Autor: Pacresol » dv. feb. 13, 2009 8:50 pm

Autor: gemma84 » ds. feb. 14, 2009 12:23 pm

Autor: Pacresol » ds. feb. 14, 2009 12:32 pm

Autor: nuvia2010 » ds. feb. 14, 2009 7:59 pm

Autor: Pacresol » dg. feb. 15, 2009 11:33 am

Autor: nuvia2010 » dg. feb. 15, 2009 4:21 pm

Autor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 5:33 pm
nuvia2010 ha escrit:En esa salen un monton de vestidos de fiesta!!!
Voy a ver si encuentro alguna más :)

Autor: cuca lleida » dg. feb. 15, 2009 6:01 pm
i la setmaneta que tal???

Autor: gemma84 » dg. feb. 15, 2009 7:11 pm

Autor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 9:36 pm
cuca lleida ha escrit:princesesssssssss
que tal el dia de sant valenti??![]()
jo l'ha he tingut una mica a tope i el finde tambe....pero vull que sapigueu que no he deixat de pensar en vosaltres!!![]()
![]()
eii jo tambe me apunto a lo del divendres, per mi fenomenal!!!! firmo! i lo del soparet tambe!![]()
![]()
ara me mirare akesta super pagina que has posat nuvia!
iseeeeeeee trobo a faltar veure't a veure si organitzem un dinar un dissabte!!!!!!!!
Gemma jo tambe m'he perdut..l.que passa lo dia 28???? contans contans!!!![]()
![]()
Lluneta soc una impresentable t'havia de trucar i encara no ho he fet soc lo pitjor!
Miriameta que tal el finde am el nene????
un besito per totesssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heu fet cosetes per la boda?? Conta!!

Autor: lluneta29 » dg. feb. 15, 2009 9:41 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapetoneeeessssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!! que tal el finde a totes???
A veure, explico: el dia 27 de febrer es el meu aniversari, en faig 25 i si no hi ha res de nou el dia 28 marxem a barcelona a passar el cap de setmana, l'Enric diu que es algo especial, es a dir, suposo que hi haurà el regal de l'anell de compromis, jo vaig estar mirant el seu rellotge, ja el tinc reservat, un dia d'aquesta setmana he d'anar a buscar-lo,per aixo deia de que passat el dia 28 de quedar al piset aixi us ensenyo el piset i si tot va be l'anell!!!! em fa tanta ilu!! així de pas aprofitem també i mirem la peli de guerra de novias.
Pel que fa a sant valentí nosaltres vam anar a sopar, l'enric m'ha comprat una pulsera i jo a ell li vaig comprar una jaqueta, va estar foça bé!
No res wapes, espero que hagueu tingut un molt bon finde i que tingueu també un molt bon començament de setmana!
PETONETS A TOTES REINESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ami em fan patir... per sant valentí només vam comprar-nos una tortugueta i prou. Diu que una festa yanki no vol ni celebrar-la! 

Autor: miriameta » dg. feb. 15, 2009 10:33 pm

Autor: miriameta » dg. feb. 15, 2009 10:38 pm

Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 8:04 am
que guai!!!!
Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???

Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 11:16 am

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:18 am
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:princesesssssssss
jo l'ha he tingut una mica a tope i el finde tambe....pero vull que sapigueu que no he deixat de pensar en vosaltres!!![]()
![]()
eii jo tambe me apunto a lo del divendres, per mi fenomenal!!!! firmo! i lo del soparet tambe!![]()
![]()
iseeeeeeee trobo a faltar veure't a veure si organitzem un dinar un dissabte!!!!!!!!
![]()
Lluneta soc una impresentable t'havia de trucar i encara no ho he fet soc lo pitjor!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei cuquet... no et preocupis per no trucar-me fes-ho un dia d'aquesta setmana que me la passaré sola allà dalt, aquesta passada com que he anat baixant se mha fet menys pesada però aquesta serà durilla ;) però bno, dilluns que ve tinc festa!!! I tinc cap de setmana llarg...
Si quedem divendres, que jo vull, miriameta et portaré el catàleg i així de pas el mirem totes ok?? I el de viatges també... el que tinc jo pq la marina se'l va deixar a bcn però mha dit que en puc anar a buscar un aquí a lleida, és el d'ambassador i sinó a finals de més l'he de tornar a veure i me'l donarà... però jo en tinc un que también et pot interessar!!!
Gemma... quina emoció... així seré la única sense anell sóc més desgraciada!!! I avui va i me diu que potser me'l dona el dia de la boda... i és capaç!!!! Amb les ganes que tinc de tenir-lo!!!! Gemma m'apunto el teu aniversari... l'hem de celebrar amb el soparet que has dit!! En tinc ganes, quan quedem?? jejejeje![]()
![]()
![]()
Ise... has desaparegut aquest finde!!!?? On t'has ficat? Què has nat a esquiar al final???
Miriameta aviat ens veurem!!! I te podré donar els catàlegs!!!! Ja en tinc ganes... com ha anat???heu fet cosetes per la boda?? Conta!!
Nuvia... vindràs divendres?? No facis plans!!! eh!!!

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:20 am
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!!![]()
![]()
Ja són 4 bodes aquest any!!!![]()

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 16, 2009 11:22 am
miriameta ha escrit:Hola chatetes!!!
yo pensava que no avançariem res en tema boda, pero ahir a la tarde... vam encomanar una coseta.... quina passada nenes...
TENIM ALIANCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No es una passada?????????????????????????????? feie dies que miravem aparadors, i preguntavem preus. I tots wapissims pero desorbitats de preu....i ahir passejant ens vam enamorar d´unes aliances chulissimes, i molt molt clasiques, senzilletes i d´or groc. Pero boniques a mes no podervam preguntar i ens vam quedar de pedra. Pues les vam encomanar!! El nostre regal de sant valenti, les aliancetes de boda!!! ok:
![]()
Dins del meu cap de setmana sense dormir, treballant i aguantant... una cosa molt bona!!! aix nenes, estic super contenta!!! menys mal que tenia el meu nene amb mi tambe. Que faria sense ell...![]()
Vaig fer fotos amb el movil, pero surten molt borroses, pel vidre..quina pena :8 pero d´aqui un meset les veureu nenes!!!
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:05 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:princesesssssssss
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei cuquet... no et preocupis per no trucar-me fes-ho un dia d'aquesta setmana que me la passaré sola allà dalt, aquesta passada com que he anat baixant se mha fet menys pesada però aquesta serà durilla ;) però bno, dilluns que ve tinc festa!!! I tinc cap de setmana llarg...
Si quedem divendres, que jo vull, miriameta et portaré el catàleg i així de pas el mirem totes ok?? I el de viatges també... el que tinc jo pq la marina se'l va deixar a bcn però mha dit que en puc anar a buscar un aquí a lleida, és el d'ambassador i sinó a finals de més l'he de tornar a veure i me'l donarà... però jo en tinc un que también et pot interessar!!!
Gemma... quina emoció... així seré la única sense anell sóc més desgraciada!!! I avui va i me diu que potser me'l dona el dia de la boda... i és capaç!!!! Amb les ganes que tinc de tenir-lo!!!! Gemma m'apunto el teu aniversari... l'hem de celebrar amb el soparet que has dit!! En tinc ganes, quan quedem?? jejejeje![]()
![]()
![]()
Ise... has desaparegut aquest finde!!!?? On t'has ficat? Què has nat a esquiar al final???
Miriameta aviat ens veurem!!! I te podré donar els catàlegs!!!! Ja en tinc ganes... com ha anat???heu fet cosetes per la boda?? Conta!!
Nuvia... vindràs divendres?? No facis plans!!! eh!!!
Divendres hi ha fantastiques' afternoon?
Dilluns també tinc festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! YUJUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:06 pm
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!!![]()
![]()
Ja són 4 bodes aquest any!!!![]()