Autor: yolanda i jordi » dl. feb. 16, 2009 3:42 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dl. feb. 16, 2009 3:58 pm
yolanda i jordi ha escrit:Hola Txell,
No la Judith no els té entre els seus. Peró jo ja havia xerrat amb ells avans de decidir-me per Masia Vilasendra i en van agradar molt i a més he llegit per aquí molt bones critiques del catering Terra Endins i la veritat que com a preu és el més baix dels que et proporciona la Judith.
Peró no hi ha cap enpediment que portis el catering que tu vulguis i jo he parlat amb els de Terra Endins i es veu que aquest any ja fan 4 casament a Vilasendra i potser que l'any que ve entrin a treballar amb la Judith.
Si vols informació entre a www.terraendins.com i a la seva página hi ha un apartat de càtering que et pots descarregar els menús i preus. Veuràs que qualitat preu estan molt i molt bé.
Apa ja t'he fotut el rotllo jejej.
Sort.

Autor: yolanda i jordi » dl. feb. 16, 2009 5:41 pm

Autor: montseijordi » dl. feb. 16, 2009 11:39 pm
yolanda i jordi ha escrit:Hola a totes, sóc nova aquí.
Hem caso el 26 de Juny del 2010 a Masia Vilasendra, catering segurament agafarem Terra Endins i fotógraf no ho sé.
A veure si hem podeu ajudar amb el fotógraf.
Gràcies

Autor: Txell-Jose Luis » dt. feb. 17, 2009 1:02 pm
yolanda i jordi ha escrit:Bones, sí de llocs he mirat molts peró hem sembla que encara et queden més lluny per la famiília.
He mirat Can Ferrer d¡Arbúcies (preciós)
Rest. Can Marlet de Breda també molt maco.
Mas el Martí de Viladrau
I d'altres més peró estan per la banda de Girona que suposo que sí que et quedaran massa lluny.
Després aquests no l'he visitat peró semblava que estava bé i et quedaria més a prop. Rest. l'Estanyol i els menús estaven molt i molt bé de preu.
Ara ja et dic no l'he visitat. Està en el Brull al costat de Seva.
Si necessites alguna cosa més ja saps, ara que jo tampoc sóc gaire experta jeje.

Autor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 6:10 pm
yolanda i jordi ha escrit:Moltes gràcies

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 6:45 pm

Autor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 7:03 pm

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:52 pm
espluguina ha escrit:Bones!![]()
Que treballadora Montse! Ja ho has trobat! Una cosa menys! Que adelantades que aneu nenes!
Jo m'he estat mirant lo de les miniatures dels licors... i si q es car si!!!
Jo a banda, de detallet faig fotos (allò del revelat rapid on apareixen en una banda els nuvis i en l'altra els invitats) i això ja em puja lo seu! I clar, volia fer un detallet de mes a mes pero senzillet i útil, i veig que lo dels licors... se'm surt de pressupost! I em sembla q ho hauré de descartar...
Torno a estar al punt de partida!

Autor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 8:16 pm

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 8:30 pm
espluguina ha escrit:mira, em vaig fer una idea dels preus en aquesta web:
http://www.cristell.com/LicoresDetalles ... avors.html
de totes formes la setmana que be baixo a Reus i aniré a mirar un parell de llocs a veure q tal, ja t'informaré
lo dels sabonets ho tinc descartat. Fa mig any que es va casar ma cosina i ho va fer com a detallets. No seria plan de copiar...
també havia pensat en "posavasos"... n'hi ha de molt bonics, però al meu novio no li convenç massa la idea

Autor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 8:46 pm

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 9:26 pm

Autor: nur_jor » dc. feb. 18, 2009 9:56 pm

Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 10:26 pm

Autor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 12:44 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 20, 2009 7:27 pm

Autor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 8:39 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 20, 2009 8:58 pm