Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 2:36 pm
ise ha escrit:i tant!!! hehehe només havia de modificar el missatge!!![]()
![]()

Autor: ise » dc. feb. 18, 2009 2:41 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:i tant!!! hehehe només havia de modificar el missatge!!![]()
![]()
Ja... pro bno... avui tothom al insti mha dit que anava molt guapa! M'ha pujat la moral!!!!fins i tot els profes..................... jajajaja X cert, vols que et porti a tu també el catàleg de detallets?? Quan ens veiem... vas a esquiar aq finde??

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 3:22 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:i tant!!! hehehe només havia de modificar el missatge!!![]()
![]()
Ja... pro bno... avui tothom al insti mha dit que anava molt guapa! M'ha pujat la moral!!!!fins i tot els profes..................... jajajaja X cert, vols que et porti a tu també el catàleg de detallets?? Quan ens veiem... vas a esquiar aq finde??
Veus!!! El que portes avui t'ho has de posar mes cops!![]()
Millor que et vegin guapa i que la moral estigui una mica més amunt!!!
![]()
![]()
Aquest cap de setmana en principi si que anirem a esquiar..![]()

Autor: ise » dc. feb. 18, 2009 3:29 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 3:35 pm
ise ha escrit:Si que l'hi vaig comentar a l'Enric però va arrufar una mica el nas...o sigui que si venim serà a fer un tomet![]()

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 3:40 pm
ise ha escrit:pero si fins ara estaves contenta!?!?!?!?!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 4:00 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 7:12 pm
lluneta29 ha escrit:Vaig a estudiar!!! Fins ara wuapes!!!
Miriameta com estàs? Què vindràs dilluns??

Autor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 7:37 pm
ise ha escrit:Miri guapi!!! Com estas??

Autor: ise » dc. feb. 18, 2009 7:47 pm

Autor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 7:59 pm
ise ha escrit:carinyo es que portes un ritme que deu ni do!!!! Dilluns que faras festa fas una bona dormida i et relaxes al màxim!!!
Si que tinc ganes d'emprovar-me vestits pero me'n vull emprovar moltissims abans d'escollir el definitiu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avui estic cansadissima...a lo tonto he treballat casi 10 hores![]()
![]()
si el tingues mes a propet per poderlo abraçar...

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 8:44 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 8:54 pm
ise ha escrit:ja estas més animadeta???
a més stik estudiant bastant i espero que amb dos dies acabar el tema i clar axiò también anima... m'agobia molt estudiar, m'agafen atacs d'ansietat i tot! ara ja no tants però abans ploreres i tot ara passo més...
Autor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 9:12 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 9:14 pm
miriameta ha escrit:es el que hi ha chiqueta....
el teu pis esta molt wapo!! falte la cuina i la terrasseta que diu la Iseta!! i el rebedor también!!
el de la ise també està mooolt i mooolt xul.lo per molt que digui ella... els colors que ho ha pintat estàn molt encertats i la cuina seva m'encanta aquell color gris que té... si l'hagués pogut triar jo no l'hagués ficat com està ara.. però mana el constructor!!!
Autor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 9:21 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:es el que hi ha chiqueta....
el teu pis esta molt wapo!! falte la cuina i la terrasseta que diu la Iseta!! i el rebedor también!!
Gràcies wuapi... el que em vaig oblidar de fer les fotos a la cuina però es normaleta i la terrassa que no és ni de bon tros taaan gran com la teva!! Jo tinc ganes de veure el teu muntadet... i fer un soparet a la mega terrassa que hi tens!!!![]()
el de la ise també està mooolt i mooolt xul.lo per molt que digui ella... els colors que ho ha pintat estàn molt encertats i la cuina seva m'encanta aquell color gris que té... si l'hagués pogut triar jo no l'hagués ficat com està ara.. però mana el constructor!!!