NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:14 pm

jejeje veus!!! a la meva familia em sembla que els dona la sensació que ens casem d'aquí 10 anys... pero bueno... que hi fotrem...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:21 pm

ise ha escrit:jejeje veus!!! a la meva familia em sembla que els dona la sensació que ens casem d'aquí 10 anys... pero bueno... que hi fotrem...

Si bno va ser pq jo vaig treure el tema... pq sinó res d res... suposo que és normal, a mesura que s'apropi el dia.. pq l'altre dia em diu ja teniu l'esglèsia¿?? si la nuria, la germana del jordi, amb menys d'un any ho van preparar tot!!! I jo pensant, deuen ser altre temps... pq si ens descuidem no es quadra el restaurant amb l'esglèsia!!! Jo què sé... més val fer-ho amb temps! (digo yo)

X cert ise, us animeu a venir a l'aplec amb nosaltres?? Al maig... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:24 pm

ei doncs pot estar bé!!! a la nit l'hi comento al bixo! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:26 pm

ise ha escrit:ei doncs pot estar bé!!! a la nit l'hi comento al bixo! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

no sé és una proposta... a la nostra penya hi pot entrar poca gent però si ho diem amb temps, ens deixen venir convidats!!! Lo que passa és que si em dieu que si, serà que si pq l'any passat vaig donar la cara per les meves amigues i a l'últim moment quan ja m'havia dit el cap de colla que si que podien venir, ens van dir que no i vam kdar amb rídicul i ara el jordi està bastant escamat... jejeje és normal!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:29 pm

tranqui guapa, a la nit ja parlaré amb ell a veure que l'hi sembla :-)ok: :-)ok:

Que fort, encara hem trobaré a mon pare treballant! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:31 pm

ise ha escrit:tranqui guapa, a la nit ja parlaré amb ell a veure que l'hi sembla :-)ok: :-)ok:

Que fort, encara hem trobaré a mon pare treballant! jejeje

Ara m'he perdut!!! Ton pare treballant a on?? ...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:32 pm

si mon pare per l'aplec normalment treballa de metge a la creu roja :-) :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:34 pm

X cert nenes! Ho faig extensible a totes les meves nenes wuapes!!! SI [color=black]VOLEU VENIR A L'APLEC A LA NOSTRA PENYA, M'HO DIEU!! ES EL CAP DE SETMANA DEL 23-24 DE MAIG... SI US VOLEU APUNTAR, INTENTARÉ QUE PUGUEU VENIR TOTES LES QUE VULGUEU...!!!! ES QUE LA COSA ESTÀ LIMITADA PERÒ ES POT INTENTAR!!! US HO DIC AMB TEMPS PQ S'HA DE DIR AMB MOOOLT DE TEMPS!!![/color]

SINÓ, SMPRE PODEU VENIR-ME A VEURE I US CONVIDARÉ A UN BEURET AMB MOLT DE GUST!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:36 pm

ise ha escrit:si mon pare per l'aplec normalment treballa de metge a la creu roja :-) :-)

Osti... què guai!!! Jajajaja ara que deu veure de tot per allí... hi ha cada un... a vere si s'apunta alguna altra neneta!!! Podria estar mooolt i mooolt bé. Jo és que m'ho passo de conya... si no plou clar!!! :-)ok: i a més aquest any, el jordi té festa i no hauré d'estar sola per la nit... :-)ok: wuapi! Em smbla que dormiré una mika ke stik agotada!!! :hmm:: :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:43 pm

ves a domir, ves!! tu que pots aprofita!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:46 pm

ise ha escrit:ves a domir, ves!! tu que pots aprofita!!! :-)ok: :-)ok:

Fins dsps wuapa!!!
:llit::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. feb. 16, 2009 5:05 pm

si que teniu raó que sou xarraires eh??, bé doncs si jo em caso al novembre i en aquest cas sóc jo la que sempre diu que queda molt!!!!ejejej. :star::
A mirar vestits ja hi vaig anar (sempre erem 6 o 7 i no passa res al principi les sorprens pero no et diuen res a les botigues) al final va ser rosa clara >.-<: . Pero vosaltres us espereareu a la nova colecció no?

em caso a sant llorenç i despres al nou forn pero com que es fora de temproada no vaig tenir problemes per trobar dates!!!

jo també vaig a l'aplec!!!!pero ja tinc colla!!!
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. feb. 16, 2009 5:33 pm

Si tu dius que a tu et falta molt imagina't el que diem nosaltres! jeje :star:: :star::

I quin vestit t'has quedat??? Els de Rosa Clarà són una passada, m'agraden molt!! Jo ara n'aniré a mirar un que m'agrada de Pepe Botella pero no per comprar-lo ni res, només per saber si l'estil que m'estic mirant i que m'agraden més, hem queden mitjanament bé... però si, per comprar-lo m'esperaré a la nova col·lecció! :-)ok: :-)ok:

Segur que al Nou forn estareu de luxe!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 6:30 pm

mireiaixavier ha escrit:si que teniu raó que sou xarraires eh??, bé doncs si jo em caso al novembre i en aquest cas sóc jo la que sempre diu que queda molt!!!!ejejej. :star::
A mirar vestits ja hi vaig anar (sempre erem 6 o 7 i no passa res al principi les sorprens pero no et diuen res a les botigues) al final va ser rosa clara >.-<: . Pero vosaltres us espereareu a la nova colecció no?

em caso a sant llorenç i despres al nou forn pero com que es fora de temproada no vaig tenir problemes per trobar dates!!!

jo també vaig a l'aplec!!!!pero ja tinc colla!!!

Jejeje així ens trobarem per allí... a vere si ens coneixem i parlem!!! Som un grup molt majo de noies del 2010 jejejeje ens ho passem molt bé juntes quan quedem se'ns fan les tantes xarrant!!! Quasi quasi ets del 2010 eh!!! Jo també en vull un de Rosa Clarà ho tinc molt clar. Quin t'has quedat? Ens fa gràcia!!! Jo m'he mirat la del 2009 i n'hi ha uns quants que m'agraden mooolt però si, m'esperaré a la del 2010 a vere i sino em kdaré un del 2009, m'agrada mooolt el model salvia i alguns altres!!!! Em tenen el cor robat!!! Amb quanta antel.lació hi vas anar tu?? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. feb. 16, 2009 7:38 pm

Jo m'he quedat el lino, l'estil em va agradar bastant al cataleg i estava entre el loren o el lausana i al final la sra em va fer portar el lino i ja em vaig quedar encantada, la veritat es que les senyores de rosa clara a lleida son molt simpatiques jo no he tingut cap queixa cap de les 3 vegades que he anat. Vaig anar al gener per que la meva germana s'en va d'erasmus i volia estar quan el triessim pero et diuen amb 6 o 7 mesos!!

si que teniu rao soc quasi del 2010!!!! o sigui que de tant en tant vindre a xarrar amb vosaltres si em deixeu!!! >.-<:
A l'aplec i tant que ens veurem jo estic a la canya canya pa lo que us convingui!!jejej :-///:
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 7:59 pm

Nena!! Quin vestit més preciós!!! Quina passada!! És del meu estil!!! Però jo crec que me l'agafaré de la col.lecció two que és més econòmica... jejeeje estem en temps de crisis però en serio que és genial!!! A mi m'agrada el salvia de la col.lecció two, em té el cor robat... però ja vurem d'aquí al setembre hauré canviat deu vegades d'opinió!!! jajajaja :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:02 pm

Hola cariñetes!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

miriameta ha escrit:Hola cariñetes!!

Hola wuapíssima!! Què tal el dilluns??? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:21 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola cariñetes!!

Hola wuapíssima!! Què tal el dilluns??? :-)ok:

Hole :-()-) :-()-)

el dilluns una caqueta... com tots els dilluns..

i a tu que tal? com t´ha anat? tot be?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:35 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

No me perdria aquest moment per res!!! El teu primer vestit de novia!!! impressionant!! Tu vas estar al meu primer!!! i aixo no s´oblide mai a que no?

Aix quines ganetes de veureus a totes probant-vos vestidets!!!!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta