Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:14 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:21 pm
ise ha escrit:jejeje veus!!! a la meva familia em sembla que els dona la sensació que ens casem d'aquí 10 anys... pero bueno... que hi fotrem...

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:26 pm
ise ha escrit:ei doncs pot estar bé!!! a la nit l'hi comento al bixo!![]()
![]()

Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:29 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:31 pm
ise ha escrit:tranqui guapa, a la nit ja parlaré amb ell a veure que l'hi sembla![]()
![]()
Que fort, encara hem trobaré a mon pare treballant! jejeje

Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 3:32 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:34 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:36 pm
ise ha escrit:si mon pare per l'aplec normalment treballa de metge a la creu roja![]()

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 3:46 pm
ise ha escrit:ves a domir, ves!! tu que pots aprofita!!!![]()

Autor: mireiaixavier » dl. feb. 16, 2009 5:05 pm
. Pero vosaltres us espereareu a la nova colecció no?

Autor: ise » dl. feb. 16, 2009 5:33 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 6:30 pm
mireiaixavier ha escrit:si que teniu raó que sou xarraires eh??, bé doncs si jo em caso al novembre i en aquest cas sóc jo la que sempre diu que queda molt!!!!ejejej.![]()
A mirar vestits ja hi vaig anar (sempre erem 6 o 7 i no passa res al principi les sorprens pero no et diuen res a les botigues) al final va ser rosa clara. Pero vosaltres us espereareu a la nova colecció no?
em caso a sant llorenç i despres al nou forn pero com que es fora de temproada no vaig tenir problemes per trobar dates!!!
jo també vaig a l'aplec!!!!pero ja tinc colla!!!

Autor: mireiaixavier » dl. feb. 16, 2009 7:38 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 7:59 pm

Autor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:02 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 8:10 pm
miriameta ha escrit:Hola cariñetes!!

Autor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:21 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola cariñetes!!
Hola wuapíssima!! Què tal el dilluns???

Autor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 8:35 pm
ise ha escrit:Bon dia boniques!!
Miri, moltes felicitats per les aliances!![]()
que guai!!!!
![]()
![]()
Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu!![]()
![]()
![]()
pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta
![]()
![]()
Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!!![]()
![]()
Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar...![]()
ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...
I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l![]()
Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...