lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:envia'm un missatge i ja m'ho llegiré!![]()
Millor te truco dsps!!!![]()
ok!
Autor: ise » dl. feb. 23, 2009 11:58 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:envia'm un missatge i ja m'ho llegiré!![]()

Autor: miriameta » dl. feb. 23, 2009 12:01 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 12:07 pm
miriameta ha escrit:Iseta!! vec que has regat be el jardinet que t´ha crescut una floreta nova!!!

Autor: gemma84 » dl. feb. 23, 2009 12:17 pm

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 12:19 pm
gemma84 ha escrit:vaig a veure si faig alguna coseta pk sino arribarà l'enric i encara he de posar alguna rentadora, plegar una miqueta de roba i anar a comprar pk sino no se que fare per dinar! jejejeje, fins d'qui a una estoneta reinesssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 12:42 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:envia'm un missatge i ja m'ho llegiré!![]()
ok!![]()

Autor: mimartin » dl. feb. 23, 2009 2:05 pm

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 23, 2009 9:17 pm

Autor: miriameta » dl. feb. 23, 2009 9:47 pm

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 23, 2009 9:50 pm
miriameta ha escrit:Hola wapes!!
es lletgisima aquesta paraula, tu dic jo!! kin pal no??
com es que no has tingut internet en tot el dia??
al final aquesta tarde he quedat amb la lluneta!!
ja tinc DNI i passaport!!!!! que guay!!

Autor: miriameta » dl. feb. 23, 2009 9:55 pm
nuvia2010 ha escrit:
que way, tens el DNI nou??? ara ja pots preparar be el viatge!!!

Autor: nuvia2010 » dl. feb. 23, 2009 9:57 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:
sip, es molt wapo!! m´han donat hasta un numero pin per si vui fer transaccions per internet... dni electrònic!! que chulo. I me l´han donat als 2 minuts. Igual que el passaport!! encara que pel passaport m´han clavat 20 euros... buf.. quin mal la butxaca..
Almenos ara ja estic preparada per viatjar!! tot al dia!!

Autor: miriameta » dl. feb. 23, 2009 10:02 pm
nuvia2010 ha escrit:miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:
sip, es molt wapo!! m´han donat hasta un numero pin per si vui fer transaccions per internet... dni electrònic!! que chulo. I me l´han donat als 2 minuts. Igual que el passaport!! encara que pel passaport m´han clavat 20 euros... buf.. quin mal la butxaca..
A mi per 4 pastilles, 4... mhan clavat 32 euros...

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 10:56 pm
m'alegro mooolt que ja tinguis el dni i el passaport wuapi!!! Em sap greu que hem anat tota la patolea per ahí... jajajaja no tornarà a passar! Han sigut les circumstàncies... s'ha ajuntat tot!!!

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 10:58 pm
nuvia2010 ha escrit:Tot el dia sense internet fins araaaaaaaaaa!!!!
He anat al metge i ja és oficial: sóc migranyosa :P quina paraula més lletja, eh??? jejejeje migranyosa, sona lleig xD
Que tal vosaltres???

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 10:59 pm
miriameta ha escrit:nuvia2010 ha escrit:

Autor: miriameta » dl. feb. 23, 2009 11:08 pm
lluneta29 ha escrit:Eiii nenes!!! ja sóc aki bé marxo d'aquí a poc... només dir-vos que bona nit!!! i que tot us vagi bé... ja se m'ha acabat el dia de festa...![]()
m'alegro mooolt que ja tinguis el dni i el passaport wuapi!!! Em sap greu que hem anat tota la patolea per ahí... jajajaja no tornarà a passar! Han sigut les circumstàncies... s'ha ajuntat tot!!!
![]()

Autor: lluneta29 » dl. feb. 23, 2009 11:21 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Eiii nenes!!! ja sóc aki bé marxo d'aquí a poc... només dir-vos que bona nit!!! i que tot us vagi bé... ja se m'ha acabat el dia de festa...![]()
![]()
Jo mu he pasat molt be!!! amb les meves fantastiques sempre es grat d´anar!!! neni!! ets clavadeta a tagermana!! jeje :)
que vagi tot be!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totes sou fantàstiques... divendres amb la cuca ens ho vem passar mooolt bé!!! És genial...
moooolts petonets!!!! i bona nit!!!
Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 7:53 am