NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: monxi_bp » dv. feb. 13, 2009 7:04 pm

Bones a totes,
bueno al meu poble es fa aixi.
Escolteu si voleu anar a la fira del nautic a xafardejar i a menjar una mica (sino feu el banquet alli no pasa res)truqueu a aqest telf 977382168
bueno nenes a veure si veniu encara q com q no us e vist....si em paseu pel costat no sabre qui sou
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 13, 2009 8:02 pm

ostres nenes! que em dieu! el padri no pot ser el germa de la novia?
en bastantes cronikes q he llegit de l'any passat el padri era el germa de la novia, i la veritat és q jo ja m'he fet a la idea q sigui ma germa

:-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

SANT VALENTIN

EntradaAutor: JoseRoM » ds. feb. 14, 2009 11:28 am

=0-0-) Hola , es el primer comentario que voy ha hacer y el ultimo, la verdad que mi novia Natàlia ya comenta por los dos, esta enganchada 3 horas al dia al foro, buscando vestidos,flores... y mil historias pa la boda.
Como se que le hara ilusion desde aqui quiero decirle que LE QUIERO mas que a nada en este mundo y no la cambiaria por nada. Es la mejor pesona que he conocido y que conocere nunca. Por eso tengo clarisimo que quiero casarme con ella y tener hijos para meterlos en la masia del Barça. jeje Bueno como supongo que todas vuestras bodas son en 2010 os dare un consejo que seguro que el 100% de vuestros novios piensan " NO SEAIS PESADAS CON EL TEMA DE BODAS" , a nosotros nos hace ilusion, pero no para hablar de la boda durante 3 horas al dia.
Un saludo.JRN.
Natàlia & JoSe
JoseRoM

Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 11:06 am

EntradaAutor: Nata|ia » ds. feb. 14, 2009 1:04 pm

la mare ql va parir!!!!! q fas aqui??? ni se te ocurra chafardear nada!!!!! ya lem liat!!!!! q monu q ets quan vols ! xD
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Esther&Edu » ds. feb. 14, 2009 8:34 pm

jajjaa Que fort!!!!!! Ha fet gràcia i tot!!!! Doncs el meu novi, l'Edu, ha llegit el comentari del teu futur marit Natalia, i diu que té raó jajaj que quan volem ens posem molt pesades amb el tema boda!!!!

Pero noies es el que hi ha!!!! Jo estic hipermega ilusionada i no parooooo.

Avui han vingut tres amigues a dinar a casa ( dues d'elles es van casar aquest 2008 i l'altra ens ha dit avui que es casa a finals del 2010) i a que no sabeu de que hem estat parlant tot el dinar????? De les bodes!!!!!! Les que ja s'han casat m'han portat revistes de vestits de novia i ha sigut una passada!!!!

mentrestant els nois estaven jugant a la play!!! Ha sigut un dinar de pelicula pastel jajja.

Quines ganes que tinc d'anar a mirar el vestit pero m'esperare fins a l'octubre...

Un petoo guapess i bon cap de setmana!!!
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 16, 2009 8:24 am

Bon dia nenes¡¡¡¡
Perdoneu però aquest finde he estat esquian i no era per aquí¡¡¡¡¡, com va anar al Nautic?
Natalia¡¡¡¡¡¡que mono el teu nen¡¡¡¡¡¡

Un petonet i espero que començeu amb força la semaneta¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. feb. 16, 2009 10:14 am

Ostres q bonic...no et podras qeixar natalia!!!ja m'agradaria q mu fesin a mi aixo!!!
Bueno alfinal jo no vaig anar a la fira dl nautic xq vam anar a esquiar :--( bueno jo nomes vai anar a veure com esquiaven xq no en se gaire i fa poc vai tenir un esguinç i no se ma curat be!!! :-/
i pel q se desde air a la nit es q he de canviar de restaurant!!! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
xq al juliol i agost nomes tenen un menjado i es el mateix de la meva germana i paso xq tota la familia es la mateixa nomes canviem els amics i aixo semblara una replica!!! :-/
aixi q no se ni q fer....la veritat al ritme q vaig mes val q no em casi xq totom i troba peges en tot :-(

Bueno no us vull contaminar am el meu baixon aixi q men vaig a buscar restaurant!!!
monxi_bp

EntradaAutor: Nata|ia » dl. feb. 16, 2009 8:30 pm

uffff no m'ho hagués esperat mai d'ell, pero clar com sabia q estava mosca pq no s'ha enrecordat de san valentin...per aixo ho va fer eh no us creieu, q d romantic aquest nen 0 patetero po weno
i monxi wapi no t'estressis trobaras el teu lloc, pero pq no ho mireu unicament tu i el teu nen? en elmeu cas tothom ficava pegues per tot, aixi q al final vam anar naltros sols sense consultar res a l'ataque, i igual fare amb el vestits, els detallets etc etc...ala tot sera sorpresa i ningu opinara res!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 17, 2009 8:25 am

Bones Natalia i Monxi¡¡¡¡
La Natalia te rao, jo, no els hi vaig dir res a la family fins que ja tenia el restaurant, i clar, ja no poden dir res negatiu.....sobre els detalls i tot, ho faré jo tot i el meu nen i si puc aguantar no diré res ni a ma mare¡¡¡¡
Bueno nenes¡¡¡¡vaig a treballar¡¡¡

Un petonet¡¡¡
Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: martolis » dt. feb. 17, 2009 10:22 pm

Arian guapi, crec que el cotxe ens va costar uns 200€ amb el xòfer. Ara ho trobo exagerat, però quan estàs posada en la dinàmica de despesa de la boda... és espantós!! Com us deia, el vam agafar al Conrado: el cotxe molt bé però el conductor un desastre (pensàvem que no arribàvem de Tarragona a Vilafortuny), i no veieu per guiar-lo fins trobar Clos Barenys!!!
Per cert, trobo molt bé que aneu fent a la vostra sense deixar-vos influenciar massar pels altres: que una cosa són els consells i una altra molt diferent són les imposicions!! Però esteu segures que, els últims dies, us agobiaran amb moltes coses, especialment la sogra!!! Segurament ara és molt simpàtica amb vosaltres però... ¡¡¡cuidadito!!! El 90% treuen el monstre que porten dintre just abans de la boda (estudi comprobat amb totes les meves amigues casades) i us fotran histèriques!! Jo l'última setmana vaig dir com mil vegades que no em casava, i la meva mare en plan "tranquila, les diremos a los del restaurante que nos llevamos el bogavante y el solomillo e iremos comiendo todo el año, y yo te acompaño a Australia!!". Al final s'arregla tot, però la darrera setmaneta té tela...
Bé, gaudiu de tots els preparatius, que el dia de la boda passa volant!!!!
Petonets,
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. feb. 17, 2009 10:39 pm

Ostres martolis!!! Jo ja he tingut algunes enganxades amb mons pares pel dia de la boda imaginet quan quedi una setmana pel gran dia!!!!!! Potser no em casare jejejje!!!!!
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: monxi_bp » dt. feb. 17, 2009 10:55 pm

Ei martolis et dono tota la rao les sogres son les persones mes dolentes de tot el mon davant de la gent van de simpatiques i totom et diu q tens una sogre q no t la mereixes i quan esteu soles..... :star::
Escoltam q dius q vas anar de viatge a australia???nosaltres si tot va be tambe i volem anar
i nosaltres no deixem q ningu opini xo sabeu q pasa q ell nomes diu el q tu vulguis, com tu vulguis...i despres quan ens piqem x una tonteria em surt dien q no li agrada aixo o no li agrada allo x aixo ara em de cambiaro tot em penso q fins i tot el dia xq els restaurants estan tots a tope!!!
pero bueno son omes i tmp no sels i pot demana gaire cosa jajajajaja!!!q dolenta q soc!!!
Bueno nenis bona nit
monxi_bp

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 17, 2009 11:06 pm

Hola noies!
Jo estic d'acord amb el que diueu per aquí. És molt difícil acontentar a tothom. Nuvis, pares i sogres són massa gent per organitzar un boda i sempre tindran tots coses a dir o a criticar. Per això és molt millor organitzar-ho tot els nuvis.
Serà el nostre gran dia! Qui millor que nosaltres per saber què volem i com ho volem?
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: María&Xavi » dt. feb. 17, 2009 11:19 pm

Hola noies!
Sóc nova aquí i ben bé no sé com funciona la cosa. Sóc amiga d'Esther (Esther&Edu) i va ser ella la que em a aconsellar entrar aquí quan li vaig dir que havíem decidit casar-nos el 2010. Però encara no tenim data i ara mateix no sé per on començar!!! Ja he vist que vosaltres esteu molt posades en el tema i trobo que aquí aprendré moltes coses. Ja us aniré informant.
Enhorabona a totes!
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 17, 2009 11:22 pm

María&Xavi ha escrit:Hola noies!
Sóc nova aquí i ben bé no sé com funciona la cosa. Sóc amiga d'Esther (Esther&Edu) i va ser ella la que em a aconsellar entrar aquí quan li vaig dir que havíem decidit casar-nos el 2010. Però encara no tenim data i ara mateix no sé per on començar!!! Ja he vist que vosaltres esteu molt posades en el tema i trobo que aquí aprendré moltes coses. Ja us aniré informant.
Enhorabona a totes!

Ei! Benvinguda i enhorabona per la teva boda!

Cada cop som més les nuvies del 2010!

Ja veuràs com per aquí et poses al dia en tot! Són molt maques totes!

AMUNT TARRAGONINES!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: María&Xavi » dt. feb. 17, 2009 11:36 pm

Moltes gràcies!!!

Trobo que us hauré de fer moltes preguntes, com a mínim per saber per on començar. Aquest cap de setmana mirarem els restaurants seriosament a veure si pot ser per la data que volem.

VISCA LES NÚVIES 2010![/b]
María&Xavi

EntradaAutor: Esther&Edu » dc. feb. 18, 2009 9:46 pm

Hola Maria!!!!

Uee benvinguda al món de les nuvies del 2010!!!!

Un peto
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: María&Xavi » dj. feb. 19, 2009 12:26 am

Hola guapi!!!

Gràcies per la benvinguda i...estarem en contacte!!!

Un petó i ànims!!!
María&Xavi

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 19, 2009 8:29 am

Maria i Xavi Benvinguda al foro¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i a mirar cosetes¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. feb. 19, 2009 8:53 am

Hola noies he vist per aqui que algu ha anat a la jornada de portes obertes del nautic de salou, que tal???? quina sensació us ha donat???
I un altra pregunteta hi ha alguna tarragonina que es vulgui casar a la catedral de tarragona??? es per comentar lo de les obres de la basílica...
thanks!!!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants