POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 8:47 am

YO ME CASO EL AÑO Q VIENE, PERO AHORA HE EMPEZADO ACUPUNTURA, ES UN ESFUERZO PERO ME VALE LA PENA, ASÍ EN SETIEMBRE CUANDO ME VAYA A PROBAR VESTIDOS ESTARE DIVINA DE LA MUERTE !
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 24, 2009 11:35 am

jo también nyi nyi... vull fer un canvi de xip!! pero es que me pierdooooooo

ara he deixar les pastilles anticonceptives, que vulguis o no, a mi em van fer agafar uns kilets quan vaig començar a prendre-les...a veure si ho noto , entre el gym i cuidar-se una miqueta amb el menjar....

ains!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 11:48 am

JO AVUI VAIG A ACUPUNTURA, HAVIAM Q HEM DIUEN !

EN DUES SETMANES HE PERDUT 3 KG.

HAVIAM AVUI !
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: aliaga79 » dt. feb. 24, 2009 11:49 am

NyiNyi ha escrit:Bona tarda noies!!

Jo ho porto fatal!! entre setmana perfecte, però el cap de setmana.... :--( haig de fer un pensament ja! perquè tot el que perdo durant la setmana ho guanyo el cap de setmana i ho mutiplico per 2!!!!!! :-(

Cada dilluns estic ven empipada amb mi mateixa!!!

Sé que tinc temps, per això suposo que no ho segueixo al peu de la lletra (només em vull aprimar uns 2-3 kg) però de la manera que m'encanta menjar segur que em costarà l'ho meu, per això m'hi vull possar ja!!!!

Aliaga, jo només faig servir una crema reductora per la panxa, que hi he notat força! aixó si, has de ser molt constant!

Carlina, la xocolata em perd el cap de setmana... que si bombons, patís de xolocata per postres...

xate, quina crema utilitzes??
jo ara estic premenstrual i em menjaria un bou arrebossat en xocolata!!! :-(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 11:50 am

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ !!!!!!!!!!!!!!!

annaiesteve

EntradaAutor: susanaporrero » dt. feb. 24, 2009 12:10 pm

Hola!!!como van esas dietas?Yo ahora fatal!!!El año pasado cuando dijimos de casarnos me puse muy en serio, tanto que me quite 30 kg!!!Si si, 30 kg.!!!!!!Pesaba 112, ahora estoy entre 78 y 80...He provado muchas cosas...Annaiesteve, tambien hice acupuntura y me fue estupendo, es un poco carillo, pero funciona de maravilla, me quite 16 kg con la acupuntura, lo deje por falta de tiempo (y dinerillo), pero continue en casa con la dieta...En Mayo del año pasado ahorre dinerillo e hice mesoterapia y electroestimulacion, tambien va muy bien, la electroestimulacion es un poco dolorosa (te dan corrientes en las zonas en las que quieres bajar grasa) pero es una maravilla, con esto me quite 5cm de caderas, 4 de cintura y 7 de barriga!!!Ahora me quiero quitar almenos 5kg mas, de la parte de la barriguita...me compre unas cremas en la misma esteticien donde hice la elestroestimulacion (las mismas que usan ellas para esto), me costaron una pasta, pero es que nunca me acuerdo!!!jajajaja A ver si me animo mas y me pongo en serio de una vez (pero claro teniendo niños es mas dificil llevar una dieta, ya que he de hacer las mismas comidas que ellos, si no no me comen)...
Imatge
susanaporrero
:: núvia de bronze

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 1:18 pm

a mi les pastilles tambe hem donen migrañes, pero al ser poliquistica no les puc deixar de moment! l'any vinent ja en parlarem !!!!!!!!!!!!!!!!!!

annaiesteve

EntradaAutor: Kaoru » dv. feb. 27, 2009 7:58 pm

Donc sota la meva experiencia us animo a totes a seguir, no badeu que tot esforç té la seva recompensa!!!!!!

M'ha costat però com ja sabeu algunes ja m'han tret la dieta pq ja he arribat al meu pes ara toca controlar i seguir amb la mesoterapia fins que ho consideri la dietista!!!!

He perdut 9 kilos!!!!!
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: sylvya » dv. feb. 27, 2009 8:39 pm

A mi me queda solo un kilito y a mantenerme!!!!! que orgullosa estoy chicas!!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 28, 2009 3:39 pm

NyiNyi ha escrit:Com es nota que s'acosten els casaments!! aquest post torna a estar a tope!!!!!!!

Buf! tela susana! l'ho teu si que té sacrifici!!
Ànims!! amb els nens ha de ser molt complicat! intnta sobretot alhora de sopar fer coses més lleugeres, veuràs com hi notes!

Labanda, jo fa 2 mesets vaig deixar l'aro, i hi he notat una mica! pq deixes les pastis?? que us voleu possar a tope després del bodorrio?? :-)) jejejeje jo ho vaig deixar pq em provocava molt mal de cap! i em sap molt de greu! pq anava de conya!!!!!

que dius beneita!!!!!!!!!jejejejejejjejejejejejejeje que em ve un soponcio!!
les he deixat perquè tinc un melasma al front... és a dir una taca fosca a la pell que la provoquen les pastilles anticonceptives orals i la combinació amb el sol! per sort només m'ha sortit al front, generalment surten a les galtes (en froma d'ales de papallona) i al bigoti, com si haguessis begut cacaolat... unes taques horribles!!

m'ha aconsellat el dermatòleg que deixant-les, fent servir proteccio pantalla total i una crema despigmentant amb el temps.... anirà dissuadiint.se....

ara el problema es: DIU???? preservatiu??? la setmana que ve vaig al ginecòleg!

buneu, després dle rollo,... ànims a totes!!!

jo almenys ja he perdut 1,5 kg... només m'en falten 5
LABANDA

EntradaAutor: Kaoru » ds. feb. 28, 2009 4:38 pm

LABANDA ha escrit:
NyiNyi ha escrit:Com es nota que s'acosten els casaments!! aquest post torna a estar a tope!!!!!!!

Ànims!! amb els nens ha de ser molt complicat! intnta sobretot alhora de sopar fer coses més lleugeres, veuràs com hi notes!

Labanda, jo fa 2 mesets vaig deixar l'aro, i hi he notat una mica! pq deixes les pastis?? que us voleu possar a tope després del bodorrio?? :-)) jejejeje jo ho vaig deixar pq em provocava molt mal de cap! i em sap molt de greu! pq anava de conya!!!!!

les he deixat perquè tinc un melasma al front... és a dir una taca fosca a la pell que la provoquen les pastilles anticonceptives orals i la combinació amb el sol! per sort només m'ha sortit al front, generalment surten a les galtes (en froma d'ales de papallona) i al bigoti, com si haguessis begut cacaolat... unes taques horribles!!

m'ha aconsellat el dermatòleg que deixant-les, fent servir proteccio pantalla total i una crema despigmentant amb el temps.... anirà dissuadiint.se....

Lidia jo també tinc aixo!!!!!No he deixta de fer servir l'aro però abans o després ho haig de fer....em poso crema de 90 i faig servir la despigmentalitzant que és una meravella...jo sóc d'aquestes que li surt a les galtes i al bigotí...és una merda...
Kaoru

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: *Alba* » ds. feb. 28, 2009 5:43 pm

Ostres quins dilemes eh!!
Jo vaig estar a dieta ja fa temps i vaig perdre uns 10 kilos.
Ara penso que estic al meu pes ideal ni massa prima ni pleneta com abans!.... Jo també havia près pastilles i les vaig haver de deixar. També em van imflar molt!!

Ara, això que dius del DIU labanda... ja et dic que crec... que t'aconsellaràn que preservatiu eh!.. El DIU no es pot treure i posar així com així... em sembla!
Jo ho tindria clar.. a veure què et diu el gine! ;) SORT!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: susanaporrero » ds. feb. 28, 2009 8:41 pm

Hola!!!!Yo tomaba las pastillas anticonceptivas orales, pero me hicieron mala reaccion despues de 6 años tomandolas, me provocaron Eritemas Nudosos en las piernas (se me pusieron en carne viva y con bultitos, era horrible, estuve 1 semana ingresada hasta que dieron con la causa), despues de eso fue cuando me quede embarazada de mi hijo mayor.Despues de tenerlo me dieron a provar el Nuvaring, otro problema...reaccion alergica con sarpullido por todo el cuerpo.Despues de hacerme multiples analisis detectaron que soy "alergica" a todos los metodos anticonceptivos que lleven hormonas...Ahora llevo Diu, tambien he tenido problemas con ellos, los dos primeros mi cuerpo los rechazo, asi que fui a buscar a mi segundo hijo.Despues del parto volvi a provar con otro tipo de Diu, otra vez los expulse...Ahora llevo uno quirurgico, es decir que va "grapado" al utero para que no se mueva y mi cuerpo no lo rechace....Como no inventen algo para los hombres no se que vamos a hacer las que tenemos este tipo de problemas...Si ahora el que llevo me da problemas solo me queda operar (y soy muy joven para eso).Labanda no te preocupes por lo del Diu (yo es que soy un caso especial jajajaja), son muy comodos, ni te enteras de nada, te lo ponen y dura 5 años, a los 5 años te lo cambian y listos.Y es igual de efectivo que las pastillas, pero con una ventaja, una vez puesto te olvidas de todo durante 5 años....
Imatge
susanaporrero

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: suyoscar » dg. març 01, 2009 6:07 pm

jo que royo esto de las dietas eh???

jo por ejemlo se que me sobran por lo menos 5 quilos pero soy incapaz de dejar de comer. me encanta comer.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

hla

EntradaAutor: carlina » dg. març 01, 2009 6:13 pm

Jo aquesta setmana vaig perdre 600Gr, ja sé que direu que és poc però per mi es molt, cada vegada que la bascula marca menys m'alegro un munt encara que siguin 600Gr. Vinga noies que ho aconseguirem!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: judi » dg. març 01, 2009 10:10 pm

NyiNyi ha escrit:
Kaoru ha escrit:
LABANDA ha escrit:

Lidia jo també tinc aixo!!!!!No he deixta de fer servir l'aro però abans o després ho haig de fer....em poso crema de 90 i faig servir la despigmentalitzant que és una meravella...jo sóc d'aquestes que li surt a les galtes i al bigotí...és una merda...

Ara que ho dius, jo també tinc taques al bigoti! és horrible... encara sort que tú les tens al front i no es veu tan!
L'any passat vaig fer servir una protecció molt forta i no es veia molt.
Va bé els despigmentalizant? quin feu servir?

Haig d'anar al dermatòleg ja! però em fa un mal pagar una pasta per una visita de no res...

pues a mi me pasa igual, n saben si del sol o de las pastillas pero tengo manchas en la frente y el bigote. en invierno no se me ven pero hace un par de veranos que se me veia muchisimo..pero desde el año pasado que fui al dermatologo y me puse despigmentante esoty mejor. ahora estoy haciendo tratamiento en la esteticien y casi no se ven..me han dicho que se pueden ir pero cuidandome muchisimo la piel, haciendo peelings cada semana, despigmetnante y protección alta en la cara.
te aconsejo que vayas al dermatologo cuanto antes xq cuanto más tiempo pase peor
yo deje las pastillas ya hace un año x el tema de manchas

Ànims per el règim! jo sóc fatal.. ens acabem de menjar unes crispetes mentres miravem una peli.... en fi! dilluns serà un altre dia! :-/
Imatge
judi

Entrades: 6211
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 11:10 am

EntradaAutor: *Alba* » dg. març 01, 2009 11:11 pm

Si te cuento lo que me he comido yo entre hoy y ayer!!! :--( :--(
Lo que pierdo entre semana lo recupero en 2 dias!!! Soy lo peor!!!

Bueno chicas, las de las manchas... A tratarse eso a la esteticista y arreglado... pero eso si, cuando no te mete por un lado es por otro!!!
Que asco ser pobre! JAJA
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. març 02, 2009 12:37 pm

nenes! què tal, com ho porteu?
ufff... jo ahir vaig estar de calçotada, i dissabte en tinc una altre...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 02, 2009 12:49 pm

eis!! vaya vaya amb això dels anticoceptius...

jo ara m'estic plantejant l'implant hormonal subcutani,el que s'implanta al braç. algú el porta? jo tinc un parell d'amigues i n'estan ben contentes... dura de 3 a 5 anys, són hormones igual , però més fluixes que les anticonceptives orals. com que veig q el DIU no m'el voldran posar....

Dura 5 años el DIU NO? pero pueden quitarmelo al cabo de 2 años por ejemplo?

vaya Kaoru, tu también amb les taques aquestes?? i la Nyi Nyi... son un pal! buenu, jo estic super amargada pq la q tinc al front és motl gran, bé, s'ha anat fent gran.... i m'acomplexa moltíssim... jo de despigmentant n'he probat 4 o 5... i la veritat... tampoc veig grans resultats pero si que es veritat que algo millora...

bé., i la dieta-... dons com la majoria de mortals..... entre setmana na fent i el cap de setmana pecando... (tapes, crispetes, pastissets....)
LABANDA

EntradaAutor: irenusky » dl. març 02, 2009 1:02 pm

aliaga79 ha escrit:nenes! què tal, com ho porteu?
ufff... jo ahir vaig estar de calçotada, i dissabte en tinc una altre...

jajajajaja clonet jo també vaig estar-hi de calçotada!!!!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant