ise ha escrit:gemma84 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia boniques!!
Miri, moltes felicitats per les aliances!![]()
que guai!!!!
![]()
![]()
Gemma, a veure a veure si et cau l'anell pel teu aniversari...a mi també me'l va donar pel meu!![]()
![]()
![]()
pero jo no m'imaginava res, em va agafar de sorpresa total, i vaig plorar com una magdalena! jejejeje I dels regalets de sant valentí...molt bé!!! Nosaltres no el celebrem, jo penso igual que el Jordi de la Lluneta
![]()
![]()
Cuca, ahir vaig veure les fotos del carnaval i estas guapíssima!!!![]()
![]()
Lluneta, al final no vam anar a esquiar...el divendres tenia molt mal dia i vaig molt malament de peles i se'm van creuar els cables i vaig dir que no hi volia anar...![]()
ara ho estem planejant pel pròxim! jeje Tot i això, el divendres a la tarda quan vaig arribar a casa em vaig trobar una planta super xula! jejeje L'Enric estava dolgut per haver-se oblidat del meu sant...
I sabeu que vaig fer el divendres...vaig anar a la Lluna de drap a preguntar per un vestit de novia... la dona aquella em va dir que no sabia si el descatallogarien o no, pero que miraria si el tenia o si més no algun semblant per emprovar-me'l![]()
Em va dir que aquesta setmana em trucaria i que encara que falti molt temps per la boda que no passava res ...que així ja sabria si aquell estil em quedava bé o no! Voldreu venir aquell dia???
I la resta de cap de setmana fent de maruja total...fregar, planxar, fregar i planxar...
Holaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! m'estava posant e¡al dia i he vist que vas veure un vestit que et va agradar, jo si el dia que vagis a provar-te'l em va be m'apunto!!!! veure a una altra de les fantàstiques vestida de nuvia! i tan que si!!! jo quan en miro la veritat es que m'agraden tots, tindre una feinada el dia que em toqui! a part, com que es una cosa que en cara falta una miquetona, la veritat es que no m'ho he mirat massa, però bueno, se que em costara.
Que tal tot wapeta??? bsitoooooos
Guapíssima!!! Un dia que et conectes jo no...![]()
![]()
Segurament agafaré un divendres a la tarda o un dissabte però quan truquin ja us ho diré![]()
El vestit és el 3090 de pepe botella!
Molt bé si senyor!!! M'agrada molt... es senzillet i ben maco!!!
Ara no vull saber el preu.............. jajajaja