Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » ds. feb. 21, 2009 10:28 am

bon dia gironines!!!!!!!!!

fa un dia precios esther que bé avui fa ja una semana que hem casat la primera gironina :-) bueno bueno avui tinc una feinada de bojos a la que me entri la primera vsita ja no parare sera un desfile no se perque thothomes posa d'acord el mateix dia :star:: bueno aixi pasara més rapid.

ahir me van enviar un misatge els el llibre de firmes em trigara com a molt 10 dies :-)ok:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: xocolatina » ds. feb. 21, 2009 10:48 am

Bon dia noies!!

Esther: el dilluns vaig a girona, si vols quedem i et puc passar tota la info de Paris abans que marxis...aix pensavaque ja no em donaria temps.. pero veig k si :-)

Sonia de que treballes? ara m'has deixat encuriosida

NyiNy no t'amoinis, pasamela quan puguis

Escarlet, que vagi molt bé avui!!

Agbe i Sira on sou?

evagi vaya tela amb la brometa, bueno si mes no ja saps que a tothom els hi semblen xulíssims els teus clauers, ara hauran d'esperar

S&M i Sònia, no pot ser això de no disfrassar-vos si us agrada eh!! nosaltres ho vàrem pasar genial ahir al vespre.. això si una fred..
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 10:52 am

Xocolatina, diga'm a kina hora et va be i kdem o sino com tens el meu mobil fas un truc pq jo estare pel centre fent gestions :-)ok:

A totes, q us vagi molt be carnestoltes :-///:

Per cert, xocolatina de q us vareu disfressar????
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » ds. feb. 21, 2009 10:56 am

on dia xocolatina ja veus aixi de bledes som jajaaj a veure a veure i de caras a l'any que vé ens animem, de que te vas disfrazar ahir? que vau sortir al de sant feliu?

treballo en una imobiliaria a calella de palafrugell :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » ds. feb. 21, 2009 10:56 am

De vampires les noies i de dràcules els nois :-) .

Fet, quedem així Esther quedem aprox cap a les 12h? á algun lloc que tingui una cafeteria on hi hagi bon parking?

Sonia, així vius prou bé en una immobiliaria si hi ha feineta molt millor jejeje. Que tal en Carlos en el campionat?
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » ds. feb. 21, 2009 10:58 am

ondia tela no??? vau sortir l de san feliu?? llavors dema tambe sortiu al mati no??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » ds. feb. 21, 2009 11:00 am

dons avui competeix a veure que tal li va encara que al campeonat de españa no pot fer gra cosa pero mentre quedi entre els 3 primers ell ja estara content :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 11:05 am

xocolatina ha escrit:De vampires les noies i de dràcules els nois :-) .

Fet, quedem així Esther quedem aprox cap a les 12h? á algun lloc que tingui una cafeteria on hi hagi bon parking?

Sonia, així vius prou bé en una immobiliaria si hi ha feineta molt millor jejeje. Que tal en Carlos en el campionat?

Ohhhhhh kina enveja disfressatsssssssss ::love::

aparcar a Girona amb les obres es ufffffffff
podem qdar a la zona dels cines Lauren (Mas Xirgu) hi ha un self-service amb cafeteria, o be a l'Espai Girones o a Fontajau , tu diras
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » ds. feb. 21, 2009 11:20 am

Sonia anem per lliures amb els amics no anem en carrossa tot i que jo soc de les que m'agrada tot aquest jaleo. :-///: :-///: A veure si té sort doncs i queda classificat.

Esther, sincerament de feina no em puc queixar aquest cap de setmana tinc varies coses contractades i a mes aquesta tarda tinc una visita amb una parella de nuvis. Creuem els dits esperant que la crisi no afecti a cel·lebrar cosetes :-)
Mmmm, nose quedem a l'espai en una cafeteria al café di roma o aquella cafeteria vermella, negra i blanca al costat de la botiga d'animalons? et va bé? o la zona que vulguis eh, amb el cotxe és un please.
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 11:22 am

xocolatina ha escrit:Sonia anem per lliures amb els amics no anem en carrossa tot i que jo soc de les que m'agrada tot aquest jaleo. :-///: :-///: A veure si té sort doncs i queda classificat.

Esther, sincerament de feina no em puc queixar aquest cap de setmana tinc varies coses contractades i a mes aquesta tarda tinc una visita amb una parella de nuvis. Creuem els dits esperant que la crisi no afecti a cel·lebrar cosetes :-)
Mmmm, nose quedem a l'espai en una cafeteria al café di roma o aquella cafeteria vermella, negra i blanca al costat de la botiga d'animalons? et va bé? o la zona que vulguis eh, amb el cotxe és un please.

Fet, kdem a la negra i vermella davants dels animals :-)ok: si tens qualsevol imprevist, ja saps una trucada

Estare creuant els dits per la teva visita de la tarda, q hi hagi molta sort wapiiiiiii :: orrr::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: xocolatina » ds. feb. 21, 2009 11:30 am

Per cert, perfecte allà a la vermella davant alimalons a les 12h!! :-)

Gràcies ets un solete, desitgo que vagi molt bé i espero que si ja que per aquesta clienta ja li hem organizat diverses cosetes. Jo también creuaré els dits, m'agrada organitzar qualsevol tipus de festa però les bodes tenen un màgia especial ::love::
xocolatina l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 21, 2009 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xocolatina

EntradaAutor: ehidalgol » ds. feb. 21, 2009 11:33 am

xocolatina ha escrit:Gràcies ets un solete, desitgo que vagi molt bé i espero que si ja que per aquesta clienta ja li hem organizat diverses cosetes. Jo también creuaré els dits, m'agrada organitzar qualsevol tipus de festa però les bodes tenen un màgia especial ::love::

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » ds. feb. 21, 2009 12:08 pm

gracies xocolatina a veuresi te sort :-) aixi almenys la palissa d'entreno que esta fent aquest any vadra la pena :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dg. feb. 22, 2009 11:14 am

Maques bon dia!! com es presenta el diumenge?
xocolatina

EntradaAutor: flit » dg. feb. 22, 2009 3:39 pm

Hola a totes , ara no tinc gaire temps per entrar i quan ho faig em perdo parlem molt jaja.
El divendres vaig rebre el llibre de firmes i els bolis pollo mes xulos!!! Alguna ha demanat els clauers que va dir la Miriam?? Jo n’he demanat uns de mostra però son molt petits, miriam els teus també eren molt petits? Tinc ben entravessat el tema detallets! També he fet els regals dels germans, un àlbum hoffman des de que érem petits a ara. Alguna ha pensat amb els regalets pels pares?
No tinc ni idea de que regalar.
l'ismael ja te traje es d'onix girona.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:50 am

bon dia noies,

per dir alguna cosa, he agafat una "emprenyada" de bon matí que bueno

sabeu què m'ha passat? durant tota la setmana passada vaig estar rebent ofertes de vista print per fer 250 targetes gratuites, total que durna tla setmana vam estar mirant, dissenyant i preparant i ahir quan ens decidim a fer el tramit ja no hi havia la oferta, ara ja nomes fan un 25% de dte. Total per no perdre tambe aquest 25 fem la comanda, 250 targetes d'una classei 250 d'un altra, al final un total de 56,30. € . Molt més barat que imprempta o sigui que val ho acceptem i paguem

total, que aquest matí rebo missatge de vistaprint que ja tornen a fer un 100% en les targetes i que per tant ara només pagaria 14,98.-€
ho trobo una estafa!!!!!!!!!!!!!! els he enviat un correu a veure quina explicació em donen, anant bé ni em contestaran. Ostres fotria un crit ara mateix!!!!
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:51 am

bon dia noies,

per dir alguna cosa, he agafat una "emprenyada" de bon matí que bueno

sabeu què m'ha passat? durant tota la setmana passada vaig estar rebent ofertes de vista print per fer 250 targetes gratuites, total que durna tla setmana vam estar mirant, dissenyant i preparant i ahir quan ens decidim a fer el tramit ja no hi havia la oferta, ara ja nomes fan un 25% de dte. Total per no perdre tambe aquest 25 fem la comanda, 250 targetes d'una classei 250 d'un altra, al final un total de 56,30. € . Molt més barat que imprempta o sigui que val ho acceptem i paguem

total, que aquest matí rebo missatge de vistaprint que ja tornen a fer un 100% en les targetes i que per tant ara només pagaria 14,98.-€
ho trobo una estafa!!!!!!!!!!!!!! els he enviat un correu a veure quina explicació em donen, anant bé ni em contestaran. Ostres fotria un crit ara mateix!!!!
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: S&M2009 » dl. feb. 23, 2009 11:33 am

Hola guapes!!! Com va el dilluns??

Ostres Eva quins dies de sorpreses que portes, eh?? lo dels clauers BONÍSSIM!!! jajajaja, et quedaries amb una corona :-)
Amb Vistaprint s´ha d´anar al tanto a l´hora de fer la comanda, jo vaig estar vigilant les ofertes xq sino et cobren lo que els hi don la gana :--( , i a més si vols que t´ho portin en una setmana s´ha de pagar més de despeses, un negoci.

Ester molt bé l´entrevista, no??? A veure si tens MOLTA SORT GUAPA!!!!
Per cert nena demà a París!!! quina enveja sana, ehh...

Flit jo estic igual que tu amb els detallets :--( , ara he d´anar a una botiga de Malgrat que m´han de fer un muntatge a veure si m´agrada, però es que realment no se que fer de detallet ....

Xocolatina guapa, com va la resaca del cap de setmana??? la gresca bé??

Irene i els teus mobles com han quedat guapa???
Ara ja saps el que toca ... més coses per netejar ... ajjaja, però fa molta ilu tenir més cosetes al pis!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:16 pm

si Irene, els imans els vaig comprar a VIstaprint, i de conya, em van sortir a uns 5 euros (despeses enviament). Ara vigila que no et passi com a mi i et canvïn el preu un cop tinguis l'article al cistell

si, jo viag comprar els mateixos clauers que la Miriam, a solostocs, jo no els torbo petits, ara no sé Flit, crec que fan uns 3*5cms
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: flit » dl. feb. 23, 2009 1:20 pm

alguna sap on puc trobar ampolles de cava personalitzades nomes en necessitaria 2 son pel detallet dels pares
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants