Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:26 pm

flit, jo no ho se pas, no et puc ajudar

vosaltres feu detall a algun amic del nuvi??

es que jo a les meves amigues tenia pensat els rams xupa xups, però i als amics del meu xicot?

alguna té alguna idea?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

invitacions

EntradaAutor: solterra » dl. feb. 23, 2009 2:48 pm

hola noies...vaig tant liada de coses...,que quan estic uns dies sense conectar hi ha mil missatges i noticies.

Encara no he pogut anar a mirar preus de flors, només tinc els de la floristeria santa eugenia. O sigui que si algu te pressupostos de flors aproximats i el penja...m'estalviaria molta feina.

Escarlet, nosaltres les invitacions les vam fer totalment personalitzades i al nostre gust a Juper, C/ sèquia de Girona.
100 invitacions 270 euros ( impreses, plegades i amb sobre).
Tu pots portar la idea i ells t'ajude.
Tenen imprempta pròpia.

Respecte al viatge de noces....falten 4 MESOS I NO HEM MIRAT RES!!!!
solterra
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:51 pm

ei noies, que tal??

encara no surten les fotos no??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ehidalgol » dl. feb. 23, 2009 10:50 pm

GIRONINES ENS VEIEM A LA TORNADA DE PARIS ::love:: ::love::

UN PETONAS
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: Aley » dt. feb. 24, 2009 10:01 am

Que t'ho passis molt bé, ens veiem a la tornada!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: S&M2009 » dt. feb. 24, 2009 10:11 am

Ester guapa que t´ho pasis super bé!!!

I la resta com ho porteu???
Jo avui m´he de posar amb la música, acabar les invitacions i jo que se quantes coses més ....
Hauré de correr per tot!!! Avui estic una mica estresada :--(
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: flit » dt. feb. 24, 2009 10:26 am

ester que us ho paseu molt be!!!!
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: soniah86 » dt. feb. 24, 2009 10:51 am

ayy que bé avui tenim l'esther per paris ::love:: ::love:: ::love::

que t' ho passis molt bé wapi :-))
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: eva gi » dt. feb. 24, 2009 11:07 am

S&M2009 ha escrit:Ester guapa que t´ho pasis super bé!!!

I la resta com ho porteu???
Jo avui m´he de posar amb la música, acabar les invitacions i jo que se quantes coses més ....
Hauré de correr per tot!!! Avui estic una mica estresada :--(

S&M nosaltres també ens hem de posar amb la música, tinc algunes cançons però cap definida del tot uffffffff
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: xocolatina » dt. feb. 24, 2009 12:20 pm

Bon dia noies!!

Que tal us ha anat el finde?? Ahir no em vaig poguer conectar vaig passar-me el dia a Girona i vaig fer un cafetó amb l'Esther que s'ho estarà pasant bomba ara mateix!! Jo hi tornaria amb els ulls tancats.

S&M encara em dura una mica el post carnaval i tota la feina que he tingut el finde.. necessito una dossis de solet a la platja de S'agaró.

NyiNy no t'amoiïnis paseme-la quan puguis. Per cert que tal el finde mirant la casa rural?? ja tens una que et convenç. A mi amb els clients em va anar super bé! ja tinc un boda més pel 2010 i es veia una parella super maca i simpàtica.

Evagi deunidó això del Vistaprint. No pots anul·lar la comanda i fer una de nova? o com t'ho han sol·lucionat finalment?

Sònia com li ha anat en Carlos en campionat?? i els carnavals que tal??

Flit a veure que et sembla la idea. Pots compar dos ampolles de cava i tu mateixa disenyar una etiqueta personalitzada que desprès imprimiras en un adesiu digital. Ho dic perquè no em sona cap lloc que puguin fer això en quantitats tant petites.

Aley no treballis tant ... :-)
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: xocolatina » dt. feb. 24, 2009 12:23 pm

Bon dia noies!!

Que tal us ha anat el finde?? Ahir no em vaig poguer conectar vaig passar-me el dia a Girona i vaig fer un cafetó amb l'Esther que s'ho estarà pasant bomba ara mateix!! Jo hi tornaria amb els ulls tancats.

S&M encara em dura una mica el post carnaval i tota la feina que he tingut el finde.. necessito una dossis de solet a la platja de S'agaró.

NyiNy no t'amoiïnis paseme-la quan puguis. Per cert que tal el finde mirant la casa rural?? ja tens una que et convenç. A mi amb els clients em va anar super bé! ja tinc un boda més pel 2010 i es veia una parella super maca i simpàtica.

Evagi deunidó això del Vistaprint. No pots anul·lar la comanda i fer una de nova? o com t'ho han sol·lucionat finalment?

Flit a veure que et sembla la idea. Pots compar dos ampolles de cava i tu mateixa disenyar una etiqueta personalitzada que desprès imprimiras en un adesiu digital. Ho dic perquè no em sona cap lloc que puguin fer això en quantitats tant petites.

xocolatina

EntradaAutor: xocolatina » dt. feb. 24, 2009 12:23 pm

Bon dia noies!!

xocolatina

EntradaAutor: eva gi » dt. feb. 24, 2009 12:24 pm

xocolatina ha escrit:Bon dia noies!!

doncs no puc anul·lar la comanda, i els he enviat un pilot de mails i res, em contesta una màquina

els vaig dir que volia que es possessin en contacte amb mi i llavors si que em van contestar, es veu que no tenen servei telefonic, que tot es va a travs de internet. i a qui em va dir aixo no li pic dir res perque tambe em torna resposta una maquina

ara avuiels envio una altra queixa, no se si servirà de res però ho intentare
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: xocolatina » dt. feb. 24, 2009 12:26 pm

Deunidó! i no hi ha cap telefòn d'atenció al consumidor ni res?
xocolatina

EntradaAutor: Aley » dt. feb. 24, 2009 12:52 pm

Eva, deu ni dó, quina gent, jo per la meva feina també vaig intentar fer una comanda pq deia que si feia tant de comanda em reglaven coses... res en definitiva cuan vaig per pagar em demanen una fortuna...

Quina gent paso paso, ara vinc de mirar sobres per les invitacions, m'han demanat 1 € per un sobre!!! Ni que fos d'or!! Estic enfadada
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: eva gi » dt. feb. 24, 2009 12:56 pm

Aley ha escrit:Eva, deu ni dó, quina gent, jo per la meva feina també vaig intentar fer una comanda pq deia que si feia tant de comanda em reglaven coses... res en definitiva cuan vaig per pagar em demanen una fortuna...

Quina gent paso paso, ara vinc de mirar sobres per les invitacions, m'han demanat 1 € per un sobre!!! Ni que fos d'or!! Estic enfadada

ostres un euro?? carai deu ni do, nosaltres les invitacions ens van costar 168€ 90 invitacions amb el sobre inclòs
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: soniah86 » dt. feb. 24, 2009 2:09 pm

ondia tela quins preus jo les invis amb els sobres me costen uns 90 euros tambe poder es perque ens ho fa el fotograf

doncs en carlos li va anar molt be va guanyar al campeo de catalunya aixi que ja sols per aixo estava content i va quedar quart

per cert ja té traje ayyy el meu nene a part anda que no se nota que vol saber com es el meu jajaja pero jo ni mutis :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: escarlet » dt. feb. 24, 2009 3:03 pm

Bones noies alguna de vosaltres coneix Artimatge? i que us va sembla?
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: S&M2009 » dt. feb. 24, 2009 5:11 pm

Sonia que bé el teu nen amb traje!!! el vas acompanyar al final??? o serà sorpresa per tu???

Escarlet els de Artimatge van ser-hi al casament de la primera núvia forera de l´any a Girona, la Sirhuby, ara deu estar de viatge, però segur que ella et podrà aconsellar!
Imatge
S&M2009

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dt. feb. 24, 2009 5:17 pm

S&M2009 ha escrit:Sonia que bé el teu nen amb traje!!! el vas acompanyar al final??? o serà sorpresa per tu???

Escarlet els de Artimatge van ser-hi al casament de la primera núvia forera de l´any a Girona, la Sirhuby, ara deu estar de viatge, però segur que ella et podrà aconsellar!

jaja tu te sembla que jo em puc estar de no acompnyarlo que va m'hagues donat algu clar just va triar el model i els complements pero a part del traje la resta no era la seva talla i s'ha de demanar vull dir que l'efecte final tampoc l'he vist i poder llavors ja no l'acompanyare més ue res vam anar mirant per sobre com quedava i ja quedava bé aixi per sobre imagina't despres :-)) :-)) aixo si vaya cachondeo que ens va donar ens va donar per riure jo al veure'l tan trajeao i ell al veure la cara que vaig posar vam estar com casi 10 minuts amb la risa tonta neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants