NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: NIKITA8 » dj. feb. 19, 2009 2:27 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies he vist per aqui que algu ha anat a la jornada de portes obertes del nautic de salou, que tal???? quina sensació us ha donat???
I un altra pregunteta hi ha alguna tarragonina que es vulgui casar a la catedral de tarragona??? es per comentar lo de les obres de la basílica...
thanks!!!

Hola Judith!! jo vaig anar al Nautic el diumenge, la veritat que no va estar molt bé :--( , el aperitiu no va ser el de la boda p.q diuen que va haber plagios :-/, desfiles tampoc hi va haber. Lo que si habia era un fotograf, dos cases de vestits de nuvia Universal nuvies i Ricart novies, la pelu trasquilon, una casa d'anells i uns mariachis que no paraven de tocar els paparres :-><_:::-) . En fin una mica chasco. Jo hem caso :-):-):-): allí el 5 de juny del 2010 i espero q el aperitiu estigui millor. Deeeeuu. :-)(:-)
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. feb. 19, 2009 9:14 pm

Nenes, nenes, nenes!!!! Ens han trucat del restaurant per anar a veure'l el dissabte que tenen una boda i aixi veurem com el decoren, quines ganes!!!!!!!!!! I si tot va be ja el reservarem. Ueee una cosa menys per pensar, el fotograf ja el tenim decidit i ara nomes toca pensar en els detallets, les invitacions i el vestit.

Ais que contenta estic!!!!!!!!!
Imatge
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 20, 2009 8:25 am

Esther&Edu ha escrit:Nenes, nenes, nenes!!!! Ens han trucat del restaurant per anar a veure'l el dissabte que tenen una boda i aixi veurem com el decoren, quines ganes!!!!!!!!!! I si tot va be ja el reservarem. Ueee una cosa menys per pensar, el fotograf ja el tenim decidit i ara nomes toca pensar en els detallets, les invitacions i el vestit.

Ais que contenta estic!!!!!!!!!

Felicitats guapa¡¡¡¡¡Quin restaurant és? i el fotofraf quin has agafa't? Espero que disfrutis molt al restaurant¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. feb. 20, 2009 12:30 pm

NIKITA8 ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies he vist per aqui que algu ha anat a la jornada de portes obertes del nautic de salou, que tal???? quina sensació us ha donat???
I un altra pregunteta hi ha alguna tarragonina que es vulgui casar a la catedral de tarragona??? es per comentar lo de les obres de la basílica...
thanks!!!

Hola Judith!! jo vaig anar al Nautic el diumenge, la veritat que no va estar molt bé :--( , el aperitiu no va ser el de la boda p.q diuen que va haber plagios :-/, desfiles tampoc hi va haber. Lo que si habia era un fotograf, dos cases de vestits de nuvia Universal nuvies i Ricart novies, la pelu trasquilon, una casa d'anells i uns mariachis que no paraven de tocar els paparres :-><_:::-) . En fin una mica chasco. Jo hem caso :-):-):-): allí el 5 de juny del 2010 i espero q el aperitiu estigui millor. Deeeeuu. :-)(:-)

oSTRES, VAJA. nOSALTRES tenim pensat fer la reserva un dia d'aquests al nàutic.....
Bé, t'explico: l'any passat vam anar a la mateixa jornada i va estar bé, l'aperitiu crec que si que era l'0ficial i a nosaltres particularment ens agrada el restaurant, pero aquest any per altres qüestions encara no hi hem pogut anar. Tu ja ho tens reservat????
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: NIKITA8 » dv. feb. 20, 2009 2:18 pm

JUDITH REUS ha escrit:
NIKITA8 ha escrit:
thanks!!!

oSTRES, VAJA. nOSALTRES tenim pensat fer la reserva un dia d'aquests al nàutic.....
Bé, t'explico: l'any passat vam anar a la mateixa jornada i va estar bé, l'aperitiu crec que si que era l'0ficial i a nosaltres particularment ens agrada el restaurant, pero aquest any per altres qüestions encara no hi hem pogut anar. Tu ja ho tens reservat????

Si nosaltres ja vam fer la paga i senyal després del nadal. Quin dia et cases tu? :-):-):-):
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: martolis » dv. feb. 20, 2009 4:30 pm

monxi_bp ha escrit:Ei martolis et dono tota la rao les sogres son les persones mes dolentes de tot el mon davant de la gent van de simpatiques i totom et diu q tens una sogre q no t la mereixes i quan esteu soles..... :star::
Escoltam q dius q vas anar de viatge a australia???nosaltres si tot va be tambe i volem anar
i nosaltres no deixem q ningu opini xo sabeu q pasa q ell nomes diu el q tu vulguis, com tu vulguis...i despres quan ens piqem x una tonteria em surt dien q no li agrada aixo o no li agrada allo x aixo ara em de cambiaro tot em penso q fins i tot el dia xq els restaurants estan tots a tope!!!
pero bueno son omes i tmp no sels i pot demana gaire cosa jajajajaja!!!q dolenta q soc!!!
Bueno nenis bona nit

Buf monxi, veo que la historia se repite!!! Millor que ell opini i digui que li agrada o ho dirà la "maldita última semana" i serà massa tard per a canviar-ho!!! jejeje

Però no us desanimeu, ara ja fins i tot riem d'aquells dies d'aquells dies d'histèria (i això que estàvem súper tranquils per la boda...).

Et recomano Austràlia 100%, si vols info m'ho dius!!! Ens va encantar i ho vam fer tot pel nostre compte, res d'agència. Ens va acabar costant la meitat del que haguèssim pagat a una agència, i vam poder escollir els millors hotels!!!

besitos!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. feb. 20, 2009 8:16 pm

Hola precioses!!

Doncs el restaurant és el Mas Folch, es troba a la carretera de constanti-reus. Es molt boniquet, amb un llac i uns jardins per fer-te fotos (jo el vaig trobar precios). El fotograf es el composite.
Demà us explicare com ha anat la trobada amb el restaurant.

Martolis doncs jo tinc sort amb aixó, pq l'Edu opina molt del que li agrada i el que no i encara que soc jo la que em passo mes hores buscant cosetes quan li comento a ell sempre em don la seva opinio i ens posem d'acord molt facilment, pero ja vec que a una setmana de la boda segur que no ens posarem d'acord en res jejeje.

En l'unic que tenim una miqueta d'embolic es en el viatge. Ell vol fer un creuer i jo vull un lloc de platja per no fer res en dues setmanes jejej. L'unic lloc que els dos diem que ens agrada és Indonesia i si al final decidim que anem alli crec que ens ho montarem nosaltres mateixos.

Un petonetttttt
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » ds. feb. 21, 2009 1:07 pm

La trobada del nautic va ser desastrosa xq van tenir uns problemilles els 2 socis i al final q su a qedat el sergi es va trobar dos dies abans de la fira q laltre soci li avia pres tota la documentacio dels casaments i de com avien muntat la fira per aixo els i va sortir una mica desastre... :--(

Nosaltres air vam anar a l'orangerie... ::love:: i me e enamorat es molt mes bonic del q es veia al dvd q em van donar... ;.:love_: , al ricard per sort tambe li va agradar surt una mica fora del pressupost q nosaltres voliem xo...mira prefereixo no fer negoci am la meva boda i q els convidats qedin satisfets... :-)ok: aixi q avui xlarem am els meus pares i els meus sogres i a veure q...encara q la sogre am lo rata q es...
:--( :--(

Ei martolis dons m'aniria molt be q em donesis una mica d'informacio i m'expliqesis alguna coseta xq de veritat no conec ningu q ages anat a australia de viatge... :-) aixo potser es lunic q tenim segur tots 2 encara q...el ricard canvia dopinio com la nit i el dia..jijijiji!!son omes :star::
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » ds. feb. 21, 2009 1:35 pm

x cert canviem la data del casament xq al noi no li agradava xq fa molta calor... :-/ nose q pasara daqui al casament ni quantes vegades canviara d'idea jijiiji esq es un desastre.. :star::
monxi_bp

EntradaAutor: Nata|ia » ds. feb. 21, 2009 1:45 pm

jaja nena tranqi els homes son aixi, el meu tmb se les trae... xD paciencia!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Nata|ia » dg. feb. 22, 2009 12:48 pm

nenesssssss q uns amics meus es casen aquest estiu!! ho tenen q preparar tot rapid jaja, no son com naltros! ho montaran en 6-7 mesos....per cert nire a la meva primera boda jajajaja
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 22, 2009 2:24 pm

6-7 mesos!! buf... quin estrés organitzar-ho tot en tan poquet temps!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. feb. 23, 2009 11:23 am

ome no creguis tmp deu ser tan destres xq ells en 6 mesos o auran acabat tot q naltrus ens falta un any i mig i ja estem estresades!!!jijijiji!!!xo el q si esq san decidit molt rapid com un aqi te pillo i aqi te mato no???bueno ja esta be!!!
i q dius q es la teva primera boda???no se ta casat ningu??cosins, germans, amics.... :o-o:

Sou les primeres en sabero encara no o saben ni els pares q em canviat la data i restaurant

Ens casem el 28 d'agost i anem a sopar a l'orangerie!!!
monxi_bp

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:03 pm

hola a totes les tarragonines guapes!!! ::love::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:08 pm

martolis ha escrit:Hola, hola!!

Pel que fa al fotògraf vam agafar uns nois joves que l'empresa es diu "Mediaframe", i el fotògraf es diu "David Mocha" (http://www.davidmocha.com/ aquí podeu veure alguna mostra de fotos). Son molt simpàtics, el tracte és fabulós i les fotos ens encanten!!! I ho tenen tot molt ràpid, si no haguèssim trigat nosaltres a trucar per dir la música del vídeo i per quedar un dia per veure l'àlbum, ja ho tindríem tot fet!!! Tot hi així, ho tindrem per mitjans de febrer (des de que hem començat a mirar-ho, mes i mig més o menys). El que no sé són els preus... sorry!!!!!

Tema viatge: vam anar a Austràlia (amb paradeta a Singapur) i ens va encantar. Un consell: si teniu temps i una mica de traça us recomano que feu les reserves a través d'internet (si no aneu a un país súper raro i exòtic on sigui perillós anar "suelto"). Nosaltres ho vam fer així i, a banda de poder escollir els hotels (si els hi dius que vas de "honeymoon" et fan bones ofertes, et donen champagne, maduixetes, xocolata...), els horaris dels vols, les excursions, els dies que estàs a cada lloc... ens va acabar costant la meitat que si ho haguèssim fet per agència!! Así que en tiempos de crisis... ¡¡hay que ahorrar!!

Tema temps: nosaltres ho vam fer tot bastant ràpid, vam decidir la data de la boda 6 mesos abans... i el viatge el vam anar reservant durant l'estiu (uns dos mesos abans, per agafar bons preus als vols).

I no sé si em deixo alguna coseta... Ah sí!! No sé pujar fotos aquí, si teniu facebook envieu-me un privi i us agrego (tinc alguna foto de la boda i del viatge).

Besituus!!

martolis!! què chulos els fot`grafs!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:09 pm

Esther&Edu ha escrit:Perdooo m'he equivocat a l'escriure el nom del fotograf es divisionrm!!

ester!! els meus també són division rm!!
són macos, eh? la macarena i el ricard...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:10 pm

Esther&Edu ha escrit:Hola!!! Ara he arribat a casa que hem anat a veure alguns restaurant per situar-nos una mica de on estan pero no els hem pogut veure pq estaven tancats, aixó si m'ha entrat un "gusanillo" de concretar ja cites per veure'ls.

Per cert, espluguina moltes gràcies pel privi. Quan et cases tu? Ja ho tens tot reservat??

petons

on te cases, esher?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:11 pm

Esther&Edu ha escrit:M'estic mirant el castell del rourell. Avui hem anat per la tarda a veure'l per fora i he vsit que la sala on fan el convit esta separada del castell i no m'ha fet gaire gràcia, ho he de mirar de mati i que m'ho ensenyin be jejej.

Despres volem mirar el Mas Folch pq m'han dit que esta molt bé pero que el pressupost es alt, suposo que anirem a veure'l pero no crec que ens quedem amb aquest.

Tambe em pensat amb l'encanteri que es del mateix grup que el castell del rourell.

Tu quins tens pensat?

Per cert en quina esglesia et vols casar?

jejeje... una altra casualitat, jo em caso al castell del rourell també...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:16 pm

monxi_bp ha escrit:Bona nit,
La veritat es q la fira de tarragona un desastre no hi havia gaire cosa x no dir q quasi res!!
Ester no et vas perdre res per no entrar al castell la veritat q jo tmp li trobo sentit a tenir la sala del banquet separada pero bueno mira la sala la veritat es q era molt mona tota dde fusta fosca amb grans finestres i els preus dels menus eren del q jo podia disposar xo....
E estat mirant alguns d'aqests restaurants q tu dius xo es aixo el cobert es molt car, i vaig estar miran a mas folch xq jo soc de constanti i el ricard q es el meu novi de morell i llavors o teniem be x la proximitat a casa i no haver de posar autobus xo els menus q hem van donar a la fira picaven una miqeta tambe aixi q estem bastant verds en lo de restaurants xq x la meva germana q es va casa a l'octubre vam ana al nautic i molt be i no voliem repetir el restaurant xo sino trobem res....
Sabeu com es villa urrutia???si es bonic i es menja be???
Bueno l'unic q tinc es data, esglesia i fotograf!!!

hola, montxi! felicitats per la boda...
villaurrutia, fatal! he anat a dues bodes i un desaste... el lloc preciós, però el menjar... ufff...
jo em caso al castell del rourell... trobo que totes les sales, al final, són iguals, m'és igual que estigui al costat del castell...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:26 pm

María&Xavi ha escrit:Hola guapi!!!

Gràcies per la benvinguda i...estarem en contacte!!!
Un petó i ànims!!!

benvinguda... jo sóc del 2009, però de tant en tant em passo per aquí, a veure què fan les meves nenes del 2010!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants