NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 18, 2009 9:30 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:es el que hi ha chiqueta....

el teu pis esta molt wapo!! falte la cuina i la terrasseta que diu la Iseta!! i el rebedor también!! :-()-)

Gràcies wuapi... el que em vaig oblidar de fer les fotos a la cuina però es normaleta i la terrassa que no és ni de bon tros taaan gran com la teva!! Jo tinc ganes de veure el teu muntadet... i fer un soparet a la mega terrassa que hi tens!!! :-)) :-)) el de la ise també està mooolt i mooolt xul.lo per molt que digui ella... els colors que ho ha pintat estàn molt encertats i la cuina seva m'encanta aquell color gris que té... si l'hagués pogut triar jo no l'hagués ficat com està ara.. però mana el constructor!!!

Cada casa es un niuet!! i se fa amb amor!! Jo encara que no sapigui decorar, hu decoro al meu gust!! Vec una cosa chula pues au al niuet!! tan se men done si no agrade als demes, hi visc jo. I si algo no m´agrade tinc temps de arreglarla quan tingui dinerons. Això te dic a tu, amb el temps quan puguis tel cambies.
Pero un piset s´ha de disfrutar!!

I a la meva terrasseta, quan faci bon temps!! ja sabeu que esteu totes invitades!! Es cosa pendent, i la festa del pijama ja sabeu que también!!!

Apuntat està la festa de pijames i el soparet a la terrassa!!!!! jajaja jo también me l'he decorat al meu gust, però tingues per segur que un dels labavos i la cuina me la canviaré tard o d'hora, més tard que d'hora pq ara hi ha altres prioritats...
Bno nenes jo us deixo que m'ho he pres en serio això d'estudiar i ara q he agafat el ritme no el vull perdre!!! Petonets i bona nit!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. feb. 18, 2009 9:41 pm

Bona nit lluneta i estudia força!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dc. feb. 18, 2009 10:10 pm

lluneta29 ha escrit:
lanoelieta ha escrit:Guapes!
Estic intentant tornar-me a ficar al dia, però això es molt dificil!
Ademés no tinc temps per conectar-me, treballo tots el sdies de 14 a 21 i quan arribo a casa només tinc temps per ficar la casa la dia.
Aixó es un desastre!!!
Nosaltres del tema boda, ja tenim concretat les 3 coses que considerem mes importants: esglèsia, convit i fotograf.
L'esglèsia serà la Catedral, ho voliam fer a la Seu Vella, però l'anyy que ve de maig a setembre no es poden fer celebracions, fan una exposició.
El Convit a les Caves de Raïmat, i el fotogral el Lluis Jou. Que us sembla?
Ara només ens queda parlar amb el capella de la Catedral , per a que ens acabi d'explicar 4 coses, xq la reserva de la data la fas amb el sacristà.
Avui per la nit hem conecto, crec que tindre un ratet de trnquilitat.
Besitos!

Tranquil.la wuapa és normal... tmpoc em dit res de l'altre món!!! Tonteries la majoria de vegades... hem fet vàries kdades que han anat de conya i para de contar. Això de la Catedral està mooolt bé!!! Enorhabona!!! I el fotògraf... estàs com nosaltres doncs, esglèsia, convit i fotògraf. Tenim perfilat el tema detallets i para de contar... ara stik mirant els testimonis a vere com els hi dic que ho siguin i quan... i qui el més important pq no sé què fer... i jasta! Per tenir no tinc ni anell al dit! així que... res toca esperar. Seré la última núvia del 2010 en tenir-ho per variar... espero que al menys l'espera hagi valgut la pena. Ara que és capaç i us ho dic en serio, de donar-m'ho el dia mateix que ens casem! I van per aki els tiros... ja em diràs tu!!! :-( :-( :-( :-(

Tu tranquila Lluneta...Tot lo bo es fa esperar!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dc. feb. 18, 2009 10:13 pm

lluneta29 ha escrit:
Ademés no tinc temps per conectar-me, treballo tots el sdies de 14 a 21 i quan arribo a casa només tinc temps per ficar la casa la dia.
Aixó es un desastre!!!
Nosaltres del tema boda, ja tenim concretat les 3 coses que considerem mes importants: esglèsia, convit i fotograf.
L'esglèsia serà la Catedral, ho voliam fer a la Seu Vella, però l'anyy que ve de maig a setembre no es poden fer celebracions, fan una exposició.
Ara només ens queda parlar amb el capella de la Catedral , per a que ens acabi d'explicar 4 coses, xq la reserva de la data la fas amb el sacristà.
Besitos!

Ara m'has de recordar en quin centre treballaves pq al igual hi vaig... n'estic buscant un de confiança... i de moment vaig al body centre però no sé... vull algú de confiança i tal... jejeje al igual te faig una visiteta!!! :-)ok:

Treballo al Centre d'estètica Odai, esta a passeig de ronda i fa cantonada amb rovira roure, al costat de la pastisseria el Carme.
Per mi perfecte si vens, aixi ens coneixerem!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: lanoelieta » dc. feb. 18, 2009 10:14 pm

ise ha escrit:
ise ha escrit:Poso la llista aquí que es veurà més!!!

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

27-03-10 Nuvia2010
Cermònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Palau de Margalef

MAIG

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.
Convit: Finca del Resquitx

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Catedral de Lleida

JUNY

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx
Convit: Finca Resquitx

JULIOL

10-07-10 LaNoelieta
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Caves Raïmat

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia:

Noelieta ja ho he modificat a la llista :-)ok: :-)ok:

Moltes gracies guapa!!!
Cuca! No sabia que també et cases alli!!Quina gràcia...ja tenim algo en comú!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: lanoelieta » dc. feb. 18, 2009 10:27 pm

Jolin....un dia que hem conecto i no hi ha ningu per aqui...Pues vaya!!!

Cuca, una pregunteta...tu ja has parlat amb el mossen de la catedral?amb Mossen Daniel hem sembla que es diu, a mi la data me la va guardar el sacristà, un tal sr.Ramon, per cert, molt majo el senyor, però hem va dir que parles amb el mossen que ell m'acabaria d'explicar tot, el que necessitavem per casar-nos i tota la pesca.

Bueno, pues demà ho tornare a intentar...

Molts petonets a totes!!!!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: ise » dj. feb. 19, 2009 7:55 am

Bon dia!!!!

Noelieta, es veritat, un dia que et conectes a la nit...i no ens conectem... :--( :--( jo ahir em vaig conectar un ratet pero estava molt cansada i vaig anar a fer el sopar aviat. Pero el començava a fer a les 8.30 i sopavem a les 9.45!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 19, 2009 8:32 am

lanoelieta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Aixó es un desastre!!!
Besitos!

Ara m'has de recordar en quin centre treballaves pq al igual hi vaig... n'estic buscant un de confiança... i de moment vaig al body centre però no sé... vull algú de confiança i tal... jejeje al igual te faig una visiteta!!! :-)ok:

Treballo al Centre d'estètica Odai, esta a passeig de ronda i fa cantonada amb rovira roure, al costat de la pastisseria el Carme.

Ostres ja sé quin és!!! Em porta mooolt bon rotllo aquell centre però com que no sabia que hi feien allí doncs mai hi he entrat... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 19, 2009 8:34 am

miriameta ha escrit:Bona nit lluneta i estudia força!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

jajaja ben poc vaig estudiar, pq em vaig enganxar a una sèrie de telecinco q es diu acusados i me la vaig estar mirant fins les 12 i vaig estudiar de les 12 a la una. Avui toca dia intens!!! 7 hores seguides........... acabaré amb mal de cap que ja tinc!!! :-( :-( en fi... sort que ve el Jordi dsps!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 19, 2009 8:35 am

Bon dia a totes, i bon dia ise!!! Jo marxo a treure el gel al cotxe... i dsps cap a classe. A vere si ja ve el jordi que el trobo a faltar... :-( :-( passeu bon dia!!! =0-0-) =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dj. feb. 19, 2009 9:58 am

lluneta29 ha escrit:
lanoelieta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Aixó es un desastre!!!
Besitos!

Ostres ja sé quin és!!! Em porta mooolt bon rotllo aquell centre però com que no sabia que hi feien allí doncs mai hi he entrat... :-(

Doncs ara ja ho saps, quan passis per alli no dubtis en entra a veure'm, estic a la recepció aixi que a la primera que veuras serà a mi, pel mati hi ha una noia i per la tarda a partir de les 14 fins a les 21, i soc jo. Dissabtes faig festa i només s'obre pel mati.
Molts besitos i que passis molt bon dia!!!!!!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: mimartin » dj. feb. 19, 2009 5:45 pm

Hola,
Soc nova per aqui. Nose encara quan me casare, per al 2010 es molt justet i estem pensant en el 2011 (encra que m'agrada més el 2010).
Sabeu que es el que s'ha de fer i on s'ha d'anar per demanar informació per casar-se a la Seu Vella?
Enhorabona a totes!
mimartin
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: ise » dj. feb. 19, 2009 5:49 pm

Hola guapa!!

Benvinguda i moltes felicitats per la boda!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs jo no en tinc ni idea però la Noelieta segur que et sabrà dir alguna cosa pq ella es volia casar allà :-)ok: :-)ok:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 19, 2009 8:27 pm

Cada cop som més gent!!!! YUJUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

Com va nuvies de Lleida del 2009 i del 2010???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 19, 2009 8:28 pm

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! mireu el meu contador!!! Que avui es molt caxondo!!! 1 any 1 mes 1 setmana 1 dia jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 19, 2009 8:42 pm

nuvia2010 ha escrit:Cada cop som més gent!!!! YUJUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

Com va nuvies de Lleida del 2009 i del 2010???

Gràcies wapisima, nomes llegirte ja m´has fet treure la rialleta!! me sento una mes jejej

Com te va tot guapa?? :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 19, 2009 8:43 pm

nuvia2010 ha escrit:AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! mireu el meu contador!!! Que avui es molt caxondo!!! 1 any 1 mes 1 setmana 1 dia jejejejejeje

avui penso que t´agrade el numero 1 jejeje falte 1 suspir!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 19, 2009 8:44 pm

mimartin ha escrit:Hola,
Soc nova per aqui. Nose encara quan me casare, per al 2010 es molt justet i estem pensant en el 2011 (encra que m'agrada més el 2010).
Sabeu que es el que s'ha de fer i on s'ha d'anar per demanar informació per casar-se a la Seu Vella?
Enhorabona a totes!

Benvinguda al millor foro!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 19, 2009 8:44 pm

Siiiiiiii!!!! Men vaig a buscar al Julio que el tinc estudiant el nivell D de catala, jejejejej

Fins despres wpes!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 19, 2009 8:45 pm

lanoelieta ha escrit:
Tu tranquila Lluneta...Tot lo bo es fa esperar!!!!!!!!!!!!!

Holaaaaaaaaa!! Benvinguda de nou!!

quant de temps sense veuret chiqueta!! ara no tornis a desapareixer. :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent