Autor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 8:47 am

Autor: LABANDA » dt. feb. 24, 2009 11:35 am

Autor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 11:48 am

Autor: aliaga79 » dt. feb. 24, 2009 11:49 am
NyiNyi ha escrit:Bona tarda noies!!
Jo ho porto fatal!! entre setmana perfecte, però el cap de setmana....haig de fer un pensament ja! perquè tot el que perdo durant la setmana ho guanyo el cap de setmana i ho mutiplico per 2!!!!!!
![]()
Cada dilluns estic ven empipada amb mi mateixa!!!
Sé que tinc temps, per això suposo que no ho segueixo al peu de la lletra (només em vull aprimar uns 2-3 kg) però de la manera que m'encanta menjar segur que em costarà l'ho meu, per això m'hi vull possar ja!!!!
Aliaga, jo només faig servir una crema reductora per la panxa, que hi he notat força! aixó si, has de ser molt constant!
Carlina, la xocolata em perd el cap de setmana... que si bombons, patís de xolocata per postres...

Autor: susanaporrero » dt. feb. 24, 2009 12:10 pm

Autor: annaiesteve » dt. feb. 24, 2009 1:18 pm

Autor: Kaoru » dv. feb. 27, 2009 7:58 pm

Autor: sylvya » dv. feb. 27, 2009 8:39 pm

Autor: LABANDA » ds. feb. 28, 2009 3:39 pm
NyiNyi ha escrit:Com es nota que s'acosten els casaments!! aquest post torna a estar a tope!!!!!!!
Buf! tela susana! l'ho teu si que té sacrifici!!
Ànims!! amb els nens ha de ser molt complicat! intnta sobretot alhora de sopar fer coses més lleugeres, veuràs com hi notes!
Labanda, jo fa 2 mesets vaig deixar l'aro, i hi he notat una mica! pq deixes les pastis?? que us voleu possar a tope després del bodorrio??jejejeje jo ho vaig deixar pq em provocava molt mal de cap! i em sap molt de greu! pq anava de conya!!!!!

Autor: Kaoru » ds. feb. 28, 2009 4:38 pm
LABANDA ha escrit:NyiNyi ha escrit:Com es nota que s'acosten els casaments!! aquest post torna a estar a tope!!!!!!!
Ànims!! amb els nens ha de ser molt complicat! intnta sobretot alhora de sopar fer coses més lleugeres, veuràs com hi notes!
Labanda, jo fa 2 mesets vaig deixar l'aro, i hi he notat una mica! pq deixes les pastis?? que us voleu possar a tope després del bodorrio??jejejeje jo ho vaig deixar pq em provocava molt mal de cap! i em sap molt de greu! pq anava de conya!!!!!
que dius beneita!!!!!!!!!jejejejejejjejejejejejejeje que em ve un soponcio!!
les he deixat perquè tinc un melasma al front... és a dir una taca fosca a la pell que la provoquen les pastilles anticonceptives orals i la combinació amb el sol! per sort només m'ha sortit al front, generalment surten a les galtes (en froma d'ales de papallona) i al bigoti, com si haguessis begut cacaolat... unes taques horribles!!
m'ha aconsellat el dermatòleg que deixant-les, fent servir proteccio pantalla total i una crema despigmentant amb el temps.... anirà dissuadiint.se....
ara el problema es: DIU???? preservatiu??? la setmana que ve vaig al ginecòleg!
buneu, després dle rollo,... ànims a totes!!!
jo almenys ja he perdut 1,5 kg... només m'en falten 5

Autor: *Alba* » ds. feb. 28, 2009 5:43 pm

Autor: susanaporrero » ds. feb. 28, 2009 8:41 pm

Autor: suyoscar » dg. març 01, 2009 6:07 pm
Autor: carlina » dg. març 01, 2009 6:13 pm

Autor: judi » dg. març 01, 2009 10:10 pm
NyiNyi ha escrit:Kaoru ha escrit:LABANDA ha escrit:NyiNyi ha escrit:Com es nota que s'acosten els casaments!! aquest post torna a estar a tope!!!!!!!
que dius beneita!!!!!!!!!jejejejejejjejejejejejejeje que em ve un soponcio!!
les he deixat perquè tinc un melasma al front... és a dir una taca fosca a la pell que la provoquen les pastilles anticonceptives orals i la combinació amb el sol! per sort només m'ha sortit al front, generalment surten a les galtes (en froma d'ales de papallona) i al bigoti, com si haguessis begut cacaolat... unes taques horribles!!
m'ha aconsellat el dermatòleg que deixant-les, fent servir proteccio pantalla total i una crema despigmentant amb el temps.... anirà dissuadiint.se....
ara el problema es: DIU???? preservatiu??? la setmana que ve vaig al ginecòleg!
buneu, després dle rollo,... ànims a totes!!!
jo almenys ja he perdut 1,5 kg... només m'en falten 5
Lidia jo també tinc aixo!!!!!No he deixta de fer servir l'aro però abans o després ho haig de fer....em poso crema de 90 i faig servir la despigmentalitzant que és una meravella...jo sóc d'aquestes que li surt a les galtes i al bigotí...és una merda...
Ara que ho dius, jo també tinc taques al bigoti! és horrible... encara sort que tú les tens al front i no es veu tan!
L'any passat vaig fer servir una protecció molt forta i no es veia molt.
Va bé els despigmentalizant? quin feu servir?
Haig d'anar al dermatòleg ja! però em fa un mal pagar una pasta per una visita de no res...
pues a mi me pasa igual, n saben si del sol o de las pastillas pero tengo manchas en la frente y el bigote. en invierno no se me ven pero hace un par de veranos que se me veia muchisimo..pero desde el año pasado que fui al dermatologo y me puse despigmentante esoty mejor. ahora estoy haciendo tratamiento en la esteticien y casi no se ven..me han dicho que se pueden ir pero cuidandome muchisimo la piel, haciendo peelings cada semana, despigmetnante y protección alta en la cara.
te aconsejo que vayas al dermatologo cuanto antes xq cuanto más tiempo pase peor
yo deje las pastillas ya hace un año x el tema de manchas
Ànims per el règim! jo sóc fatal.. ens acabem de menjar unes crispetes mentres miravem una peli.... en fi! dilluns serà un altre dia!

Autor: *Alba* » dg. març 01, 2009 11:11 pm

Autor: aliaga79 » dl. març 02, 2009 12:37 pm

Autor: LABANDA » dl. març 02, 2009 12:49 pm

Autor: irenusky » dl. març 02, 2009 1:02 pm
aliaga79 ha escrit:nenes! què tal, com ho porteu?
ufff... jo ahir vaig estar de calçotada, i dissabte en tinc una altre...