CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dv. feb. 13, 2009 8:42 am

bon dia!

bufff, m'ho he llegit tot pero ara no tinc temps de contestar!!!!!!

Gracias Hansen por las recomendaciones!!!
bueno, y a la resta,per la guia gastronomica del baix llobregat...

ahir amb l'Ariana :-)ok: fins la setmana propera no ens passarà preus...

que feu amb el tema TABAC?? i que vau fer la resta???

es que ens porta de cap.....
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dv. feb. 13, 2009 10:14 am

Bon dia!!!!!!

Labanda, nosaltres tema tabac hem passat. I això que fumem els 2, però hem decidit que res de res... Jo encara no descarto posar un o dos paquets per taula... no sé, jejejeje, sóc massa indecisa. El meu xicot no vol. El que tinc clar és que no donarem caixetes individuals amb els noms i tota la pesca.

Majestic, ya te contaré qué tal el DJ, la impresión es buena, pero claro, hasta que no lo veamos en directo...

Los de Polaris es un tal Isidre? Éste es el que pone la música en la ceremonia civil, pero no hemos hablado con él, porque utilizamos a Ariana de intermediaria...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 13, 2009 2:29 pm

Labanda, nosaltres pel que fa al tabac vam decidir permetre fumar amb els cafès. Abans NO, i després... mira... com que és un local tan alt, vam pensar que total, després dels cafès, tindran poc temps fins que marxin (els més grans) i la resta... tampoc hi ha tanta gent que fumi...

A mi el tema tabac no m'agrada gens, però vaig pensar que molesta molt mentre menges però després, cadascú va a la seva, i tampoc deixaríem als cosins, per exemple, que marxessin a fora per fumar, durant el ball... seria una tallada de rotllo... però bé, al final crec que ho vam dur prou bé...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dv. feb. 13, 2009 2:56 pm

Ah, em sembla que m'he colat amb el tema tabac...

Nosaltres farem com la Mot, es podrà fumar a partir dels cafès. Així, més o menys, tothom queda content... Durant el sopar no molestarà a ningú mentre mengen, que és el més important, i després amb la festeta ja podran fumar i no hauran de sortir fora.
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Majestic » dv. feb. 13, 2009 6:02 pm

Labanda..., pero te ha dicho si va a subir mucho , mucho-mucho o muchisimooo???

Yo al final voy el miércoles.

En el tema tabaco..., dilema!! Mi chico no quiere dejar fumar (es antitabaco), no fumamos ninguno, pero yo creo que da mal rollo que todo el mundo ande saliendo y entrando a fumar.Corta mucho el ambiente.

Asi que creo que dejaremos fumar, pero es buena idea lo de a partir de los cafés, se lo comentaré a ver si cedemos.

Dido.., lo dicho: estás guapisimaaaa!!!
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. feb. 13, 2009 6:12 pm

Majestic ha escrit:Labanda..., pero te ha dicho si va a subir mucho , mucho-mucho o muchisimooo???

Yo al final voy el miércoles.

En el tema tabaco..., dilema!! Mi chico no quiere dejar fumar (es antitabaco), no fumamos ninguno, pero yo creo que da mal rollo que todo el mundo ande saliendo y entrando a fumar.Corta mucho el ambiente.

Asi que creo que dejaremos fumar, pero es buena idea lo de a partir de los cafés, se lo comentaré a ver si cedemos.

Dido.., lo dicho: estás guapisimaaaa!!!

eso mismo pienso yo... y va a pasar.... en todas las bodas que he ido des de la ley... pasa eso....

y la novia...

será de las primeras......

Gràcies Mot y Dido pel vostre consell....

Majestic, de precios no se queria mojar.... porque al hacer cambios en el aperitivo, que si esto o lo otro... no se arriesgava... que de 100 pasa seguro y q se va a rascar los 115 fijo.... pasando incluso... ains!!!
LABANDA

EntradaAutor: Majestic » dv. feb. 13, 2009 6:20 pm

Ok, zenkius guapa!!

Vaya sablazo..., bueno ....apechugaremos.
En Huesca, por 100€ te ponen el menú de lujo en los mejores restaurantes..., pero bueno...

Habéis cogido el aperitivo 1 o el 2 ?
Nosotros aún no lo temenso decidido.

Ya casi tengo decidido el vestido!!!! en cuanto lo sepa seguro os lo cuento!!!
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mferrer » dv. feb. 13, 2009 6:33 pm

Nosaltres amb el tema tabac no sé què farem. No són massa els que fumen!!! potser després del cafè, com dieu vosaltres!! nuse

Què bé MAjestic, ja tens els vestit pensat!!! Jo no tornaré a mirar-los fins ben bé al Abril, MAig!!

D'aqui una setmana vaig a fer la prova del tast, just divendres vinent!!! i resulta que com que és el meu aniversari ens deixaran tastar 4 segons!!! la veritat és que jo li ho vaig proposar a l'Ariana pensant que seria impossible. El tema és que dubtàvem molt i li vaig posar 4 plats, dient-li que el dia del tast faig anys (i és veritat) i que si podrien fer una excepció, que en tot cas ja pagaríem el plat; PERÒ HA ESTAT TOTA UNA SORPRESA QUAN M'HA DIT QUE SI, QUE ENS HO FEIEN COM A DETALL.

Home, ja està bé que tinguin algun detall, després de la "pasta" que ens hi deixem!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 13, 2009 6:43 pm

Hola noies,
nosaltres tema tabac vam deixar fumar des del començament i et puc dir que l'ambient no es notava carregat amb aquells sostres i que no és una sala tancada.. A mi això de que el menjador estigui casi buit i tothom fumant fora no em feia gràcia. Vam posar capsetes de tabac, una a cada taula, d'un tabac que olora i sap a vainilla, un que els cigarros són negres per fora, i la veritat així el fum no era tan carregant i la gent flipava amb el gust que deixava, va ser bona idea.
S&X el teu viatge és la canya!! perque no em portes a la teva maleta...tinc mono de NY!!
Dido jo no he vist les últimes fotos del teu vestidet. Per cert no fas comiat de soltera??
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: S&X » dv. feb. 13, 2009 6:50 pm

Hola noies

Majestit, jo em caso un divendres tarda, i marxem de viatge el dilluns seguent.

LABANDA i la resta, nosaltres em dic que no es pugui fumar, no sabia que hi havia l.opcio dels cafes.

En el cas de ca n.alzina com la terraza no es un churro ni molt petita com altres restaurant que els que fumen semble que estiguin alla amagats/apretats, a partir del ball que la gent surti.
también ens va dir que el dj posaria 3 altaveus, un per la terrassa pq también sentin la musica, q balli la gent mentres fuma!!!

mferre, quin detall que et donin un plat mes :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ja ens diras com et va

Majestit entre quins vestits estas?? explica explica...

Dido plataforma pels playmobils, jo soc tant nula que no se que dir-te..
una capseta? un tros de fusta? de plastic? de poliespan o com se digui, pintat..
ARARE manitas, no se t.acut res????????

per cert q no fico cap accent pq no em va el teclat!! :-.:·::
escric malament pero no tant :-///:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » dv. feb. 13, 2009 6:51 pm

ANEROLA ha escrit:Hola noies,
nosaltres tema tabac vam deixar fumar des del començament i et puc dir que l'ambient no es notava carregat amb aquells sostres i que no és una sala tancada.. A mi això de que el menjador estigui casi buit i tothom fumant fora no em feia gràcia. Vam posar capsetes de tabac, una a cada taula, d'un tabac que olora i sap a vainilla, un que els cigarros són negres per fora, i la veritat així el fum no era tan carregant i la gent flipava amb el gust que deixava, va ser bona idea.
S&X el teu viatge és la canya!! perque no em portes a la teva maleta...tinc mono de NY!!
Dido jo no he vist les últimes fotos del teu vestidet. Per cert no fas comiat de soltera??

ANEROLA al final haure de fletar un avio particular!! he posat al facebook que ja tinc viatge i la meitat dels meus amics es volen apuntar, igual ens fan preu si som tants ;)
S&X

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 13, 2009 7:17 pm

jeje, doncs llavors apunta'm a mi també!!!!jejeje

Dido, no sé si t'ho vaig dir, però el vestit és moooolt maco!!!!

S&X, si us fa més el pes aquesta opció, no dubteu a preguntar-li a l'Ariana. La vostra boda quan és? ho dic per si fa fred o per si convé més estar a l'aire lliure...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 13, 2009 7:19 pm

Vale, a l'agost, doncs sí, no hi ha problema perqu`e hi hagi gent a fora... serà molt millor, de fet... :P
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: S&X » dv. feb. 13, 2009 7:33 pm

El 24 de juliol :-)) :-)) :-)) :-))

per aixo también ho fem, no crec q a la gent li faci res anar a la terrassa, si has a l.hivern igual et cagues en tot!!!!

T'apunto a la llista :-)ok:
S&X

EntradaAutor: dido » dv. feb. 13, 2009 10:22 pm

Anerola, ara et passo les fotos!! Bueno, no ha canviat massa de les últimes...

El comiat de soltera...demà!!! No sé res més, que em reservi des de principis de la tarda i que no m'hagi d'aixecar d'hora diumenge. Ja us explicaré, perquè no sospito res de res, ara bé, de boy segur que no en tinc!!!

Arare, la manitas, idees per la plataforma pels nuvis? Vaig mirar de porexpan, però només en vaig trobar de rodones, de cono i en forma d'estrella, casi que no...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dv. feb. 13, 2009 10:23 pm

S&X, al juliol no passa res per anar a fumar a la terrassa, la gent anirà entrant i sortint igualment...

Nosaltres al febrer era evident que no podia ser, tot i que ens han dit que posen estufes fora.
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ARARE » ds. feb. 14, 2009 9:52 am

A veure... plataforma.... no se. Jo la dels meus nuvis la vaig fer amb un caixa de cartró i li vaig posar goma eva (que és com una cartulina amb una altra textura i flexibilitat!!)..

Ves a l'abacus i dona un cop d'ull segur que et vindrà alguna cosa al cap! LA noia d'on em vaig copiar els nuvis va comprar unes cartulines rodones que son com un mirall (reflectants) i va fer una plataforma de goma eva.. Si vols mira al you tube: tutorial per fer ninus 2 i cap al final del video ho ensenya.. El que passa és que potser els playmobil son molt petits per fer aquella plataforma tan gran.. mira't-ho i ja ens diràs!!!!

Que més... Jo ahir vaig anar a veure l'ariana.. la veritat és que la noia super maca, vam riure molt.... Nosaltres vam fer mil canvis a l'aperitiu així que no se quan ens pujarà però ens va dir que seria caret.....

També vam parlar de la música, li vaig demanar quantes canços s'havien de posar a la cerimònia i quantes al dinar.. i m'ho va estar dient..

El meu viatge sigue pendiente... joer és que no trobo la ruta que volem!!! Jo ja li dic al meu xicot que pensi una alternativa pq veig que les dues costes de canadà no podrem fer-les (pel temps, que a la oest està nevant a finals de setembre...)... seguirem mirant!!!!

ELs comiats de solteres.. quina por em fa! Jo odio els comiats tipics de boys, i membres masculins pel cap.. ja m'enteneu.. Jo vull sopar amb les meves amigues i sortir de marxa i ja està... no se que em faran...

Bueno, acabo el monòleg i dono pas a les matineres del dissabte!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » ds. feb. 14, 2009 9:33 pm

Bona nit nenes!!!

Majestic al final on vas anar a sopar?

Dido suposo que ara estaràs en el comiat, ja ens diràs com a anat!!!
La meva germana em comença a preguntar la gent que ha d.anar.. no se que em faran però tinc por!! Com vegi un boy o una diadema amb membres masculins com diu l'ARARE, me la carrego!!!!!

A nosaltres la Ariana no ens ha dit res del preu, sorpresa sorpresa quan (algun dia d.aquests) ens envii el mail.

Q vagi be el finde noies!
S&X

EntradaAutor: dido » dg. feb. 15, 2009 2:09 pm

Entro un momentet per dir que he sobreviscut al comiat de soltera!!!

Va ser impressionant, immillorable!!! Us explico més detallets aquesta tarda, que ara he d'anar a dinar amb els pares. Amb les "ojeres" i la ressaca que porto...

Petonets!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 15, 2009 2:34 pm

DIDO!!! almenys has sobreviscut i pel que sembla tot anat OK!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

enhorabona!!!
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants