NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:07 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hla princesessssssssssss
que tal tot??
veig que heu tornat una mica a les "andades"..jejeje heu escrit un munt :star:: :star:: me tornare locaaaaaaaaaaaa

ara me posare una mica al dia

hola wapisima!! jo te vui veure disfrasada!!!!

ei princesa que no has rebut un correu meu??
:-/

ai wapetona meva!!! si les tinc a l´altre correu!!!! te de donar el de les compis, l´altre es de negocis i facebook jejeje
:-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:07 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:
Ja són 4 bodes aquest any!!! :o-o: :o-o:

Bien!!!! Amb lo que ens agraden les bodes eh!!?? jajajaja més gasto en plena crisis...

Jo el 16 de maig... CANTO DEL LOCO concert!!! Quines ganes que tinc de veure'ls i passar-m'ho d'alló més bé!!!! M'encanten taaaan!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

que way lo del CANTO DEL LOCOOOOOOOOOOOOOOOOO
que venen a lleida?? contam , pq al nino li agraden....i si tic a temps jejejej

Nena!! les entrades surten a la venda el dia 2 de maig... xl servicaixa i al sony gallery, 25 e venen el dia 16 de maig al barris nord. jo hi vaig segur!!! No mho perdo per res del món, si alguna vol venir amb mi, que m'ho digui!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:08 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Holaaaaaaaaaaa!! Què es això de baixar a Lleida i no dir-me res?? Nem empitjorant eh... no val!!! Si et truca di-li divendres o dissabte ok? Que sino jo no podré venir!!! _i vull venir!!! Com és que ho vas preguntar?? Què ja l'havies vist!!!?? Quina emoció!! No podies esperar eh!!! Jo tampoc..
Miriameta!!! Moltes felicitats per les aliances... ja tens una cosa més!!!!
Divendres bride's afternoon!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganes que tinc!!!!! I dilluns festa!!!
X cert, què us disfrasseu? Nosaltres ho estem plantejant i dsps anar a la rua com cada any a passar-nos -ho molt bé!!! Així que us animeu?? Ja sé la resposta però bno... si us animeu dieu-m'ho que anirem juntes!!!! ::-) ::-)

Nosaltres ens disfrassem cada any, a mi no m´agrade perdre aquest costum :-) aquest any anirem de duendes jeje

així ens veurem...................... naltres nirem a la rua.... ens podrem trobar??????

es dissabte a la tarde.oi?? jo tambe intentare anar...pero no se pq en principi tinc visita familiar!

Ens truquem ok?? I ens veiem que me fa il.lu!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 16, 2009 9:09 pm

ise ha escrit:Gràcies carinyo!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: és que el divendres tenia el dia molt espés i mira...vaig dir mira enlloc d'anar directe cap a casa ves a donar un tomet per despejar-te i quan passava per davant de la Lluna de drap vaig entrar. Em va dir que dimarts ja em trucaria i com que també vull mirar vestits de festa que a finals d'aquest mes els tindrà i que podem aprofitar per mirar les dos coses. :-)) :-))

que way lo del vestidettttttt
jejejejejeje ja ens aniras posant al dia :-)ok: :-)ok:
jo tambe me apuntooooooooooooo :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:10 pm

cuca lleida ha escrit:
es que hi ha una mami de l'escola que hem va dir que akest dissabte anirien a la rua de lleida i casualment van de duendes!!! que fort!!! per aixo t'ho preguntava :-)

aaa, pues no jejeje no tinc amics amb fills :p mesemble que sere la primera... ::-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:10 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert nenes! Ho faig extensible a totes les meves nenes wuapes!!! SI [color=black]VOLEU VENIR A L'APLEC A LA NOSTRA PENYA, M'HO DIEU!! ES EL CAP DE SETMANA DEL 23-24 DE MAIG... SI US VOLEU APUNTAR, INTENTARÉ QUE PUGUEU VENIR TOTES LES QUE VULGUEU...!!!! ES QUE LA COSA ESTÀ LIMITADA PERÒ ES POT INTENTAR!!! US HO DIC AMB TEMPS PQ S'HA DE DIR AMB MOOOLT DE TEMPS!!![/color]

SINÓ, SMPRE PODEU VENIR-ME A VEURE I US CONVIDARÉ A UN BEURET AMB MOLT DE GUST!! :-)) :-)) :-)) :-))

Jo no he estat mai a cap penya, no se que s´ha de fer.. i com no menjo cargols jeje pues sempre acabo passejant nomes per alli.
Jo si les demes s´apunten jo probaria, pero sino, et vindre a veure amb molt de gust!!!!!

jo és que sóc d'una penya llavors, podeu venir com a convidats divendres i dissabte, o només diumenge (es quan es menja caragols) o bé els tres dies!!! I si t'apeteix venir amb l'Euge i participar d'aquesta festa m'ho dius i intentaria que vinguessiu a la meva penya però s'ha de dir amb mooolta antel.lació pq som mooolts i tots joves!!! Sinó vens de visita i t'estas allí amb naltres!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:13 pm

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Holaaaaaaaaaaa!! Què es això de baixar a Lleida i no dir-me res?? Nem empitjorant eh... no val!!! Si et truca di-li divendres o dissabte ok? Que sino jo no podré venir!!! _i vull venir!!! Com és que ho vas preguntar?? Què ja l'havies vist!!!?? Quina emoció!! No podies esperar eh!!! Jo tampoc..
Miriameta!!! Moltes felicitats per les aliances... ja tens una cosa més!!!!
Divendres bride's afternoon!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganes que tinc!!!!! I dilluns festa!!!
X cert, què us disfrasseu? Nosaltres ho estem plantejant i dsps anar a la rua com cada any a passar-nos -ho molt bé!!! Així que us animeu?? Ja sé la resposta però bno... si us animeu dieu-m'ho que anirem juntes!!!! ::-) ::-)

Nosaltres ens disfrassem cada any, a mi no m´agrade perdre aquest costum :-) aquest any anirem de duendes jeje

eii MIRI que et disfrases per la rua de lleida?? vas en una carrossa?? despres te explico el pq. >.-<:

me disfresso amb els nens de l´escola d´alcoletge, que van tots de duendes jejej una amiga meva es senyoreta del petits d´alli i m´ha invitat a disfresarme amb ells. (desde la eso k sempre ens disfressem juntes.)
Pero anirem tambe a la rua de lleida. No tinc enchufe amb cap jajaja sino ja hi pujaria ja. Explicam explicam!!

miriameta nosaltres tmpoc tenim enxufe però el que fem és ficar-nos darrera una carrossa on hi hagi gent disfressada de tot (x no destacar massa) i ens fiquem per allí a ballar i fer el mono!!! Tmpoc tenim carrossa però hi ha molta gent que fa això!!! :-)ok: Podeu venir amb nosaltres..............
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 16, 2009 9:13 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:

Bien!!!! Amb lo que ens agraden les bodes eh!!?? jajajaja més gasto en plena crisis...

Jo el 16 de maig... CANTO DEL LOCO concert!!! Quines ganes que tinc de veure'ls i passar-m'ho d'alló més bé!!!! M'encanten taaaan!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nena!! les entrades surten a la venda el dia 2 de maig... xl servicaixa i al sony gallery, 25 e venen el dia 16 de maig al barris nord. jo hi vaig segur!!! No mho perdo per res del món, si alguna vol venir amb mi, que m'ho digui!!!

eiiiiiiiiiiiiiiii pos estare al loro pq li regalare al ninooooooooo
que wayyyyyyyyyyyyyyyyy
sera el meu primer concert, si es que m'enrecordo de comprar les entrades, jejej pq am lo despiste que soc! :-/ :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:15 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert nenes! Ho faig extensible a totes les meves nenes wuapes!!! SI [color=black]VOLEU VENIR A L'APLEC A LA NOSTRA PENYA, M'HO DIEU!! ES EL CAP DE SETMANA DEL 23-24 DE MAIG... SI US VOLEU APUNTAR, INTENTARÉ QUE PUGUEU VENIR TOTES LES QUE VULGUEU...!!!! ES QUE LA COSA ESTÀ LIMITADA PERÒ ES POT INTENTAR!!! US HO DIC AMB TEMPS PQ S'HA DE DIR AMB MOOOLT DE TEMPS!!![/color]

SINÓ, SMPRE PODEU VENIR-ME A VEURE I US CONVIDARÉ A UN BEURET AMB MOLT DE GUST!! :-)) :-)) :-)) :-))

Jo no he estat mai a cap penya, no se que s´ha de fer.. i com no menjo cargols jeje pues sempre acabo passejant nomes per alli.
Jo si les demes s´apunten jo probaria, pero sino, et vindre a veure amb molt de gust!!!!!

jo és que sóc d'una penya llavors, podeu venir com a convidats divendres i dissabte, o només diumenge (es quan es menja caragols) o bé els tres dies!!! I si t'apeteix venir amb l'Euge i participar d'aquesta festa m'ho dius i intentaria que vinguessiu a la meva penya però s'ha de dir amb mooolta antel.lació pq som mooolts i tots joves!!! Sinó vens de visita i t'estas allí amb naltres!!!! :-)ok:

Tu diria com a maxim dema o dimecres, pero tranquila que sigui com sigui anire a ferte companyia!
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2009 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:16 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

eiiiiiiiiiiiiiiii pos estare al loro pq li regalare al ninooooooooo
que wayyyyyyyyyyyyyyyyy
sera el meu primer concert, si es que m'enrecordo de comprar les entrades, jejej pq am lo despiste que soc! :-/ :-/

tranquil.la que amb les ganes que tinc jo ja ho aniré ficant al foro!!! jajajajaa m'encanten tan els seus concerts, serà la quarta vegada que els veig!!! Genials!!!! Inimitables!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 16, 2009 9:16 pm

lo del aplc del caragol es molt bona idea pero jo vindre a veure't no vull lfer quedar-vos malament....prefereixo pasarme a veuret que no pas dir ara que si i despres que sigui que no :hmm:: :hmm:: millor no?
pero per poc que pugui vindre, encara que sigui divendres
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: gemma84 » dl. feb. 16, 2009 9:18 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa boniquessssssssssssssssssssssssssss!!!!!

Que tal el dilluns????? jo força be! avui he anat a buscar el rellotge de l'Enric però no hi havia el noi que em va atendre que tenia vacances i m'hi tornare a passar la setmana que ve per veure si hi ha algo nou i sino agafaré el que tinc reservat! tinc unes ganes de que sigui el dia 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pel que fa al soparet del cumple, si a totes us anes be el podriem fer el segon cap de setmana de març, el faria el primer però ma cosina celebra l'aniversari i com que treballa a bcn doncs la fa alla i clar, estarem allà, ja em direu si preferiu divendres o dissabte, a mi em van be els dos dies, la veritat, aixi que vosaltres decidiu!

Miriameta: que guay lo de les aliancesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!segur que son precioses!!!!

PETONEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:18 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Tu diria com a maxim dema o dimecres, pero tranquila que sigui com sigui anire a ferte companyia!

Valeeeeeeeeeee!!!! Tranquil.la sinó vens aveure'm i prou. No és cap compromís jo us ho dic pq sou les meves nenes i jasta!!! :-)ok: llavors quan ho sapiguem enviarem un mail al cap de colla dient-li si podeu venir, és ell el que dona el vist-i-blau!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:18 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta nosaltres tmpoc tenim enxufe però el que fem és ficar-nos darrera una carrossa on hi hagi gent disfressada de tot (x no destacar massa) i ens fiquem per allí a ballar i fer el mono!!! Tmpoc tenim carrossa però hi ha molta gent que fa això!!! :-)ok: Podeu venir amb nosaltres..............

jejej depen del que digui l´Euge... disfresarse.. le convençut jo.. perque amb lo vergonyós que es.. mare meva.. pero que desfili davant de gent.. el vec dientme k men vagi por ahi ajjaja
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:20 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa boniquessssssssssssssssssssssssssss!!!!!

Que tal el dilluns????? jo força be! avui he anat a buscar el rellotge de l'Enric però no hi havia el noi que em va atendre que tenia vacances i m'hi tornare a passar la setmana que ve per veure si hi ha algo nou i sino agafaré el que tinc reservat! tinc unes ganes de que sigui el dia 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pel que fa al soparet del cumple, si a totes us anes be el podriem fer el segon cap de setmana de març, el faria el primer però ma cosina celebra l'aniversari i com que treballa a bcn doncs la fa alla i clar, estarem allà, ja em direu si preferiu divendres o dissabte, a mi em van be els dos dies, la veritat, aixi que vosaltres decidiu!

Miriameta: que guay lo de les aliancesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!segur que son precioses!!!!

A mi em va millor dissabte pq així la ise també podrà venir!!! :-)ok: jejeje... i em va perfecte el segon cap de setmana de març!!!! El primer jo tampoc podria tinc un altre cumple!!! Quina il.lu que me fa!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:22 pm

cuca lleida ha escrit:lo del aplc del caragol es molt bona idea pero jo vindre a veure't no vull lfer quedar-vos malament....prefereixo pasarme a veuret que no pas dir ara que si i despres que sigui que no :hmm:: :hmm:: millor no?
pero per poc que pugui vindre, encara que sigui divendres

Si tia, es que l'any passat ens va passar que primer li vam dir al cap de colla que venien un munt d'amics nostres i al final tots es van tirar enrera i al jordi li va saber molt greu!!! I a mi també donar la cara per unes amigues que després mira... aq any passo de dir-li a ningú de la meva colla pq passa el que passa... a vosaltres pq confio molt amb la vostra sinceritat!!! i sou especials... i com que s'ha de dir amb temps doncs mira em feia il.lusió que vinguessiu, però si ja em veniu a vere ja en tinc prou!!!! i de sobres... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 16, 2009 9:22 pm

ei MIRIAMETAAAAAAAAAAAAAA
que no te dit res...me liat a xerrar i ja no he seguit mirant!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
[color=violet]ENHORABONA PER LES [color=violet]ALIANCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/color][/color]

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
cuca lleida l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2009 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:23 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

jejej depen del que digui l´Euge... disfresarse.. le convençut jo.. perque amb lo vergonyós que es.. mare meva.. pero que desfili davant de gent.. el vec dientme k men vagi por ahi ajjaja

Jooooooooo jo es que también soc vergonyosa pe`ro aquell dia fa gràcia fer el mono... oblido les preocupacions per un dia............. :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:28 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa boniquessssssssssssssssssssssssssss!!!!!

Hola wapa!!!!!!

deus de tenir unes ganes impressionants de tenir el rellotge eh!!! (i lo que no es el rellotge :p)

A mi me va be perque es sopar i si treballes pues podria venir igual. Dissabte esta be.

Gràcies wapisima per lo de les aliançes!! estic molt molt contenta!! Pero vui fotos!!!

Que be que t´hagis conectat!!! :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dl. feb. 16, 2009 9:29 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

Holaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! m'estava posant e¡al dia i he vist que vas veure un vestit que et va agradar, jo si el dia que vagis a provar-te'l em va be m'apunto!!!! veure a una altra de les fantàstiques vestida de nuvia! i tan que si!!! jo quan en miro la veritat es que m'agraden tots, tindre una feinada el dia que em toqui! a part, com que es una cosa que en cara falta una miquetona, la veritat es que no m'ho he mirat massa, però bueno, se que em costara.
Que tal tot wapeta??? bsitoooooos
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants