miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:es el que hi ha chiqueta....
el teu pis esta molt wapo!! falte la cuina i la terrasseta que diu la Iseta!! i el rebedor también!!
Gràcies wuapi... el que em vaig oblidar de fer les fotos a la cuina però es normaleta i la terrassa que no és ni de bon tros taaan gran com la teva!! Jo tinc ganes de veure el teu muntadet... i fer un soparet a la mega terrassa que hi tens!!!![]()
el de la ise també està mooolt i mooolt xul.lo per molt que digui ella... els colors que ho ha pintat estàn molt encertats i la cuina seva m'encanta aquell color gris que té... si l'hagués pogut triar jo no l'hagués ficat com està ara.. però mana el constructor!!!
Cada casa es un niuet!! i se fa amb amor!! Jo encara que no sapigui decorar, hu decoro al meu gust!! Vec una cosa chula pues au al niuet!! tan se men done si no agrade als demes, hi visc jo. I si algo no m´agrade tinc temps de arreglarla quan tingui dinerons. Això te dic a tu, amb el temps quan puguis tel cambies.
Pero un piset s´ha de disfrutar!!
I a la meva terrasseta, quan faci bon temps!! ja sabeu que esteu totes invitades!! Es cosa pendent, i la festa del pijama ja sabeu que también!!!
Apuntat està la festa de pijames i el soparet a la terrassa!!!!! jajaja jo también me l'he decorat al meu gust, però tingues per segur que un dels labavos i la cuina me la canviaré tard o d'hora, més tard que d'hora pq ara hi ha altres prioritats...
Bno nenes jo us deixo que m'ho he pres en serio això d'estudiar i ara q he agafat el ritme no el vull perdre!!! Petonets i bona nit!!!