NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 9:59 am

ise ha escrit:
gemma84 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques!!

Miri, moltes felicitats per les aliances! >.-<: >.-<: que guai!!!! :-///: :-///:

Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu! :-) :-) :-) :-) pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta :o-o: :o-o:

Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!! :-)) :-))

Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar... :o-o: :o-o: ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...

I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l :-)) :-)) Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...

Holaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! m'estava posant e¡al dia i he vist que vas veure un vestit que et va agradar, jo si el dia que vagis a provar-te'l em va be m'apunto!!!! veure a una altra de les fantàstiques vestida de nuvia! i tan que si!!! jo quan en miro la veritat es que m'agraden tots, tindre una feinada el dia que em toqui! a part, com que es una cosa que en cara falta una miquetona, la veritat es que no m'ho he mirat massa, però bueno, se que em costara.
Que tal tot wapeta??? bsitoooooos

Guapíssima!!! Un dia que et conectes jo no... :-( :-(

Segurament agafaré un divendres a la tarda o un dissabte però quan truquin ja us ho diré :-)ok: :-)ok: El vestit és el 3090 de pepe botella!

Molt bé si senyor!!! M'agrada molt... es senzillet i ben maco!!! :-)) :-)) :-)) Ara no vull saber el preu.............. jajajaja
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 10:01 am

A mi el preu també em fa por :-( :-( :-( :-( jajajaja
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 10:02 am

Per cert, bon dia amore!!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 10:03 am

ise ha escrit:A mi el preu també em fa por :-( :-( :-( :-( jajajaja

És que un pepe botella... lo que no sabia que a la lluna de drap en tenien de pepe botella........... sóc una ignorant!!! :o-o: T'anava a dir algo i no m'enrecordo... ja em vindrà!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 10:06 am

pensa, pensa :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 10:10 am

Ara mirant en una pàgina web... on hi ha la foto del vestit diuen que els disseny de pepe botella van de 2200 a 3000 euros!!!!!!!! Buffffffffffffff........... jo amb un two de rosa clarà ja em conformo!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 10:13 am

:star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: pq cony foten aquests preus!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 10:22 am

ise ha escrit::star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: pq cony foten aquests preus!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:

Suposo que pagues el que sigui un dissenyador famós... no sé... els de rosa clarà també valen això eh! Només canvien de preu els aire i els two de la rosa clarà!!! ;) que són els que em quedaré jo... tmpoc es qüestio d'arruinar a ma mare pobra...
El mes que ve hem decidit que abans de gastar-nos els diners, els hi donarem a la fotògrafa... serà la manera d'estalviar x la boda!!! jajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. feb. 17, 2009 10:26 am

a pagar, a pagar!!! jajaja :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-):

tia es que mires els preus dels vestits i de tot el relacionat amb la paraula boda i es per caure de cul a terra... espanten, eh! :.0.-0.: :.0.-0.:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 10:29 am

ise ha escrit:a pagar, a pagar!!! jajaja :[]:-): :[]:-): :[]:-): :[]:-):

tia es que mires els preus dels vestits i de tot el relacionat amb la paraula boda i es per caure de cul a terra... espanten, eh! :.0.-0.: :.0.-0.:

ja... tot és mooolt car jo ja m'espanto pq entre que no estalviem a finals de mes i que només fem que pagar, no sé pas com la boda surtirà més o menys rentable... l'altre dia la marina em va dir que el viatge, que per sort, el podem pagar dsps de la boda o amb tres mesos, ens costaria uns 2500 e per cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja veus tú!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 11:25 am

bno nena!! Marxo a vestir-me que encara no ho he fet... quina gosseria... i dsps cap a donar classe amb els terroristes!!! :-)ok: fins a la tarda si puc!!!! Petonets!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 17, 2009 6:25 pm

Neneeeeeeeeeeeeeeeeesssssª!!!!! que es aixo descriure tant???

M'han plantat una boda el dia 5 de setembre (una boda surrealista -ja estan casats)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 6:27 pm

nuvia2010 ha escrit:Neneeeeeeeeeeeeeeeeesssssª!!!!! que es aixo descriure tant???

M'han plantat una boda el dia 5 de setembre (una boda surrealista -ja estan casats)

Com???????????? Ara m'he perdut!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 17, 2009 6:32 pm

Shan casat per lo civil fara cosa de dues setmanes en plan secret i faran la boda religiosa al setembre...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 6:35 pm

nuvia2010 ha escrit:Shan casat per lo civil fara cosa de dues setmanes en plan secret i faran la boda religiosa al setembre...

Quina cosa més rara, no??? Ho han fet per algo en concret???? Ja trobaran lloc on celebrar-ho pq mhan dit que la cosa està xunga...!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 17, 2009 6:36 pm

Ho fan a la Fonda i también tenen el fotograf. A mi mestresa el no tenir fotograf!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 6:39 pm

nuvia2010 ha escrit:Ho fan a la Fonda i también tenen el fotograf. A mi mestresa el no tenir fotograf!!!

yo em pregunto pq tothom que es casa amb tant poca antel.lació s'acaben casant a la fonda?????????!!! PQ conec una noia que s'ha quedat embarassada i ara han decidit casar-se dsps de tenir el nen, i ho fan aquest setembre i también a la fonda............ jajajajaa
X cert, l'alarí no està pas tancat eh nuvia!!!! Vaig passar-hi dissabte i estava amb llums, obert, i res de vidres bruts i tancat!!! :-)ok: Ja vas mirar bé? El del cantó Mediterrania crec que es deia si que està com tú dius, però l'alarí no!!!
No t'estressis amb lo del fotògraf però no t'encantis pq la cosa va demanada.....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 17, 2009 6:41 pm

Sorpren me i disme com es diu la noia...
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 17, 2009 6:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Sorpren me i disme com es diu la noia...

Cristina treballa en una agència de viatges... no crec que sigui la mateixa no?? La conec per la cosina del jordi...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 17, 2009 6:48 pm

Nops... no es la mateixa :) jejejejejejejeje hagues sigut molta casualitat.

Aquest divendres al final no hi ha brides' afternoon, veritat?
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants