ise ha escrit:Bon dia boniques!!
Miri, moltes felicitats per les aliances!![]()
que guai!!!!
![]()
![]()
Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu!![]()
![]()
![]()
pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta
![]()
![]()
Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!!![]()
![]()
Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar...![]()
ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...
I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l![]()
Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...
Holaaaaaaaaaaa!! Què es això de baixar a Lleida i no dir-me res?? Nem empitjorant eh... no val!!! Si et truca di-li divendres o dissabte ok? Que sino jo no podré venir!!! _i vull venir!!! Com és que ho vas preguntar?? Què ja l'havies vist!!!?? Quina emoció!! No podies esperar eh!!! Jo tampoc..
Miriameta!!! Moltes felicitats per les aliances... ja tens una cosa més!!!!
Divendres bride's afternoon!!!!!!!!!!!
Quines ganes que tinc!!!!! I dilluns festa!!!
X cert, què us disfrasseu? Nosaltres ho estem plantejant i dsps anar a la rua com cada any a passar-nos -ho molt bé!!! Així que us animeu?? Ja sé la resposta però bno... si us animeu dieu-m'ho que anirem juntes!!!!