lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princeses !!!!
jo!! si que escriviu!!
vaig a posarme al dia i a contestar-vos ara ritorno![]()
Wuapaaaaaaaaaa!! Què tal?? el desastre volta per aquí...
preciosa com va acabar el soparet??? espero que be!!
Autor: cuca lleida » dt. feb. 24, 2009 8:25 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princeses !!!!
jo!! si que escriviu!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 8:25 pm
cuca lleida ha escrit:me sap greu pero marxare...estic super cansada i se me tanquen els ulls....porto dos dies a tope am els nens......ho sento
per un dia que ens trobem..........dema al vespre intentare connectarme , pero penseu que jo penso molt en vosaltres encara que no me conecti....
![]()
sou totes uns soletes!!!!! wapesssssssssss
![]()

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:29 pm

Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 8:34 pm

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:38 pm

Autor: ise » dt. feb. 24, 2009 8:41 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 8:44 pm
miriameta ha escrit:m´agrade aquesta tarteta :) es molt mona!! que us semble??

Autor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:54 pm

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:17 pm
miriameta ha escrit:Que vagi be el futbol Iseta!!!
que guay que t´agradi, ara us poso el que ens van enviar i sempre us dic i mai he posat la foto jejej.

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:28 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princeses !!!!
jo!! si que escriviu!!
preciosa com va acabar el soparet??? espero que be!!

Autor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:28 pm
demà més...
Autor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 10:33 pm

Autor: lanoelieta » dt. feb. 24, 2009 11:33 pm
mimartin ha escrit:Hola!!!
Moltes gracies lluneta, ets un encant!!!
Hem estat parlant una miqueta amb el novio, i hem sembla que ho deixarem per al 2011, pero bueno, estic il.lusionada igualment!!!!!! Hem decidit que per al 04-06-2011!!!!!!Es el dia del meu sant,jejeje.
Es una mica aviat per començar a mirar restaurants? El dissabte vam anar a preguntar a la Seu Vella, i m'han donat un numero de telefon per informar-me perque diu que l'has de llogar per 2 hores, ja us contare que hem diuen.
Marxo a treballar

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 11:10 am
lanoelieta ha escrit:mimartin ha escrit:Hola!!!
Hem estat parlant una miqueta amb el novio, i hem sembla que ho deixarem per al 2011, pero bueno, estic il.lusionada igualment!!!!!! Hem decidit que per al 04-06-2011!!!!!!Es el dia del meu sant,jejeje.
Es una mica aviat per començar a mirar restaurants? El dissabte vam anar a preguntar a la Seu Vella, i m'han donat un numero de telefon per informar-me perque diu que l'has de llogar per 2 hores, ja us contare que hem diuen.
Marxo a treballar
Hola mimartin!!!
T'explico una mica el tema del lloguer de la Seu Vella, nosaltres ens voliam casar alli però al final no pot ser, l'any vinent entre els mesos de maig i setembre no es podran fer bodes ni actes alli, i s'estan pensant si continuaran els altres anys.Ademes también ens va tirar enrrera el tema de la confirmacio de la data.
Nosaltres vam anar al departament de cultura de la generalitat, que esta a la rambla arago, al costat de la biblioteca publica, alli ens van explicar tot, ens van donar un full per fer la sol.licitut del lloguer de la Seu i ens van dir que fins dos mesos abans de la data de la boda no estaria plenament confirmat el dia. El lloguer de la seu es de 598€, si no recordo malament, i es lloga per 2 hores, i sempre a partir de l'hora que es tanca al públic, a partir de les 19h. Fins aquest any també es podien fer bodes al migdia però a partir de l'any que ve segurament nomes podran ser a les 19:30h i si ho deixen seguir fent.
Això es tot el que et puc explicar, si tens alguna pregunteta mes no dubtis en preguntar que aqui estem per això!!!

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:36 pm
ise ha escrit:Bon dia reines!!!!
Quin dia més gris....

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:38 pm
mimartin ha escrit:lanoelieta ha escrit:mimartin ha escrit:Hola!!!
Marxo a treballar
Hola mimartin!!!
T'explico una mica el tema del lloguer de la Seu Vella, nosaltres ens voliam casar alli però al final no pot ser, l'any vinent entre els mesos de maig i setembre no es podran fer bodes ni actes alli, i s'estan pensant si continuaran els altres anys.Ademes también ens va tirar enrrera el tema de la confirmacio de la data.
Nosaltres vam anar al departament de cultura de la generalitat, que esta a la rambla arago, al costat de la biblioteca publica, alli ens van explicar tot, ens van donar un full per fer la sol.licitut del lloguer de la Seu i ens van dir que fins dos mesos abans de la data de la boda no estaria plenament confirmat el dia. El lloguer de la seu es de 598€, si no recordo malament, i es lloga per 2 hores, i sempre a partir de l'hora que es tanca al públic, a partir de les 19h. Fins aquest any també es podien fer bodes al migdia però a partir de l'any que ve segurament nomes podran ser a les 19:30h i si ho deixen seguir fent.
Això es tot el que et puc explicar, si tens alguna pregunteta mes no dubtis en preguntar que aqui estem per això!!!
Moltes gracies noieleta!!
Ahir vaig trucar i la noia que ho porta, no hi era. Pues que malament aixo de que no et confirmin la data fins dos mesos abans,no? Llavors jo tambe hem tiraria enrera! I lo del horari que malament,no?Si fos al migdia encara, pero les 19h es molt tard! A vere si puc trucar avui. Ja et contare el que hem diu.
Sou totes uns solets!!!!!

Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 2:43 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia reines!!!!
Quin dia més gris....
siii?Aquí fa un sol...................... i una caloreta més bonaaaaaaaaa...

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:46 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia reines!!!!
Quin dia més gris....
siii?Aquí fa un sol...................... i una caloreta més bonaaaaaaaaa...
Ei cuca!!!
Ara ja fa solet pero aquest mati estava tot tapadot...

Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 2:49 pm
vec que estas molt aplicada!!!!