NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: gemma84 » dl. feb. 16, 2009 9:54 pm

Dema ho confirmo, però casi segur segur que serà el 14!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. feb. 16, 2009 9:56 pm

PRINCESESSSSSSSSSSSS
per cert ho sento pero viag a fer algo de sopar que el nino torna d'aki una horeta i m'agradaria anar a buscarlo.
me sap greu pq estic tant agust!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( quina peneta a veure si dema coincidim una altre vegada!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 9:57 pm

gemma84 ha escrit:Dema ho confirmo, però casi segur segur que serà el 14!

molt be :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:57 pm

cuca lleida ha escrit:
gemma84 ha escrit:Wapetones, suposo que m'ha cosina deu celebrar el seu aniversari el finde del 7 de març, perque el seu aniversari es el 12 i em va dir que el celebraria l'anterior, llavors el nostre sopar seria el dia 14, el dissabte 14, de totes maneres dema la trucaré i així us asseguro el dia, aixi ens podem planificar millor i ser-hi totes!!!!

ok, a mi me va millor el 14 pero ja confirmaras!

Què bé!!!!!!! Farem un soparet!!!!!!!!!!!!!!
I mirarem la pel.li!!! Falta que confirmin la ise i la nuvia!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 9:58 pm

cuca lleida ha escrit:PRINCESESSSSSSSSSSSS
per cert ho sento pero viag a fer algo de sopar que el nino torna d'aki una horeta i m'agradaria anar a buscarlo.
me sap greu pq estic tant agust!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( quina peneta a veure si dema coincidim una altre vegada!

Ja jo también hi estik molt a gust!!!! I el que fai és estudiar i estar aquí... així que imagineu quin examen surtirà però això enganxa mooolt!!! Bona nit cuquet!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dl. feb. 16, 2009 9:59 pm

WAPESSSSSSSSS!!! Jo també vaig direcció a la cuina fer el sopar, que tinc a l'enric a l'ordinador del costat imprimint un treball que ha d'entregar dema i diu que ja acaba, així que vaig tirant que sino potser si que tindre sorpreses!!! jejejejejje

Petonets reinesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 10:05 pm

gemma84 ha escrit:WAPESSSSSSSSS!!! Jo també vaig direcció a la cuina fer el sopar, que tinc a l'enric a l'ordinador del costat imprimint un treball que ha d'entregar dema i diu que ja acaba, així que vaig tirant que sino potser si que tindre sorpreses!!! jejejejejje

Petonets reinesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bona nit wuapes!!!!!!!!!!!!! Que vagi bé... jo seguiré d'aquí fent les dues coses, estudiant i mirant-vos!! Així vaig fent descansets!!!! :-)ok: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: petonets soletes!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. feb. 16, 2009 10:11 pm

Bona nit wapes!!

un plaer sempre parlar amb vosaltres!!

Jo avui anire aviat a dormir, perque tinc son acumulada i no se quin mal gest vaig fer ahir que me fa mal l´esquena. Estic feta un nyap..

lluneta has d´estudiar que has d´aprobar!!!!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. feb. 16, 2009 10:40 pm

miriameta ha escrit:Bona nit wapes!!

un plaer sempre parlar amb vosaltres!!

Jo avui anire aviat a dormir, perque tinc son acumulada i no se quin mal gest vaig fer ahir que me fa mal l´esquena. Estic feta un nyap..

lluneta has d´estudiar que has d´aprobar!!!!! :-()-)

bno m'acabo d'enterar que divendres tinc una festa sorpresa a casa meva!! jijiji la primera de la colla que fa 30 anys!!!! Què fort!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: bé, fins demà wuapes!! Nanit...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. feb. 17, 2009 12:25 am

que guay ya tienes alianzas!!!!
Bueno nosotros el find normalito lo unico que hicimos fue comernos el pastelito tu y yo y ya esta.... jejeje na mas.
Por donde va la rua del carnaval????
Ya estais preparando laplec???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 7:56 am

Bon dia nenetes!!!

Quina xerrameca ahir a la nit, no??? Ara miro de posar-me al dia i fer un monoleg dels meus pel mati. :-)) :-))
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:00 am

mireiaixavier ha escrit:Jo m'he quedat el lino, l'estil em va agradar bastant al cataleg i estava entre el loren o el lausana i al final la sra em va fer portar el lino i ja em vaig quedar encantada, la veritat es que les senyores de rosa clara a lleida son molt simpatiques jo no he tingut cap queixa cap de les 3 vegades que he anat. Vaig anar al gener per que la meva germana s'en va d'erasmus i volia estar quan el triessim pero et diuen amb 6 o 7 mesos!!

si que teniu rao soc quasi del 2010!!!! o sigui que de tant en tant vindre a xarrar amb vosaltres si em deixeu!!! >.-<:
A l'aplec i tant que ens veurem jo estic a la canya canya pa lo que us convingui!!jejej :-///:

Bon dia wapi!!

El Lino és una passada de bonic!! =0-0-) =0-0-) tens alguna foto amb ell posat???

Nena, pots venir per aquí sempre que vulguis!!! Nosaltres encantades de parlar amb tu!!!
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:07 am

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

No me perdria aquest moment per res!!! El teu primer vestit de novia!!! impressionant!! Tu vas estar al meu primer!!! i aixo no s´oblide mai a que no?

Aix quines ganetes de veureus a totes probant-vos vestidets!!!!! ::love::

Preciosa meva!!!! Com vols que m'oblidi de la careta que vas fer amb el teu primer vestit!!!! Va ser un moment unic!!! La Gemma, la Lluneta i jo estavem amb una careta també...
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:15 am

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:M'acaba de trucar un amic dient-me que es casa el 16 de maig!!! >.-<: >.-<:
Ja són 4 bodes aquest any!!! :o-o: :o-o:

ja contes la meva?? :o-o: :-)ok: ::love::

Clar que compto la teva!!!!

Mira per ara tinc aquestes:

-16 de maig
-6 de juny
-5 de setembre
-6 de setembre
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:18 am

miriameta ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
QUE WAYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! I on les heu trobat??? Jo miro per internet i son preus escandalosos. Hi ha una joyeria a prop de la TOUS petiteta que em sembla que en tenen de boniquetes i no son tan cares.

estavem entre 2 botigues.

El mañé de la plaça sant joan i un mon d´or que esta a dins del carrefour.

I al final al carrefour, jo quan hi penso dic.. carrefour... quin lloc de comprarles jejej però tinc molt bones referencies, i son molt majes les dependentes i els anells son wapisims!!! I quan mel vaig probar.. pues sabia que eren aquestos!!

I de preu no tan cars com pensavem. 300 euros entre els 2

Doncs està molt bé!!! Jo ahir fullejant una revista en vaig veure unes guapíssimes pero segur que també són caríssimes!!! jejeje
Si tens bones referències i les dependentes són amables, que més vols!!! jejeje SÓN LES TEVES ALIANCES!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:20 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Holaaaaaaaaaaa!! Què es això de baixar a Lleida i no dir-me res?? Nem empitjorant eh... no val!!! Si et truca di-li divendres o dissabte ok? Que sino jo no podré venir!!! _i vull venir!!! Com és que ho vas preguntar?? Què ja l'havies vist!!!?? Quina emoció!! No podies esperar eh!!! Jo tampoc..
Miriameta!!! Moltes felicitats per les aliances... ja tens una cosa més!!!!
Divendres bride's afternoon!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Quines ganes que tinc!!!!! I dilluns festa!!!
X cert, què us disfrasseu? Nosaltres ho estem plantejant i dsps anar a la rua com cada any a passar-nos -ho molt bé!!! Així que us animeu?? Ja sé la resposta però bno... si us animeu dieu-m'ho que anirem juntes!!!! ::-) ::-)

Nosaltres ens disfrassem cada any, a mi no m´agrade perdre aquest costum :-) aquest any anirem de duendes jeje

Que guapa que aniràs de duende!!!! ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:25 am

lluneta29 ha escrit:
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaa boniquessssssssssssssssssssssssssss!!!!!

Que tal el dilluns????? jo força be! avui he anat a buscar el rellotge de l'Enric però no hi havia el noi que em va atendre que tenia vacances i m'hi tornare a passar la setmana que ve per veure si hi ha algo nou i sino agafaré el que tinc reservat! tinc unes ganes de que sigui el dia 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pel que fa al soparet del cumple, si a totes us anes be el podriem fer el segon cap de setmana de març, el faria el primer però ma cosina celebra l'aniversari i com que treballa a bcn doncs la fa alla i clar, estarem allà, ja em direu si preferiu divendres o dissabte, a mi em van be els dos dies, la veritat, aixi que vosaltres decidiu!

Miriameta: que guay lo de les aliancesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!segur que son precioses!!!!

PETONEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

A mi em va millor dissabte pq així la ise també podrà venir!!! :-)ok: jejeje... i em va perfecte el segon cap de setmana de març!!!! El primer jo tampoc podria tinc un altre cumple!!! Quina il.lu que me fa!!!! :-)) :-)) :-))

Aquesta nena que sempre pensa amb mi!!! ::love:: ::love:: ::love:: Que guapa que és!!!

A mi em va perfecte!!! Dissabte 14 de març RESERVAT!
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:34 am

gemma84 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

Holaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! m'estava posant e¡al dia i he vist que vas veure un vestit que et va agradar, jo si el dia que vagis a provar-te'l em va be m'apunto!!!! veure a una altra de les fantàstiques vestida de nuvia! i tan que si!!! jo quan en miro la veritat es que m'agraden tots, tindre una feinada el dia que em toqui! a part, com que es una cosa que en cara falta una miquetona, la veritat es que no m'ho he mirat massa, però bueno, se que em costara.
Que tal tot wapeta??? bsitoooooos

Guapíssima!!! Un dia que et conectes jo no... :-( :-(

Segurament agafaré un divendres a la tarda o un dissabte però quan truquin ja us ho diré :-)ok: :-)ok: El vestit és el 3090 de pepe botella!
ise

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 8:37 am

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
gemma84 ha escrit:Wapetones, suposo que m'ha cosina deu celebrar el seu aniversari el finde del 7 de març, perque el seu aniversari es el 12 i em va dir que el celebraria l'anterior, llavors el nostre sopar seria el dia 14, el dissabte 14, de totes maneres dema la trucaré i així us asseguro el dia, aixi ens podem planificar millor i ser-hi totes!!!!

ok, a mi me va millor el 14 pero ja confirmaras!

Què bé!!!!!!! Farem un soparet!!!!!!!!!!!!!!
I mirarem la pel.li!!! Falta que confirmin la ise i la nuvia!!!!!!!!!!!!

Jo ja he confirmat!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 9:56 am

Eiiiiiiiiii bon dia wuapa... el monòleg s'ha acabat!!! jejeje... què tal?? Així vindràs al sopar?????? Què guai!!!!!!!!!!!!! Per fi estarem totes juntes!! Ara miro el vestit que dius a vere como es, que em fa curiositat!!! XD Jo fins les 12 no començo... però aquest matí lliure se'm fa molt curt no sé pq... :-/ :-/
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants