CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Meri&Javi » dg. feb. 22, 2009 9:22 pm

Hola noies!

Com ha anat el cap de setmana? Ja vec que la majoria entre tasts i preparacions.
Per cert, després de llegir la crónica del tast de la mferrer i a l'hora que estem... me'n vaig pitant a preparar el sopar! quina gana!

Jo ja us avanço que els meus caps de setmana són mega super futbolístics... entre el partit seu, el meu i ara que se'm a fet àribtre... imagineu!
Sort que m'agrada...

Que tingueu un bon inici de setmana! ( el dilluns no haurien d'existir...) :--(
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Majestic » dg. feb. 22, 2009 9:38 pm

Hola, hola!!!!

Ando un pelín liadilla...

mferrer...., felicidades con retraso!!! Ya veo que el tast todo un éxito, excepto el colapso camareril.
A nosotros también nos gustó mucho la ensalada de cabra, pero la family también opinaron que no era para boda..., otras generaciones!!! jejeje

xell..., bienvenida!!

Bea..., ánimo con el reposo,cuidate lo máximo posible y deja que te mimen, aprovéchate!!! ya verás como se pasa rápido y va a salir un guerrero!!!

Labanda: ayer estuve en tu pueblo de calçotada!!! Dios , qué pecado!!!

Aún no me han dicho los precios del menú, me dijo Ariana que una semanita como pronto. Aunque ya nos dijo que pasaba de los 100 sobradito.
Alguien ya los sabe??

Ya tengo DJ..., el Marc Serra, Dido, al final no hemos podido esperar a saber tu opinión pq nos quitaban la fecha. Fuimos a verlo y genial, es un tio majísimo y superprofesional. Me dijo que hacía tu boda y yo le dije...., siii, ya lo sabía!!! se quedó un poco flipando pq él no es mucho de internet.

De todas formas..., ya me contarás a ver qué tal.
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dido » dl. feb. 23, 2009 9:37 am

Bueno, no us penseu que ho tenim tot enllestit... segur que l'última nit encara estem fent alguna coseta... ja m'ho veig a venir.
De moment, jo m'he de preparar el meu "discurs" i no estic massa concentrada per fer-ho, a veure si m'hi poso.

mferrer, molt bé la crònica del tast, nosaltres també fem el chop suey de verduretes!

Majestic, qué bien que ya tengas el dj, la verdad es que es muy atento y agradable. El sábado conocí al chico que le ayuda, Samuel, también muy majo. Ya te contaré qué tal.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dl. feb. 23, 2009 9:38 am

Us heu fixat en aquest marcador???? 5 dies, déu meu!!!!!!!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dl. feb. 23, 2009 11:21 am

Bon dia!!!

DIDO!!!!!!!!! en menys d'una setmana ja seràs ESPOSA DE,...

LABANDA, jo encara no tinc preus per passar-te, però de llarg que supera els 100€; per cert, a tu i a la MAJÊSTIC, ja us han dit preus???

Ah!!! tema PORTES OBERTES dia 15 de Març; l'Ariana ens va dir que, principalment era per parelles noves, però que si volíem anar-hi cap problema!!! val 3€ per parella.

AVUI HE ENVIAT LA PROPOSTA A L'ARIANA, A VEURE QUÈ ENS DIU I QUAN TRIGA!!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 23, 2009 11:21 am

mare deu!!! 5 dies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

qina por!!!

pero et noto super relaxada!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dl. feb. 23, 2009 11:43 am

Ui, de relaxada res de res... ara la veritat és que amb ganes de ser-hi i deixar enrere tots els preparatius i preocupacions vàries...

mferrer, no només seré esposa de... sinó que a França es canvien el nom i tot!!! Jo evidentment no ho faré, però poca gent em coneixerà pel meu nom de soltera... :-( això no mola gens!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: MOT » dl. feb. 23, 2009 2:39 pm

Bufa aquests francesos... que tradicionals!!!!

Ostres, 5 dies... quins nervis!!!!

Mferrer, quina peazo crònica del tast!!! genial!!! veig que els plats no han variat gaire d'un any per l'altre, però estàn molt bé les opcions que has triat! Ah, si canvieu el cava i el vi, se us dispararà. Nosaltres ho vam fer, vam canviar el cava, només, i més o menys vam triar plats de l'estil vostre, ens va sortir per 118€ sense iva, així que,... ves-te preparant... suposo que et surtirà per un estil... nosaltres vam canviar plats de l'aperitiu, també... A veure si teniu més sort i us surt més baratet...

Quin desvarajuste... ja us podrien haver avisat i canviar-ho de dia, no? més val una millor atenció tot i que més tard en el temps... però bé, potser és que ja ho tenen tot ple...

Ah, i avui seguim sense poder veure fotos... i mira que van dir que aquest matí estaria tot actiu... és que vull veure pentinats!!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 23, 2009 3:31 pm

uolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

que tal tot per aqui????

Uiiiiiiiiiiiiiiiii FELICITATS A LA PRÓXIMA CA N´ALZINERA QUE LI QUEDA RES DE RES!!!!!
DIDO QUE VAIGI MOLT MOLT BÉ!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

COM HA ANAT EL CARNAVAL????

ANNA GUAPAAAAAAAAAAAAA COM ESTEU ???? COM VA LA JULIA.... ???? AIXX QUE GUAPA ES AQUESTA NENA!!!!

A VEURE SI POSES ALGUNA FOTO X PODER-LA VEURE MILLOR!!!!

JB I TU COM VAS??? JA ET CUIDES MOLT?????

BUENO NOIES MOLTS PETONETS... AVUI QUE TINC TEMPS VAIG A MIRAR UNA MIQUETA PER AQUI!!!!

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: mferrer » dl. feb. 23, 2009 3:44 pm

Doncs si MOT, una mica de "desvarajuste"; nosaltres vam entendre perfectament que tinguin feina, però el que no pot passar és que et portin un plat fred, o el gelat desfet, i et diguin que el dia del casament no passarà!!!

Si, si, ens imaginem que el preu serà una cosa així; d'altra banda, també pensem que és un cop a la vida i volem que tothom quedi content. De totes maneres, si el tema begudes fa pujar força el preu doncs tornarem a les seves propostes. PREFERIM UN BON PLAT A UN VI O CAVA EXQUISIT!!

Ah!!! no us he explicat que vam demanar a l'Ariana si podíem fer l'aperitiu o part d'ella a DALT; resulta que ens han regalat una COBLA per ballar 3 o 4 sardanes i després fer música ambiental per l'aperitiu; però clar, a baix, no hi cabem per ballar una sardana, i la cobla s'ha s'instal·lar a dalt pq són 12-13 músics i a les terrasses no hi caben!!
L'Ariana ens va dir que no podria ser; nosaltres vam insistir i li vam dir que lloguem tot l'espai, i que amb un motiu així doncs es pot fer; també li vam dir que si calia parlàvem amb en Bernat.
Ella va dir que ho intentarà, però que ho han fet 1 SOL COP i va fer vent i la gent es va queixar; li vam dir que assumíem els riscos!!! NO SÉ SI HO ACONSEGUIREM, PERÒ EM FARÉ PESADA, PESADA!!!
mferrer

EntradaAutor: ANEROLA » dl. feb. 23, 2009 4:12 pm

Hola noies,
mferrer nosaltres ens vam casar per l'esglèsia i el nostre problema era que la part de dalt, amb lo maca que és no es disfrutava...vam aconseguir que ens deixés fer copa de benvinguda i fotos amb la family i els convidats a dalt i així tothom disfrutava de l'espai tan maco. Encara que d'aperitiu no vam poder fer res de res però bueno ja va estar bé així, a més feia una ventada aquella tarda... Així que el consell és, tu apreta que segur que et deixa fer algu a dalt, que paguem ca n'alzina sencer i hem de gaudir de tot.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. feb. 23, 2009 6:45 pm

Majestic en mi pueblo???? en SANT JOAN DE VILATORRADA??? ah si?? y eso?? cuenta cuenta!!

Mferrer.... ains, el dilema de fer l'aperitiu a dalt! a veure si ho aconsegueixes! jo almenys, fent la cerimònia a dalt ja em contento!

NUMA!! com va tot?
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. feb. 23, 2009 7:12 pm

Jajajja, pues no!!!

Pensaba que eras de Manresa ciudad!!!

Comimos en Artés ( en Can Vila )y luego fuimos a Manresa a tomar unas cervecitas.
Majestic

EntradaAutor: Majestic » dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

Yo como hago la ceremonia arriba, me gusta más que el aperitivo sea abajo, dentro y fuera de la terraza.
Y las fotos arriba.
Majestic

EntradaAutor: dido » dl. feb. 23, 2009 8:02 pm

Moltes gràcies, Numa!!!
Això ja ho tenim a sobre. Demà passem la llista definitiva dels convidats!!

I avui he portat a imprimir un regal-sorpreseta pel meu company. A veure si us puc posar la foto del muntatge que he fet, quan torni a funcionar el servidor...

mferrer, això de les sardanes mola molt!! Nosaltres al principi teníem la idea de contractar un grup de música catalana per la primera part de la festa, però al final ho vam deixar córrer, però a mi m'hagués fet il·lusió, perquè he ballat tota la vida dansa catalana...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dl. feb. 23, 2009 8:05 pm

Això de l'aperitiu a dalt... suposo que com que ells ho tenen tot planificat d'una manera no els agrada massa que es canviin les coses, però a veure, amb el que paguem, ja poden fer un esforç!!

A nosaltres no ens van donar mai l'opció, però com que ja ens casem a dalt no passa res, al contrari, ja m'agrada la idea d'aprofitar la sala de les arcades, perquè la trobo molt maca.

mferrer, tu insisteix que al final segur que claudiquen!!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: mferrer » dl. feb. 23, 2009 8:19 pm

Noies, amb insistència potser alguna cosa aconseguirem.
Clar, les que us caseu a la part de dalt ja teniu temps de gaudir-la una mica, però les que ens casem a l'esglèsia no aprofitem gens l'espai de la masia!!! també haguéssim pogut fer la cerimònia a Ca n'Alzina però pagar 800€ quan tenim l'església!!!!

Vaja, que seré pesada fins a la sacietat.
mferrer

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 24, 2009 10:59 am

Hola noies!! Mferrer, fes-te pesada, fes-te'n!!! Sí!!! Així potser aconsegueixes alguna cosa!!!!

Dido, no queda res!!!! aprofita els últims dies!!!! i descansa!!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dt. feb. 24, 2009 11:58 am

Bon dia a tothom!

Gràcies Mot, a veure si m'ho prenc amb tranquil·litat. Per sort el meu company ja arriba demà a Barcelona, i crec que quan estiguem junts ja veurem les coses amb més calma. És que aquesta separació just abans del casament ha estat durilla...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dt. feb. 24, 2009 12:01 pm

Veig que ja es poden posar fotos, així que, començo el publireportaje:

les sabates del casament. Aquesta goma és una mica antiestètica, però és la meva millor aliada per intentar no fotre'm de lloros en plena entrada per la catifa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants