tinc de veure'ls i passar-m'ho d'alló més bé!!!! M'encanten taaaan!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants