Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:27 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:28 pm
nuvia2010 ha escrit:lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Doncs va, diguem hora i lloc :) proposa algun lloc... pq jo proposare els mateixos que dic sempre... cielo, nuba, new class...
mmmmmmmmmm.... nosé prefereixo algún de cap pont que és més fàcil aparcar pq a ricard vinyes amb les obres qualsevol aparca!!!cielo em va agradar... sinó nuba però el trobo car!!!
Vinga! cielo! hora?

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:30 pm

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:30 pm
ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
Miri que guai!!! Ara ja podràs anar per tot el món! hehehe![]()
![]()
Això de la migranya és una put***!!! però si les pastilles que t'han receptat et funcionen, seran uns diners ben gastats, ja veuràs!!
Lluneta, ja et vas preparar la truita de patates???
Cuca reina, com estas??? i tu gemma???
Bueno noies, ahir ja l'hi vaig dir a la lluneta...el dijous vaig amb ma mare a mirar vestits!!! Sé que us vaig dir que vinguessiu pero amb cap de setmana no podia ser i ahir l'hi vaig preguntar a ma mare i hem va dir que cap problema!![]()
Suposo que mon pare també voldrà venir

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:32 pm

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:36 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:37 pm
nuvia2010 ha escrit:Porto des de les 6 mirant sabates de nuvia... i encara falta mes dun any!!!! jejejejejeje

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:38 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Bones a totes!!
Wuapaaaaaaaaaaaa! Bonaaaaaaaaaaa tarda!! Com va tot?? Ahir al final vam anar a fer pràctiques de cotxe am ma germana i casi em moro!! Buff que malament ho vaig passar!!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:38 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
![]()
Això de la migranya és una put***!!! però si les pastilles que t'han receptat et funcionen, seran uns diners ben gastats, ja veuràs!!
Bueno noies, ahir ja l'hi vaig dir a la lluneta...el dijous vaig amb ma mare a mirar vestits!!! Sé que us vaig dir que vinguessiu pero amb cap de setmana no podia ser i ahir l'hi vaig preguntar a ma mare i hem va dir que cap problema!![]()
me fa molta ilusio tindrel!!! :(![]()
![]()
quina peneta... no estarem al teu primer vestitpero bueno els papes son els papes!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:39 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Bones a totes!!
Wuapaaaaaaaaaaaa! Bonaaaaaaaaaaa tarda!! Com va tot?? Ahir al final vam anar a fer pràctiques de cotxe am ma germana i casi em moro!! Buff que malament ho vaig passar!!!
odio la meva clase... justament me diuen avui que dema es la recuperacio de l´examen.. hu decideixen tot elles i ale!! kina merd...a!!!
tan malament condueix?? jejeje pobreta!!

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:41 pm
lluneta29 ha escrit:Vindràs miriameta divendres?????????? Sense tú res és el mateix... jejeje

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:42 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Bones a totes!!
odio la meva clase... justament me diuen avui que dema es la recuperacio de l´examen.. hu decideixen tot elles i ale!! kina merd...a!!!
tan malament condueix?? jejeje pobreta!!
Bno dona està començant... i clar no tenia apamat el cotxe i nava fent sotracs jajajaja però bno... va intentar girar i quasi s'empastra contra un cotxe... jajajaja bno és normal acaba de començar!!!

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:50 pm
ise ha escrit:wola wapes!!!

Autor: nuvia2010 » dt. feb. 24, 2009 7:50 pm

Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 7:50 pm
nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia guapis!!!!
![]()
uoooooooooooooooooo!!!! a veure que trobes!!!! QUE TINGUIS MOLTA SORT!!!!!! que way!!!!! Jo tinc unes ganes ficar-me dintre dun daquests pastissos blancs :) :) primer a perdre pes :P

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 7:50 pm
nuvia2010 ha escrit:Men vaig a passejar als monstruitos mentre faig temps per anar a buscar al meu amore a classe :)
Un besito fantastiques!!!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:51 pm
nuvia2010 ha escrit:Men vaig a passejar als monstruitos mentre faig temps per anar a buscar al meu amore a classe :)
Un besito fantastiques!!!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 7:52 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:wola wapes!!!
hola cariñet!! com estas?? et trobem a faltar!!! Si un divendres quedessim a molle podries quedar?
jo pujaria encantada a molle com aquella vegada... no va star gens malament!!! 
Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 7:53 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:wola wapes!!!
hola cariñet!! com estas?? et trobem a faltar!!! Si un divendres quedessim a molle podries quedar?
però a mole cap problema, l'unic que llavors us heu de mobilitzar totes i també hem sap greu...