NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:20 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

Holaaaaaaaaaaa!! Què es això de baixar a Lleida i no dir-me res?? Nem empitjorant eh... no val!!! Si et truca di-li divendres o dissabte ok? Que sino jo no podré venir!!! _i vull venir!!! Com és que ho vas preguntar?? Què ja l'havies vist!!!?? Quina emoció!! No podies esperar eh!!! Jo tampoc..
Miriameta!!! Moltes felicitats per les aliances... ja tens una cosa més!!!!
Divendres bride's afternoon!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganes que tinc!!!!! I dilluns festa!!!
X cert, què us disfrasseu? Nosaltres ho estem plantejant i dsps anar a la rua com cada any a passar-nos -ho molt bé!!! Així que us animeu?? Ja sé la resposta però bno... si us animeu dieu-m'ho que anirem juntes!!!! ::-) ::-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:26 pm

Alto!!! no t'esveris que no vaig venir a Lleida!!!! Ho vaig preguntar a la de Molle! Quan hem truquin ja miraré els dies que hi podem anar! :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:34 pm

ise ha escrit:Alto!!! no t'esveris que no vaig venir a Lleida!!!! Ho vaig preguntar a la de Molle! Quan hem truquin ja miraré els dies que hi podem anar! :-)ok: :-)ok:

Jejeje... era broma!!! No sabia que hi havia una lluna de drap a Molle... què bé!!! Jo també vull venir... ni que sigui baixar expressament, x tu, tot!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:38 pm

Gràcies carinyo!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: és que el divendres tenia el dia molt espés i mira...vaig dir mira enlloc d'anar directe cap a casa ves a donar un tomet per despejar-te i quan passava per davant de la Lluna de drap vaig entrar. Em va dir que dimarts ja em trucaria i com que també vull mirar vestits de festa que a finals d'aquest mes els tindrà i que podem aprofitar per mirar les dos coses. :-)) :-))
ise

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:39 pm

Que tal va amb la valentina????
ise

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:41 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:
Ja són 4 bodes aquest any!!! :o-o: :o-o:

Bien!!!! Amb lo que ens agraden les bodes eh!!?? jajajaja més gasto en plena crisis...

Jo el 16 de maig... CANTO DEL LOCO concert!!! Quines ganes que tinc de veure'ls i passar-m'ho d'alló més bé!!!! M'encanten taaaan!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tia però és un paston!!!! Mira, amb els vestits ara me n'he de comprar un i ja l'aprofitaré per altres bodes pero amb el regal..buff!!
Pobre Enric, amb el que l'hi agraden les bodes...i totes són de part meva!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:42 pm

ise ha escrit:Gràcies carinyo!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: és que el divendres tenia el dia molt espés i mira...vaig dir mira enlloc d'anar directe cap a casa ves a donar un tomet per despejar-te i quan passava per davant de la Lluna de drap vaig entrar. Em va dir que dimarts ja em trucaria i com que també vull mirar vestits de festa que a finals d'aquest mes els tindrà i que podem aprofitar per mirar les dos coses. :-)) :-))

Tens raó... jo també m'hauria de mirar alguna coseta i a la lluna de drap m'hi he mirat cosetes i són mooolt xul.les! Jo avui tinc el dia espés... pq no he dormit massa aquest cap de setmana i venia kp a la Seu i m'adormia al cotxe, algún dia tindré un susto... :-( :-(
La Valentina està hivernant!!! I no fot cas de res... ni menja... no ens durarà gens...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:44 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:
Ja són 4 bodes aquest any!!! :o-o: :o-o:

Bien!!!! Amb lo que ens agraden les bodes eh!!?? jajajaja més gasto en plena crisis...

Jo el 16 de maig... CANTO DEL LOCO concert!!! Quines ganes que tinc de veure'ls i passar-m'ho d'alló més bé!!!! M'encanten taaaan!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tia però és un paston!!!! Mira, amb els vestits ara me n'he de comprar un i ja l'aprofitaré per altres bodes pero amb el regal..buff!!
Pobre Enric, amb el que l'hi agraden les bodes...i totes són de part meva!!!

jo n'aprofitaré algun que altre eh!!! En tinc de molt xul.los que només he portat una vegada així que... potser me'n compro un i ja passo amb això... :-)ok: :-)ok: el jordi pensa com l'enric jejejeje no li fan massa gràcia les bodes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:44 pm

Pobreta Valentina...als dos dies ja dius que no durarà!!! :-( :-(

Nena, a la carretera vigila, eh!!! i si et ve son el que jo faig es abaixar una mica la finestra i que em toqui l'aire...
ise

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. feb. 16, 2009 2:48 pm

Hola jo sóc del 2009!!! pero com que he vist que aqui hi ha tant moviment!!!jejejej com va tot noies!!!
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:50 pm

Hola guapa!!!

Aquí som molt xerraires!! jejeje

Com portes els preparatius?? quin dia et cases i a on?? explica, explica!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:51 pm

ise ha escrit:Pobreta Valentina...als dos dies ja dius que no durarà!!! :-( :-(

Nena, a la carretera vigila, eh!!! i si et ve son el que jo faig es abaixar una mica la finestra i que em toqui l'aire...

És lo que he fet... m'abaixava la finestra i em tocava l'aire m'ha anat bé, ara potser em kdaré dormida al sofà un ratet mentre facin el cor de la ciutat i dsps a estudiar!!! ;) és la meva suuuper tarde taaan divertida!!! Ara, us he de dir, m'encanta la meva feina!!! Encara que sigui dura, dec ser massoca però els nens quan volen són moooolt macos!! A uns ja els tinc amenaçats, els altres es porten bé, i els altres són una monada!!! jajajajaja se'm passa el temps volant!!! Ah! X cert, nosaltres ara que hi penso, teníem una boda a Polònia aquest setembre, però hem dit que no hi anem... és mooolta pasta! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:52 pm

mireiaixavier ha escrit:Hola jo sóc del 2009!!! pero com que he vist que aqui hi ha tant moviment!!!jejejej com va tot noies!!!

Som unes cotorres nates!!! jajajajaja hem fet un grupet molt majo la veritat, és que estic suuuper orgullosa de les meves nenes!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 2:52 pm

a Poloniaaaaaaaaaaaa????????????????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:52 pm

mireiaixavier ha escrit:Hola jo sóc del 2009!!! pero com que he vist que aqui hi ha tant moviment!!!jejejej com va tot noies!!!

X cert, felicitats!! Quina emoció no?? Això que et casis aquest any, a mi em queda 1 any i pico i quan hi penso ja em fico nerviosa!!! bufff...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 2:55 pm

ise ha escrit:a Poloniaaaaaaaaaaaa????????????????

Si tia!!! un cosí del jordi ha conegut una polonesa cantant d'òpera (morta d gana no és) i fa més o menys un any que van i ja es casen aquest setembre però a Polònia encara que viuràn aquí a Balaguer! Però com que és el país d'ella, es volen casar allí. El que passa és que amb tan poc temps només han trobat un restaurant que hi caben unes 150 persones i estan preocupats pq no hi capiguin tots els convidats. Es veu que a Polònia també s'ha de muntar la boda amb 2 anys d'antel.lació... :-)ok: nosaltres passem d'anar a part que si jo segueixo de mestra, no tindré vacances al setembre...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:00 pm

així encara els hi anirà bé si no hi aneu... pero tambe ho trobo normal que es vulgui casar al seu pais...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:04 pm

ise ha escrit:així encara els hi anirà bé si no hi aneu... pero tambe ho trobo normal que es vulgui casar al seu pais...

Si jo també, hi van els pares del Jordi en representació... :-)ok: i diuen que s'hi quedaràn uns dies a fer turisme de pas... i s'ha mare ara diu que li fa mooolta il.lusió anar-hi, però no sé, la nostra no li fa tanta il.lusió, al menys no ho ha dit com ho va dir ahir am aquesta nova boda!! Fa una mica de ràbia!!! És el seu fill que és casa... no sé... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:06 pm

Lluneta pensa que aquesta boda és aquest setembre i la vostra al maig de l'any vinent. Aquesta es la que veu més proxima... :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:09 pm

ise ha escrit:Lluneta pensa que aquesta boda és aquest setembre i la vostra al maig de l'any vinent. Aquesta es la que veu més proxima... :o-o: :o-o:

Espero que sigui això!!! al menys son pare ahir nava dient, és que el lloc que heu triat és molt xulo eh! Sortirà tot bé, ja veureu anava dient. I sa mare, dient-me què el vestit? On el miraràs?? A mi al Pronovias no m'agrada però com vulguis, i jo dient-li que no que anirem a Rosa Clarà... i ella dient-me si podia venir... així que res, anirem amb massa a mirar vestits!!! Pq ma mare i ma sogra también vindràn i crec que ma germana también!!! Ueeeeee omplenarem la botiga!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant