Lluneta!!!No se on mirar els presupostos que hem vas enviar
On estan?
Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 12:13 pm

Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 12:32 pm

Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 2:45 pm
ise ha escrit:Hola guapi!!!![]()
Ja t'he enviat el menu de la finca del resquitx![]()

Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 4:12 pm

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 6:21 pm
ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
Miri que guai!!! Ara ja podràs anar per tot el món! hehehe![]()
![]()
Això de la migranya és una put***!!! però si les pastilles que t'han receptat et funcionen, seran uns diners ben gastats, ja veuràs!!
Lluneta, ja et vas preparar la truita de patates???
Cuca reina, com estas??? i tu gemma???
Bueno noies, ahir ja l'hi vaig dir a la lluneta...el dijous vaig amb ma mare a mirar vestits!!! Sé que us vaig dir que vinguessiu pero amb cap de setmana no podia ser i ahir l'hi vaig preguntar a ma mare i hem va dir que cap problema!![]()
Suposo que mon pare també voldrà venir

Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 6:55 pm
ise ha escrit:Hola reina!!!
Una mica aviat si que és però tampoc crec que us diguin res si ho aneu a mirar i preguntar![]()
Tu mira't bé tots els llocs i després ja decidireu, no?

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 6:56 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:15 pm
mimartin ha escrit:Hola,
Lluneta!!!No se on mirar els presupostos que hem vas enviar![]()
On estan?

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:16 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:21 pm
ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
![]()
Això de la migranya és una put***!!! però si les pastilles que t'han receptat et funcionen, seran uns diners ben gastats, ja veuràs!!
Bueno noies, ahir ja l'hi vaig dir a la lluneta...el dijous vaig amb ma mare a mirar vestits!!! Sé que us vaig dir que vinguessiu pero amb cap de setmana no podia ser i ahir l'hi vaig preguntar a ma mare i hem va dir que cap problema!![]()

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:21 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes, proposo dir lloc i hora pel divendres a veure qui pot venir :) i aixi ja ho tenim dit :) que us sembla???

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:22 pm
nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
![]()
uoooooooooooooooooo!!!! a veure que trobes!!!! QUE TINGUIS MOLTA SORT!!!!!! que way!!!!! Jo tinc unes ganes ficar-me dintre dun daquests pastissos blancs :) :) primer a perdre pes :P

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:23 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:23 pm
miriameta ha escrit:Bones a totes!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:24 pm
nuvia2010 ha escrit:Doncs va, diguem hora i lloc :) proposa algun lloc... pq jo proposare els mateixos que dic sempre... cielo, nuba, new class...

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:26 pm
mimartin ha escrit:ise ha escrit:Hola reina!!!
Una mica aviat si que és però tampoc crec que us diguin res si ho aneu a mirar i preguntar![]()
Tu mira't bé tots els llocs i després ja decidireu, no?
Hola!
Aixi anirem mirant els restaurants per internet, i cap a l'estiu o despres, començarem a anar a veure els que més ens agradin

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:26 pm
mimartin ha escrit:Hola,
Moltes gracies lluneta, sou totes un solet

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:27 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Doncs va, diguem hora i lloc :) proposa algun lloc... pq jo proposare els mateixos que dic sempre... cielo, nuba, new class...
mmmmmmmmmm.... nosé prefereixo algún de cap pont que és més fàcil aparcar pq a ricard vinyes amb les obres qualsevol aparca!!!cielo em va agradar... sinó nuba però el trobo car!!!