Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » dj. feb. 19, 2009 6:34 pm

doncs avui no crec que anem al cine aa ales 7 anirem a la caixa a obrir el compte de noces i despres poder a sopar pero al cine no anirem perque ell aquest cap de semana te el campeonat de españa de lançament de pes i dema al mati l'hig de portar a l'aeroport a les 6 hem de sortir quina soneta :-( la meva jefa va anar a veure aquella que l'home va tornantse jove i li va agradar pero dura 2 hores i mitja i vosaltres fareu alguna cosa? a veure si quedem algun dia estem una al costat de laltre i no ens coneixem aixi te poso cara jajaj :-) en tot cas quan fem quedada gironina ens veiem per cert quan la voleu fer???
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: xocolatina » dj. feb. 19, 2009 6:49 pm

otres doncs tinc el meu xicot al telf i deia d'anar al cine jajaja a veure que fem.
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dj. feb. 19, 2009 6:52 pm

xocolatina ha escrit:otres doncs tinc el meu xicot al telf i deia d'anar al cine jajaja a veure que fem.

doncs aquesta m'ha dit que es molt bona pero llarga a mi m'agradaria pero en carlos per etipo de peli que es no crec ell es més d'acció :-)

bueno cuques vaig plegant que ja es hora ayyy quines ganes tenia ja avui he tingut un dia de :star:: a la feina

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 20, 2009 10:14 am

bon dia noies!!! avui dia liadíssim no crec que pugui entrar massa, així doncs feliços carnavals!!
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dv. feb. 20, 2009 10:28 am

Bon dia guapes!!!

Ja tenim el cap de setmana aquí!!!!

Per cert us disfraceu???? Jo aniré a la rua de Malgrat i desprès al Pavelló que fan una festa ben chuli ... però sense disfressar... jajajaj

Que tingueu BON CAP DE SETMANA!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: escarlet » dv. feb. 20, 2009 11:06 am

Ostres xocolatina ja no m'enrecordava que tu treballaves en aquest sector. Si pots ajudar-me amb les invitacions t'ho agraire moltisim.
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: escarlet » dv. feb. 20, 2009 11:10 am

Per cert no us he explicat que demà faig un dinar per explicar a la familia que ens casem!!

La veritat es que sabem que en Raul em va demanar per casar-nos peró segur que pensen que ho deixem per 2010. Quina sorpresa s'emportaran. :-)) :-))
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Aley » dv. feb. 20, 2009 12:27 pm

jaja no els deixaràs fer règim!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: ehidalgol » dv. feb. 20, 2009 2:50 pm

Hola a totes les gironinesssssssss :-()-)

Ja veig q tothom va fent cosetes sense parar oi????

Nenes aveure si fem la kdada un divendres i anem totes :-///:

He anat de bolid aquests dies q si curriculums, paperassa, entrevistes, tests....... i dir-vos q aquest vespre vaig a una entrevista ja!!! mare meva quant m'ho ha dit la noia de l'agencia li dic no pot ser, va entrar l'oferta ahir quant m'apuntava i avui vaig a veure els de l'empresaaaaaaaa
No em vull fer gaires ilusions pero veig q hi han cosetes per mi >.-<:

Nosaltres no ens disfressem, suposo q anirem a veure algunes carrosses :-/ pero también fare manualitats :-)ok:

Ja tenim dia i hora al registre per signar l'expedient :-///:

Un petonas a totes :-()-)
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: xocolatina » dv. feb. 20, 2009 3:38 pm

Hola noies!! me tornat a conectar un moment abans de tornar a marxar pitant cap a Palamós.

Ehidalgol busques feina?? pensava k treballaves a l'empresa familiar. I per cert, avui no marxaves a Paris?? si es així k ho passeu GENIAL guapa!!

Escarlet, avui vaig de bòlit el dilluns t'envio un privat i en parlem sense compromis. Per cert, sort amb la notícia

S&M jo si que hem disfresso yeahhhh jejeje anem de vampiereses i dràcules amb uns amics per lliures.

NyiNy no he rebut la foto per fer-te el padrino. Com es diu la casa rural on et cases si ho puc saber??

Muakis per totes!! adeuuuuuuuuuuuuu i fins demà!
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dv. feb. 20, 2009 4:53 pm

Hola noies ja torno a ser aquí!!! tenia un momentet i que millor que venir a saludar a las compis foreres!!! jajajaj neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Nyinyi jo no em disfreso des de que tenia 12 anys crec :hmm:: , a la colla no ens ha donat mai per aixó ... però segur que ha de ser molt divertit!!!

Escarlet jo també vaig fer un dinar amb la family per donar la noticia (el 8 de març fa 1 any...) i va ser moooolt emocionant, si haguessiu vist com plorava el meu germà i el meu pare :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Ehildalgol que guai nena!!! Ojala que vagi molt bé!!! Que tinguis molta sort guapa!!! :-)ok:

Xocolatina així que avui de gresca!!! que bé :-)ok: , tot una colla disfrasats i amb el mateix rollo ha de ser genial :-)ok:

Noies per les que encara heu de demanar el certificat de naixament al registre civil d´on sigui cada una, (que segur que ja ho teniu tottes ...) es pot fer per INTERNET i te l´envien per correu sense mals de cap ni haver de fer cues al registre, la plana web es www.mju.es (ministeri de justicia) ja veureu "partidas de nacimiento".
Bé guapes vaig a trucar al mossen d´on em van batejar a veure si també m´ho envia tot per correu :-)ok:
arreveure!!!
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 5:12 pm

Miriam, fins diumenge no es poden veure fotos, es veu que estan fent un canvi de servidor

Nenes, no us creureu que m'ha passat, estavem aquí a la feina i avui estavem preparant coses per demà que tenim un stand al forum gastronomic, i tot i que som d'administració, els hi donavem un cop de mà.
total que ve una noia i diu, nenes sabeu que "tal proveidor" ens ha enviat clauers i els regalem al forum?
i nosaltres: a si?????
i ella: si , si, i són super xulos, jo en vull un eh??

i nosaltres: i on són??
i va i ens en porta un
i nosaltres: que??????
i jo: AIXÒ ÉS MEU!!!!! Són els meus detalls del casament, què coi foteu amb això??

quin fart de riure, sort que hi eren tots
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. feb. 20, 2009 5:44 pm

XOCOLATINA veig que estas ben liada avui espero que tot surti bé l'ether se'n va dimarts

ESTHER si a veure si organitzem una quedda que vingui thothom,

ESCARLET a veure que tal va la sorpresa ja ens explicaras quedaran parats.

EVAGI que dius ha sigut una broma no??? o era en serio??? t 'imagines jajaja que dolentes que son ja te volen posar nerviosa com si no ho estiguesis de per si

doncs nosaltres tampoc ens disfracem a mi la veritat m'agrada pero com qeu ningu del voltant es disfraza doncs per estar jo soleta va a ser que no :-) l'ltima vegada me sembla que devia tenir 15 anys aixo si surtire a veure les caroses clarament :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 5:53 pm

soniah86 ha escrit:XOCOLATINA veig que estas ben liada avui espero que tot surti bé l'ether se'n va dimarts

ESTHER si a veure si organitzem una quedda que vingui thothom,

ESCARLET a veure que tal va la sorpresa ja ens explicaras quedaran parats.

EVAGI que dius ha sigut una broma no??? o era en serio??? t 'imagines jajaja que dolentes que son ja te volen posar nerviosa com si no ho estiguesis de per si

doncs nosaltres tampoc ens disfracem a mi la veritat m'agrada pero com qeu ningu del voltant es disfraza doncs per estar jo soleta va a ser que no :-) l'ltima vegada me sembla que devia tenir 15 anys aixo si surtire a veure les caroses clarament :-)

què sius una broma, ha passat tal qual t'explico, i el més fort

es veu que ha arribat aquest matí, i com que tots els paquets arriben a recepcio doncs jo vaig avisar a recepcio

total que ho ha agafat noi de magatzem, hi ho ha obert, i li ensenya a la de recepció, i clar jo dic que m'arriba un paquest, però no el que hi ha a dins...
i ella ho ha dit a la noia de marqueting i va i la tia diu: deu ser d'aquest proveidor que ens ho regala

la molt pava!!!!!!
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dv. feb. 20, 2009 6:32 pm

ondia!!!!!!!!!!!!!!!!! o sigui que era en serio que dius mare meva per matar-la la cara que se't deu haver quedat... mare meva per matarla a sobre h treu i ho enseña !!!!!!!! bueno en part millor que si no imagina't ue no t'edones fins que esteu a l'stand pero no venia al teu nom??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 9:17 pm

ja ho podeu ben dir, s no m'ho diuen reparteixen clauers a tota l'empresa i més, amb els que hi ha....

Jo els vaig comprar a nom meu, però l'adreça d'entrega vaig posar la de lempresa i com estem al poligonels vaig donar la referencia del nom de l'empresa perque ho trobessin, i clar, han posat el nom de l'empresa directe i el meu nom enlloc, que dius ... qui ho ha pagat????? doncs jo... doncs tambe els hi val
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dv. feb. 20, 2009 9:54 pm

jo esque de veritat ja ho has vist quan ho has dit me pensava que t'havien fet una broma mare meva que fort la que s'hagues liat per matar-los mare meva encara sort que ho has pogut parar a temps pero esque la cara que se te deu haver quedat mare meva

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dv. feb. 20, 2009 10:14 pm

Bona nit reinessssssssssss
Nyinyi, volem fotos dels mobles :-///:

Eva, nena kin sustooooooooooooooo :-( :-( :-( jo al principi havia pensat com la Sonia, mira una broma, pero telaaaaaaaaaaaaaaa neujor:-)

Xocolatina, si q estic buscant feinetaaaaaaaa pq les coses van una mica :--( (relacions :star:: ) i es dimarts. Ja veig q teniu feineta oi??? molt be :-)ok:

S&M, wapi, doncs a veure si us disfresseu algun any q es molt divertit, fins fa 2 anys ho feiem pero ara jaaaaaaaaaaa res de res

Nenes l'entrevista ha anat be, el jefe es un home serios pero cumplidor, i sabeu q m'ha fet una prova de català amb word, una prova d'excell, un pressupost i una de comptabilitat i he kdat :star:: eren senzilles pero es veu q ell vol veure com ens desenvolupem. La suerte esta echadaaaaa,jajajajaajj
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dv. feb. 20, 2009 10:21 pm

que bé wapa m'alegro molt que hagi anat bé a veure si hi ha sort :-)ok: segur que ho has fet molt be

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 10:21 am

soniah86 ha escrit:que bé wapa m'alegro molt que hagi anat bé a veure si hi ha sort :-)ok: segur que ho has fet molt be

Aixo espero :-( :-( :-(

Bon dia a totes, en Dani se'n va a mirar trajes :-///:
Quin bon dia q fa avuiiiiiiiiii :-)
Anire a donar un vol a mercat q fa la tira q no vaig i despres fare manualitats q tinc els meus ninots abandonats :-(

Com aneu???
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants