CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 15, 2009 11:38 pm

Hola guapes!!!!

Dido, m'alegro que hagi anat molt bé, però volem fotos i la crònica del comiat!!!! jejeje

El finde bé a totes, no?? jo he estat amb els meus cosins, a prop de Camprodon, ells van marxar divendres i nosaltres dissabte. Hem tornat aquesta tarda, ells van anar a esquiar dissabte al matí, nosaltres no vam arribar prou d'hora així que vam anar-hi a dinar i prou. Aquest matí hem fet una petita ruta per la vall de Camprodon, i ufff... tot i que ha estat una excursió petitona, m'he cansat un munt!!! i això és pq no foto res de res d'exercici... res, que m'ho he plantejat i a partir de demà he de fer alguna cosa... a veure si aquesta vegada vaig en serio... jeje
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Majestic » dl. feb. 16, 2009 9:42 am

Bon dia !!!!!

Didooo, cuenta, cuenta!!! >.-<:

S&X..., al final fuimos al Amaltea, es un vegetariano muy chulo que hay en Barna (Diputació-Casanova, creo exactamente).
Se nos hizo tarde y estábamos allí, así que fuimos a lo seguro.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 16, 2009 10:04 am

Bon dia Ca n'Alzineres!

Vaig estar diumenge a la fira de nuvis d'Igualada i vaig sentir (no per part d'ells, clar), que el diumenge 15 de març hi haurà una jornada de portes obertes a Ca n'Alzina, amb dinar-pica pica inclós de 3€. M'imagino que serà tipus al que van fer a Can Macià.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: *Alba* » dl. feb. 16, 2009 11:13 am

Hansen ha escrit:Bon dia Ca n'Alzineres!

Vaig estar diumenge a la fira de nuvis d'Igualada i vaig sentir (no per part d'ells, clar), que el diumenge 15 de març hi haurà una jornada de portes obertes a Ca n'Alzina, amb dinar-pica pica inclós de 3€. M'imagino que serà tipus al que van fer a Can Macià.

Ei, jo també vaig estar a la fira d'Igualada ahir.
La vaig trobar força cutre no? Voliem anar a la de Mataró però ens va fer pal tant lluny... El cap de setmana del 7,8 i 9 de març fan la de Manresa.

Hi eren els de Can Alzina a Igualada? No ho vaig veure... quin cas!! Estic a la lluna de valència!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. feb. 16, 2009 11:26 am

Bon dia de dilluns!!!! i... tota la setmana per davant :--(

Dido: que bé el teu comiat!!! ja explicaràs els detallets, si es poden explicar!!!

Hansen: gràcies per la informació; apuntat a l'agenda!!!

Nenes, divendres el "gran" dia del tast!!!! a veure què tal va; esperem que a la primera puguem decidir-nos i no necessitem anar a un 2on tast!!
em fa patir una mica la meva sogra, que és una mica perfeccionista i fa dies que està patint pel menjar, que si serà bo, que si les fotos (els hi hem ensenyat algunes de les que heu penjat) no li acaben d'agradar,... i que clar, en un dia com aquest s'ha de quedar molt bé!! Nosaltres no li fem massa cas, pq estem convençuts, però ella diu que ens vam precipitar i mil històries. (Pq sempre hi ha gent que complica tant les coses???)

Però bé, intento que no m'afecti massa i pensar en altres coses. Jo no sé vosaltres, però jo tinc la sensació que els meus sogres són una mica pesats; també és cert que jo als meus pares els puc demanar que no siguin pesats i als meus sogres no els puc fer "callar"; (ep!!! però me'ls estimo molt i ells a mi també!!! i són genials)

Quin rollo us he fotut!!! però és que això em neguiteja una mica, i no sé si em passa a mi sola o és bastant habitual!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dl. feb. 16, 2009 12:58 pm

mferrer, això dels pares i els sogres...em sembla que és força normal!! Però jo penso que avui en dia, que la majoria ja tenim una edat i fa temps que vivim amb la nostra parella, hem d'aprendre a no fer-ne un cas excessiu. Està bé escoltar opinions, però el casament és vostre i vosaltres sabeu com el voleu!!
Jo també he d'escoltar a ma mare que em diu que els detallets són massa diferents, que millor uns bombonets, que si els nuvis de playmobil són massa petits, amb la de nuvis macos que hi ha... Ho fa amb bona intenció, ja ho sé, però suposo que no ho pot evitar.
La meva sogra ens va dir que les invitacions eren maques, però que no semblaven invitacions de casament...
És qüestió d'estar-ne segurs vosaltres, i la resta de comentaris, per una orella entren i per l'altra surten, jejejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. feb. 16, 2009 1:05 pm

*Alba* ha escrit:
Hansen ha escrit:Bon dia Ca n'Alzineres!

Ei, jo també vaig estar a la fira d'Igualada ahir.
La vaig trobar força cutre no? Voliem anar a la de Mataró però ens va fer pal tant lluny... El cap de setmana del 7,8 i 9 de març fan la de Manresa.

Hi eren els de Can Alzina a Igualada? No ho vaig veure... quin cas!! Estic a la lluna de valència!

La vas trobar cutre??? Nena, que estem a Igualada! Jo crec que per ser d'aquí está molt i molt bé! Fins i tot quan vaig anar a la de Cornellà era molt més petita i amb menys coses. La veritat és que pels que som d'aquí està molt bé, perquè estan totes les empreses.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: dido » dl. feb. 16, 2009 1:13 pm

I ara la crònica del comiat!!

Intentaré resumir...

Em va picar a casa una amiga a les 5 de la tarda . Em va dir si podia pujar. En arribar n'hi havia tres... Jo mirava encuriosida si no en venien més i em van dir, no et va bé amb nosaltres tres?
Em van donar un pergamí, que deia que això era el meu comiat de soltera i que comencés el joc!!!
Tot seguit va trucar un amic al mòbil, em va fer una endevinalla, amb la lletra A. I així, cada cop que resolia una endevinalla havia de mirar al lloc de casa corresponent per trobar un sobre amb l'endevinalla de la lletra següent, fins que l'endevinalla corresponia a la meva antiga escola de dansa.

Vam anar fins al local del grup de dansa (ara hi ha un súper), vam entrar, jo super perduda, i vam sortir. Llavors passava pel carrer un amic que ballava amb mi, i em van fer algunes proves... ensenyar un tros de ball a les meves amigues, fer una llista de la gent que formavem el grup, em van fer jugar al duro i anar bevent cervesa...i em va trucar una amiga que viu a NY, q també ballava amb mi (q és la meva testimoni del casament)i em van regalar uns ninotets d'ells ballant.

Amb això em vaig guanyar un mapa que portava a casa els meus pares. I apa, mentre hi anàvem, a beure una altra cerveseta... Vam picar a casa els meus pares, vam pujar i ma mare em va donar un sobre. Era de l'institut. Havien detectat un error en el meu expedient i havia d'anar-hi immediatament.

A baix m'esperaven les amigues de l'institut. Les altres van marxar. Vam anar cap al meu institut i ens vam posar al bar de davat, on anàvem quan feiem campana. Em van fer examen de química, filosofia, mates, llatí i educació física. I he de dir que me'n vaig sortir prou bé!!! A cada examen superat em donaven una lletra. Al final, formava la paraula Facultat.
dido

EntradaAutor: dido » dl. feb. 16, 2009 1:25 pm

Uff, no estic resumint massa bé. Continuo!!!

Vam anar cap a la meva facultat. Allà m'hi esperaven les amigues de la carrera. Les altres van marxar. Em van fer resoldre uns quants exercicis de la carrera (arqueologia) i un cop tots fets, em van donar un sobre amb el títol de llicenciada. A dins hi havia un prínter de l'editorial on treballava (fent llibres de text d'història). Doncs cap a l'editorial!!!

Allà hi havia les companyes de l'editorial. Em van passar un dels temes de prehistòria que havia fet quan treballava allà, i vaig haver de fer tots els exercicis. A l'últim hi havia fotos de diferents cafeteries, i una d'elles és una del barri on anem sovint a fer un cafetó amb les amigues.

Hi vam anar. Allà m'esperaven totes. Amb uns regalets i ampolles de cava. Em van comprar un conjunt molt mono de llenceria i un àlbum del hofmann, molt currat... i van fer unes xapes amb la impremta d'uns llavis, que ens vam posar totes.

Després vam agafar taxis i em van dur a un restaurant de la Barceloneta. En una sala privada, molt xula i amb vistes al port de Barcelona. Hi vam menjar molt i molt bé!!!

Després vam anar a fer una copa a un bar del Born i després a la discoteca, fins que van tancar, a les 6. I cap a casa!!!

Va ser senzillament genial!!! Fet realment a la meva mida!!!
dido

EntradaAutor: dido » dl. feb. 16, 2009 1:27 pm

Espero no haver-vos avorrit amb la meva crònica... em feia molta il·lusió explicar-vos-la, perquè va ser un dia inoblidable!!!
dido

EntradaAutor: mferrer » dl. feb. 16, 2009 1:34 pm

Què "guay" dido!!! a mi, si em fan comiat m'agradaria que fos com el teu!!! de fet nosaltres sempre els fem d'aquest tipus, en cases de colònies, anant d'excursió,...

Molt ben explicat i molt original que t'anessis trobant a les teves companyes en els llocs que us han unit!!! MOLT BË!!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dl. feb. 16, 2009 2:15 pm

Gràcies mferrer, la veritat és que s'ho van currar molt!!!
A mi també m'agraden més les coses així que els boys i els membres el cap, com deia l'Arare.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 16, 2009 2:30 pm

un comiat pensat per a tu!!!! molt ben explicat Dido!!! m'ha agradat molt!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. feb. 16, 2009 3:39 pm

Jajajajja, qué bueno eso de los miembros en la cabeza!!! jajaja

Yo tampoco soy de ése estilo, más que nada pq me muero de la verguenza..., tengo el sentido del ridículo bastante desarrollado ( a veces es un defecto y a veces una virtud).

En la despedida de una prima el año pasado, me vino el boy por detrás en pelotillas a morderme la oreja y frotarse conmigo y casi me da algo..., en las fotos parezco un tomate.
Y cuándo veía a la novia haciendo las cosas que le hacían hacer..., madre mia, yo pense: "ésto no es lo mio" jajjaja

Y eso que yo soy bastante gamberrilla..., pero qué verguenza!!

Qué despedida más chula y vaya amigas que tienes.., pedazo de organización. Se han currado un dia genial.

Me alegro un montón, éstas cosas nunca se olvidan.
Majestic

EntradaAutor: ANEROLA » dl. feb. 16, 2009 4:23 pm

Dido el teu comiat m'ha agradat molt, jeje, sembla que t'ho vas passar pipa ehh.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: JB » dl. feb. 16, 2009 5:00 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!

DIDO que guay la despedida...por cierto que esto ya esta aqui!!!

Estos dias estoy un poco fuera de todas partes, porque tengo muchos frentes abiertos a la vez y me estoy ago biando un poco.
Pero tranquilas que en cuanto pueda acabo la cronica y me pongo ma s al dia!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: S&X » dl. feb. 16, 2009 7:28 pm

Bona tarda!

BEA mucho estres?

Dido :-)ok: :-)ok: molt guay el comiat!!!!

dia de portes obertes a ca n.alzina?? però no esn convidaran a nosaltres oi???
S&X
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: MOT » dl. feb. 16, 2009 7:41 pm

Hola noies!!! DIDOOOO, quina despedida més xula!!!!! Així m'agrada, totalment adaptada a la vida de la núvia... genial!!!!!

Ah, portes obertes a ca n'alzina... ens hi presentem totes??? així també seria la manera de conèixer-nos, no?! jeje, jo sempre anant al darrera d'això... jeje, és que em fa ilu!!!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Majestic » dl. feb. 16, 2009 10:07 pm

Ostras..., ese finde es el cumple de mi mami...., si no subo a Huesca me apunto a Can Alzina!!!
Majestic

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 16, 2009 10:08 pm

jo no sé si m'hi arribaria...

tampoc ens han convidat....

el meu cumple és d'aqui un mes exactament!!!!! buffff.....

pero hi ha una quedadeta d'àlbums pendent oi?? i que vingui qui pugui i vulgui!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants