mimartin ha escrit:Aquest es el problema, tots els gastos... La casa, i si ja possem la boda, es dispara (pero jo vull!!!!jejeje)
La veritat que haviem pensat en mirar el palau de margalef o el resquitx, pero nose. Nose si mirar les caves de raïmat o el castell d'albatarrec (pero no vull ser repetitiva pq els meus cosins ho fan alli)
Com va més o menys el tema preus dels restaurants?
Vosaltres on el feu?
Gracies Ise
hola, no sé si tho he dit però benvinguda al club del 2010!!!! Una més al pot!!! jejeje jo et diria que estic com tú, fa poc que vivim junts, estem encara muntant el piset i no sé pas si ens arribarà per la boda però ens arrisquem. No aconseguim estalviar res durant el mes i gairebé no tenim res estalviat així que imagina't com estem i ens arrisquem... jo faria el mateix si et fa il.lusió... no pensis amb els diners pq sinó mai ho faries!!! ARa que una mica preocupats si que estem...
Pels preus dels restaurants, mira... te diré Castell D'Albatarrech no cal ni que te'l miris, hi ha males referències (jo em volia casar allí), Palau (ara t'envio els preus que els tinc), Resquitx (depèn on ho vulguis fer, restaurant o finca és un preu o altre que no tinc aquí, perdó), Caves de Raïmat, también t'ho envio ara... i ja decidireu vale, wuapa? Ja ens aniràs contant!!!