NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:27 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!!!

Que tal com esteu?? Ja veig que som més Tarragonines!!

Com ho porteu, teniu novetats sobre els preparatius?

Jo l'ultim que tinc es el fotograf, que ja vam donar la paga i senyal, lo demés igual. Lo que si que tinc unes ganes de mirar vestits enorme!!! peró me vull esperar! així podré veure la col.lecció 2010.

Heu pensat avançar amb algo més, detallets, etc??

eli! al final vas agafar divisionrm!!!??
ja et vaig dir que al final em casava a montferri un mossen del lladó, de valls?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 2:30 pm

Nata|ia ha escrit:nenesssssss q uns amics meus es casen aquest estiu!! ho tenen q preparar tot rapid jaja, no son com naltros! ho montaran en 6-7 mesos....per cert nire a la meva primera boda jajajaja

doncs nena, fijo que et cauen uns ninus!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 4:24 pm

doncs ja ho saps... em faria il.lusió, i tant!
potser d'aquí a uns diumenge hi anem, per parlar amb la sra. mercè... dissabte em truca per dir-me que si era segur que em casava el 25 de juliol... que s'havia equivocat i per error havia posat 27!! que és un dilluns... me vaig acollonir... però no, diu que ja està, que no passar res, tot solucionat...
et cases a la tarda o al matí?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. feb. 23, 2009 6:22 pm

EI, ES GENIAL!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Esther&Edu » dl. feb. 23, 2009 6:41 pm

Hola nenes!!!

Aliaga79, holaaa que feia temps que no et veia per aquest forooooo i ara ja se pq, pq ets del 2009 pero ja m'agrada que ens facis visites i ens donguis la teva opinio ens fa molta faltaaaaa jejej

Al final em agafat el Mas Folch, esta a la carretera de constanti-reus, El castell del rourell no el vam anar a veure pq a la fira de tarragona la noia que ens va atendre no estava molt entusiasmada en el lloc i naltros vam perdre totes les ganes, coses d'aquestes que passen que segons com t'ho pinten et fas una idea bona o dolenta saps...
Imatge
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » dl. feb. 23, 2009 7:36 pm

_eLi_ ha escrit:
monxi_bp ha escrit:ome no creguis tmp deu ser tan destres xq ells en 6 mesos o auran acabat tot q naltrus ens falta un any i mig i ja estem estresades!!!jijijiji!!!xo el q si esq san decidit molt rapid com un aqi te pillo i aqi te mato no???bueno ja esta be!!!
i q dius q es la teva primera boda???no se ta casat ningu??cosins, germans, amics.... :o-o:

Sou les primeres en sabero encara no o saben ni els pares q em canviat la data i restaurant

Ens casem el 28 d'agost i anem a sopar a l'orangerie!!!

Hola monxi!!

he llegit lo que t'ha passat amb el nautic de salou, es una pena perque t'agradaba.
Pero lo millor es que ja tens un altre restaurant!!!!!!!!! jejeje, tu si que ets ràpida tia, i a més a més heu canviat el dia de la boda!!! jejeje fins ara erem compis de dia!! ara ja m'he kedat sola de día, tindré que modificar el Bodatour!!

L'orangerie jo també el vaig visitar i ens va agradar moltísim però ens anavem del pressupost previst, ara podràs compartir amb la Papallona tots els comentaris sobre els menús i preparació del banquet! Ja heu reservat??

Ara veig q soc la ultima de totes en casarme...si q vam ser rapids ens vam trobar sense restaurant i am data de lesglesia i vam voler anar a veure el restaurant xq estavem entre aqest i l'encanteri xo a l'encanteri s'havia de pagar les ores de mes x la festa i aqi el menu es una mica car xo no as de pagar per estar mes estona
a mi el preu tmb sem va bastant del presupost xo el ricard va dir...mira si ens em destar daltres coses dons ens i estem xo el lloc ens va encantar tot natura i super be...i mira ens va dir els dies lliures i hem trit el 28 d'agost el ricard no esta gaire content xq diu q encara fa calor xo...
>.-<: :-///: ::love::

I naltrus el q fem es convidar als avis, tiets, cosins i amics nostres i si els apres volen q vingui algun amics seus q...passin x caixa!!! :-///: i mira em sap greu xl meu pare xq ell estava disposat a pagar la nostre part del convit xo cm q la sogre es....... :-( :--( :--( :--(
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. feb. 24, 2009 11:21 am

hOLA NOIES!!!
Doncs, malgrat tot el tema del nàutic, ahir vam anar a fer la pre-reserva del banquet, jo aquest any no hi vaig anar, pero a l'any passat em va agradar força, bé, aquesta tarda anirem a confirmar la data a la catedral. Ja us explicaré, perquè aquell mosèn és una mica raret.
Ei! ja em podeu apuntar a la llista de tarragonines: 10/04/2010 (si tot va bé).
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 24, 2009 2:32 pm

_eLi_ ha escrit:Monxi tu trankila neni, si a vosaltres us agradat el restaurant, com diu el Ricard cap endavant, no t'amoïnis per la sogre per que si no et veuràs condicionada a contentar a la familia, has de pensar que serà el vostre dia, i ha de ser com vosaltres voleu, inolvidable!!!!!!

Jo es lo que me ficat al cap, aquell dia hem de ser egoistes, es el nostre dia, serà com naltros volem i el disfrutarem a TOPE!!!!

Penso exactament el mateix que tu! És impossible acontentar a tothom! És el nostre dia i l'hem de disfrutar al màxim i a la nostra manera!

Nenes! quin goig que fa el boda-tour eh!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. feb. 24, 2009 3:21 pm

JUDITH REUS ha escrit:hOLA NOIES!!!
Doncs, malgrat tot el tema del nàutic, ahir vam anar a fer la pre-reserva del banquet, jo aquest any no hi vaig anar, pero a l'any passat em va agradar força, bé, aquesta tarda anirem a confirmar la data a la catedral. Ja us explicaré, perquè aquell mosèn és una mica raret.
Ei! ja em podeu apuntar a la llista de tarragonines: 10/04/2010 (si tot va bé).

Gupai no et preocupis per lo de la fira del nautic q és una cosa puntual. Jo conec molta gent que ha anat alguna boda i ha estat de maravella. Si no preguntali a la Monxi que la seva germana la va fer también al nautic. Ja sóm dos que ens casem al Nautic!!! A quina sala ho faras??
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. feb. 24, 2009 6:24 pm

Judith nena ets la primera!!!!!!

Com portes els preparatius i tot?? Nosaltres demà anirem a veure el fotograf i suposo que ja donarem la paga i senyal i ja tindrem restaurant, eslgesia i fotograf jejej
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 24, 2009 7:35 pm

Eli¡¡¡¡¡¡¡¡ moltes gràcies per la pàgina de vestits¡¡¡¡
Sobre el boda tour tindrem feina ehhhh¡¡¡¡¡¡¡ que guay¡¡¡¡¡¡¡

Monxi, tu no et preocupis sobre el tema del restaurant¡¡¡¡ i a finals d'agost fa calor però no pateixis¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet nenes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. feb. 25, 2009 11:35 am

:--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus......... :star::
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: monxi_bp » dc. feb. 25, 2009 10:47 pm

Bones nenes!!!

Ei judit una pregun com pot ser que una reusenca es vulgui casar a tarragona???cm q es diu q els de reus i els de tgna no es xten be ma fet gracia!!! :-///:

Ei nenes e trobat unes pagines on hi han invitacions i detallets monos sobretot la primera q us dire
e-cromatica.com
invitacionesdeboda.org
treschicprovence.com

Hi han coses molt mones tambe ne vist d'altres xo x exemple no es molt bonic q et regalin un miniraspall de dents no??? :-/

Bueno ja tenim el restaurant, l'esglesia i el fotograf ara a esperar q ens donguin el pis... :-)ok: bueno nenes men vai a mirar una estoneta la tele

Bona nit
monxi_bp

EntradaAutor: María&Xavi » dc. feb. 25, 2009 11:05 pm

_eLi_ ha escrit:María&Xavi, felicitats per la teva boda!!!!!!!!!

Benvinguda al foro!!!!!

Ja saps que aquí estarem per ajudar-te en els dubtes que tinguis.

Teniu data?? Com portes els preparatius??

Hola Eli!!!

Moltes gràcies per la benvinguda!!

De moment no tenim la data exacta, només sabem que serà a l'abril, ara estem mirant restaurants pels descosits perquè volem fer la cerimònia i e banquet al mateix lloc. EL dia 7 anem de visita a les Termes de Montbrió. De moment el pressupost ja ens agrada, ja us explicaré.

Continuaré informant!
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. feb. 26, 2009 12:40 pm

monxi_bp ha escrit:Bones nenes!!!

Ei judit una pregun com pot ser que una reusenca es vulgui casar a tarragona???cm q es diu q els de reus i els de tgna no es xten be ma fet gracia!!! :-///:

Ei nenes e trobat unes pagines on hi han invitacions i detallets monos sobretot la primera q us dire
e-cromatica.com
invitacionesdeboda.org
treschicprovence.com

Hi han coses molt mones tambe ne vist d'altres xo x exemple no es molt bonic q et regalin un miniraspall de dents no??? :-/

Bueno ja tenim el restaurant, l'esglesia i el fotograf ara a esperar q ens donguin el pis... :-)ok: bueno nenes men vai a mirar una estoneta la tele

Bona nit

A veure en primer lloc, jo no he sigut mai d'aquestes persones de tenir aquestes manies, vaig estudiar a tarragona durant molts anys i a més el xicot es de tgn....
Això si, a viure a Reus i per això vam pensar que ho podríem repartir viure a reus i casar-nos a tgn. Encara que ara serà tot a reus sgurement.
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: aliaga79 » dj. feb. 26, 2009 1:15 pm

Esther&Edu ha escrit:Hola nenes!!!

Aliaga79, holaaa que feia temps que no et veia per aquest forooooo i ara ja se pq, pq ets del 2009 pero ja m'agrada que ens facis visites i ens donguis la teva opinio ens fa molta faltaaaaa jejej

Al final em agafat el Mas Folch, esta a la carretera de constanti-reus, El castell del rourell no el vam anar a veure pq a la fira de tarragona la noia que ens va atendre no estava molt entusiasmada en el lloc i naltros vam perdre totes les ganes, coses d'aquestes que passen que segons com t'ho pinten et fas una idea bona o dolenta saps...

mas folch també és molt bonic! naltres el vam anar a mirar, però ens va agradar més el castell... però bé, això és qüestió de gustos... a més, nosaltres serem poquets, per això la mida del castell és perfecta!
el que sí té mas folch són uns jardins preciosos!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. feb. 26, 2009 1:18 pm

judtih la misericòrdia és preciosa per casar-se...
i a la prioral?
un altre lloc que vam mirar naltres abans que montferri va ser el santuari de sta. anna, a castellvell... és xulíssim
i si no, la mare de déu de la roca a mont-roig! aquell és un lloc impresionant...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: monxi_bp » dj. feb. 26, 2009 4:50 pm

Bona nit[/quote]

A veure en primer lloc, jo no he sigut mai d'aquestes persones de tenir aquestes manies, vaig estudiar a tarragona durant molts anys i a més el xicot es de tgn....
Això si, a viure a Reus i per això vam pensar que ho podríem repartir viure a reus i casar-nos a tgn. Encara que ara serà tot a reus sgurement.[/quote]

Ara ja i trobo significat!!!jejejej!! ::-)

Ei nenes ara q em de fer...quant ja tens esglesia, restaurant i qeda tant de temps es tot com a molt aborrit no???xq ja no ia res urgent a fer!!!
i ara q ens qeda??esperar....???ja tinc ganes q aribi loctubre-novembre x anar a mirar vestits >.-<: >.-<:

em se tots els catalegs de memoria jijijijijijiji!!!!
monxi_bp

EntradaAutor: Esther&Edu » dj. feb. 26, 2009 5:57 pm

Aliaga79, he vist fotos al castell del rourell i queden precioses!!!! Jo no he vist cap boda al Mas Folch pero ens ha agradat el lloc i l'altre dia vam anar a veure com ho decoraven i queda molt bé (pel nostre gust jejej)

Mariaaaaaaa, no sabia que ja haviem mirat les termes de montbrióoo ja ens explicaras
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: NIKITA8 » dj. feb. 26, 2009 8:48 pm

JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus......... :star::
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????

Hola Judith!! la sala corva es diu sala principal em sembla, jo he agafat l'altre que es diu saló almirant p.q la veia més gran i com totes dues estaven lliures... i com diuen cavallo grande ande o no ande jejeje!! Lo que ja tinc ganes que pasi el temps p.q harà ja estic aburrida una vegada tens el fotograf i el restaurant ja no pots fer res més dins més endavant. L'altre dia vaig anar a una botiga de detalls del carrer sevilla i la tia no em va volguer ensenyar res p.q falta molt, jo només anava per chafardejar pero res de res la tia dale q dale q és molt aviat i q lo del 2010 encara no ho te. Però bueno el temps passa rapit i a mi ja m'ha vist l'espavilada. deuuu.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant