NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

EntradaAutor: yolanda i jordi » dl. feb. 16, 2009 3:42 pm

Hola Txell,
No la Judith no els té entre els seus. Peró jo ja havia xerrat amb ells avans de decidir-me per Masia Vilasendra i en van agradar molt i a més he llegit per aquí molt bones critiques del catering Terra Endins i la veritat que com a preu és el més baix dels que et proporciona la Judith.
Peró no hi ha cap enpediment que portis el catering que tu vulguis i jo he parlat amb els de Terra Endins i es veu que aquest any ja fan 4 casament a Vilasendra i potser que l'any que ve entrin a treballar amb la Judith.
Si vols informació entre a www.terraendins.com i a la seva página hi ha un apartat de càtering que et pots descarregar els menús i preus. Veuràs que qualitat preu estan molt i molt bé.
Apa ja t'he fotut el rotllo jejej.
Sort.
yolanda i jordi
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 5:12 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. feb. 16, 2009 3:58 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola Txell,
No la Judith no els té entre els seus. Peró jo ja havia xerrat amb ells avans de decidir-me per Masia Vilasendra i en van agradar molt i a més he llegit per aquí molt bones critiques del catering Terra Endins i la veritat que com a preu és el més baix dels que et proporciona la Judith.
Peró no hi ha cap enpediment que portis el catering que tu vulguis i jo he parlat amb els de Terra Endins i es veu que aquest any ja fan 4 casament a Vilasendra i potser que l'any que ve entrin a treballar amb la Judith.
Si vols informació entre a www.terraendins.com i a la seva página hi ha un apartat de càtering que et pots descarregar els menús i preus. Veuràs que qualitat preu estan molt i molt bé.
Apa ja t'he fotut el rotllo jejej.
Sort.

Moltes gracies per la informació ! I no és cap rotllo, de veritat, no saps lo bé que em van totes aquestes respostes.Pero no em puc descarregar el pdf de Terra Endins, hi haura algun problema o alguna cosa...

Una pregunta...: Has mirat altres llocs a part de la Masia Vilasendra ?? A mi m'agrada molt pero ho trobo una mica lluny per la familia..
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: yolanda i jordi » dl. feb. 16, 2009 5:41 pm

Bones, sí de llocs he mirat molts peró hem sembla que encara et queden més lluny per la famiília.
He mirat Can Ferrer d¡Arbúcies (preciós)
Rest. Can Marlet de Breda també molt maco.
Mas el Martí de Viladrau
I d'altres més peró estan per la banda de Girona que suposo que sí que et quedaran massa lluny.
Després aquests no l'he visitat peró semblava que estava bé i et quedaria més a prop. Rest. l'Estanyol i els menús estaven molt i molt bé de preu.
Ara ja et dic no l'he visitat. Està en el Brull al costat de Seva.
Si necessites alguna cosa més ja saps, ara que jo tampoc sóc gaire experta jeje.
yolanda i jordi

Re: 26 de Juny del 2010

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 16, 2009 11:39 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola a totes, sóc nova aquí.
Hem caso el 26 de Juny del 2010 a Masia Vilasendra, catering segurament agafarem Terra Endins i fotógraf no ho sé.
A veure si hem podeu ajudar amb el fotógraf.
Gràcies

ei noia!

benvinguda i felicitats pel vostre casament, una juniera mes, oleeeeeeeee. Ja t'he afegit a la llista dl principi ok?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: yolanda i jordi » dt. feb. 17, 2009 10:49 am

Moltes gràcies
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. feb. 17, 2009 1:02 pm

yolanda i jordi ha escrit:Bones, sí de llocs he mirat molts peró hem sembla que encara et queden més lluny per la famiília.
He mirat Can Ferrer d¡Arbúcies (preciós)
Rest. Can Marlet de Breda també molt maco.
Mas el Martí de Viladrau
I d'altres més peró estan per la banda de Girona que suposo que sí que et quedaran massa lluny.
Després aquests no l'he visitat peró semblava que estava bé i et quedaria més a prop. Rest. l'Estanyol i els menús estaven molt i molt bé de preu.
Ara ja et dic no l'he visitat. Està en el Brull al costat de Seva.
Si necessites alguna cosa més ja saps, ara que jo tampoc sóc gaire experta jeje.

He estat mirant distancies i desde casa a La Masia Vilasendra hi hauria 1 hora i 5 minuts de viatge... ufff... no sé.. li comentare a la meva parella a veure que pensa.
Txell-Jose Luis

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 6:10 pm

yolanda i jordi ha escrit:Moltes gràcies

d res guapa
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 6:45 pm

ei nenes, pujo post!

Com aneu? Jo avui he anat a l'Ikea a comprar els posaespelmes q volis per donar d detallet, almenys ja els he trobat, q hi havia anat tres vegades sense resultat, pero ja els tinc, quina iluuuuuuuuuuu
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 7:03 pm

Bones! :-))
Que treballadora Montse! Ja ho has trobat! Una cosa menys! Que adelantades que aneu nenes!

Jo m'he estat mirant lo de les miniatures dels licors... i si q es car si!!!
Jo a banda, de detallet faig fotos (allò del revelat rapid on apareixen en una banda els nuvis i en l'altra els invitats) i això ja em puja lo seu! I clar, volia fer un detallet de mes a mes pero senzillet i útil, i veig que lo dels licors... se'm surt de pressupost! I em sembla q ho hauré de descartar...

Torno a estar al punt de partida! :-/
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:52 pm

espluguina ha escrit:Bones! :-))
Que treballadora Montse! Ja ho has trobat! Una cosa menys! Que adelantades que aneu nenes!

Jo m'he estat mirant lo de les miniatures dels licors... i si q es car si!!!
Jo a banda, de detallet faig fotos (allò del revelat rapid on apareixen en una banda els nuvis i en l'altra els invitats) i això ja em puja lo seu! I clar, volia fer un detallet de mes a mes pero senzillet i útil, i veig que lo dels licors... se'm surt de pressupost! I em sembla q ho hauré de descartar...

Torno a estar al punt de partida! :-/

has trobat força preus guapa? si pots me'ls passaras? si q son cars si, pero a veure si trobem alguna coseta economica.

I x q no fas els sabonets? et podrien sortir be d preu
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 8:16 pm

mira, em vaig fer una idea dels preus en aquesta web:

http://www.cristell.com/LicoresDetalles ... avors.html

de totes formes la setmana que be baixo a Reus i aniré a mirar un parell de llocs a veure q tal, ja t'informaré

lo dels sabonets ho tinc descartat. Fa mig any que es va casar ma cosina i ho va fer com a detallets. No seria plan de copiar...

també havia pensat en "posavasos"... n'hi ha de molt bonics, però al meu novio no li convenç massa la idea
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 8:30 pm

espluguina ha escrit:mira, em vaig fer una idea dels preus en aquesta web:

http://www.cristell.com/LicoresDetalles ... avors.html

de totes formes la setmana que be baixo a Reus i aniré a mirar un parell de llocs a veure q tal, ja t'informaré

lo dels sabonets ho tinc descartat. Fa mig any que es va casar ma cosina i ho va fer com a detallets. No seria plan de copiar...

també havia pensat en "posavasos"... n'hi ha de molt bonics, però al meu novio no li convenç massa la idea

ai si si, aquesta pagina tambe la ocneixo, esta be, pero si q es veritat q els licors es disparen q son una passada!

Doncs els posavasos son macos, a mi tambe em molen, no se. Llastima lo dels sabonets doncs! i si feu algun iman o algu aixi amb vistaprint?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 8:46 pm

fa uns dies vaig fer un pedido al vistaprint i he demanat uns imans petits, entre altres coses, a veure com queden. Depen el resultat m'ho pensaria en serio de fer-ho com a detallets.

lo que m'havia agradat del vistaprint com a detall son els bolis! són molt xulos, pero deu ni do lo q pugen tambe...

xq tot lo bonic és car? jajjajaja
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 9:26 pm

doncs si q ho son si, els bolis piquen el preu a vistaprint la veritat, i no se si son molt macos, no se qui m'ho va dir. A pagines n'hi ha d mes macos i amb la seva capseta i tot,, ho podries mirar
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 9:56 pm

pero pels bolis am capseta et claven mes no? no se... home, bolis estaria bé, està molt vist pero es una cosa q sempre es fa servir.

ais! quina enveja q em fas Montse al tenir-ho tot tant clar ja, i encaminat! però enveja sana, eh!! jejejeje!

be, dema continuare mirant-ho, ara m'espera la meva serie, jejeje!

bona nit! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 10:26 pm

jajaja, bueno tinc mil idees al cap pero encara em falta decidir-me pel detallet dels homes pq si puja molt els licors no els farem i els adolescents no se q fer-los-hi!

Jo també me'n vaig a veure la tv ara, ja anirem parlant. qualsevol dubte aqui estic eh?

Petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 12:44 pm

Bon dia guapes!!

Com esteu? com es presenta el cap d setmana?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 20, 2009 7:27 pm

Hola noies! Que parat està aixo...

Com es presenta el carnaval? Algu es disfressa? :-eh_::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 8:39 pm

bona nit guapa!

Jo no em disfresso, vosaltres si?

ai per cert guapa, apunta aquesta pagina:

www.granregalo.com

Hi ha licors i no estan malament d preu, pero no se si seran massa petits. Botelletes de 50 ml son força petites no? Mira-'tho i ja em diras q et sembla
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 20, 2009 8:58 pm

quina web més xula! gracies guapa!

vaig a picar algo i despres me la miro més detingudament... a veure si trobem algo interessant!

fins ara!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant