NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dt. feb. 24, 2009 8:25 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princeses !!!!
jo!! si que escriviu!!
vaig a posarme al dia i a contestar-vos ara ritorno :-)) :-))

Wuapaaaaaaaaaa!! Què tal?? el desastre volta per aquí...

preciosa com va acabar el soparet??? espero que be!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 8:25 pm

cuca lleida ha escrit:me sap greu pero marxare...estic super cansada i se me tanquen els ulls....porto dos dies a tope am els nens...... :-( ho sento
per un dia que ens trobem.......... :-( dema al vespre intentare connectarme , pero penseu que jo penso molt en vosaltres encara que no me conecti.... ::love:: ::love:: sou totes uns soletes!!!!! wapesssssssssss (-O-:-) :*:-)

Bona nit wuapíssima!!!!!!!!!!! Jo vaig fent feina per aquí... i de pas us llegeixo... stik programant... paraula mooolt lletja... i n osé pas si ho estic fent bé...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:29 pm

aquestes nenes treballadores i bones senyores de la casa!!que guay!! cuca a dormir aviat!!! iseta fes feineta fes, lluneta estudia!!!! :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dt. feb. 24, 2009 8:34 pm

hehehe no es per ganes, no!!! pero aquell ja se'm queixava que no tenia mitjons.. :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:38 pm

m´agrade aquesta tarteta :) es molt mona!! que us semble??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. feb. 24, 2009 8:41 pm

A mi m'agrada miri! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno nenetes, us deixo que ara començarà el futbol!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 8:44 pm

miriameta ha escrit:m´agrade aquesta tarteta :) es molt mona!! que us semble??

Siii m'agrada mooolt però que es com a detallet per als convidats??? Adeeeuu ise... que vagi bé el fútbol ara el ficaré jo también... que la champions és la champions ara anyoro al meu nen mirant el fútbol am mi :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. feb. 24, 2009 8:54 pm

Que vagi be el futbol Iseta!!!

que guay que t´agradi, ara us poso el que ens van enviar i sempre us dic i mai he posat la foto jejej.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:17 pm

miriameta ha escrit:Que vagi be el futbol Iseta!!!

que guay que t´agradi, ara us poso el que ens van enviar i sempre us dic i mai he posat la foto jejej.

Personalment, trobo més original aquest regal que no pas l'altre... això no està vist, lo altre si!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:28 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princeses !!!!
jo!! si que escriviu!!
vaig a posarme al dia i a contestar-vos ara ritorno :-)) :-))

Wuapaaaaaaaaaa!! Què tal?? el desastre volta per aquí...

preciosa com va acabar el soparet??? espero que be!!

Cuca ... no havia vist el missatge. El sopar suuuper bé, vam fer un munt de creps que ens vam menjar molt a gust, a la meva amiga li va encantar el sopar sorpresa, vam fer una mica de catxondeo i dsps vam sortir una miqueta fins allà les 3h... vam dir de repetir-ho més sovint!!! Sopar de noies és divertit!!! :-)ok: :-)ok: i em va donar temps de fer-ho tot, gràcies a tú... pq a l'undemà m'havia de disfressar!!!! Vam fer lo que vem poder. Al facebook hi ha les fotos que n'he de penjar més...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. feb. 24, 2009 9:28 pm

I una que se'n va que estic concentrada fent el treball.... bona nit a totes!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: demà més...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dt. feb. 24, 2009 10:33 pm

Jo també he demanat aquest got al chupitum,jejeje. Ara estem esperant a que ens arribi
Bona nit lluneta
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dt. feb. 24, 2009 11:33 pm

mimartin ha escrit:Hola!!!
Moltes gracies lluneta, ets un encant!!!
Hem estat parlant una miqueta amb el novio, i hem sembla que ho deixarem per al 2011, pero bueno, estic il.lusionada igualment!!!!!! Hem decidit que per al 04-06-2011!!!!!!Es el dia del meu sant,jejeje.
Es una mica aviat per començar a mirar restaurants? El dissabte vam anar a preguntar a la Seu Vella, i m'han donat un numero de telefon per informar-me perque diu que l'has de llogar per 2 hores, ja us contare que hem diuen.
Marxo a treballar

Hola mimartin!!!
T'explico una mica el tema del lloguer de la Seu Vella, nosaltres ens voliam casar alli però al final no pot ser, l'any vinent entre els mesos de maig i setembre no es podran fer bodes ni actes alli, i s'estan pensant si continuaran els altres anys.Ademes también ens va tirar enrrera el tema de la confirmacio de la data.
Nosaltres vam anar al departament de cultura de la generalitat, que esta a la rambla arago, al costat de la biblioteca publica, alli ens van explicar tot, ens van donar un full per fer la sol.licitut del lloguer de la Seu i ens van dir que fins dos mesos abans de la data de la boda no estaria plenament confirmat el dia. El lloguer de la seu es de 598€, si no recordo malament, i es lloga per 2 hores, i sempre a partir de l'hora que es tanca al públic, a partir de les 19h. Fins aquest any també es podien fer bodes al migdia però a partir de l'any que ve segurament nomes podran ser a les 19:30h i si ho deixen seguir fent.
Això es tot el que et puc explicar, si tens alguna pregunteta mes no dubtis en preguntar que aqui estem per això!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: ise » dc. feb. 25, 2009 7:58 am

Bon dia reines!!!!

Quin dia més gris....
ise

EntradaAutor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 11:10 am

lanoelieta ha escrit:
Hem estat parlant una miqueta amb el novio, i hem sembla que ho deixarem per al 2011, pero bueno, estic il.lusionada igualment!!!!!! Hem decidit que per al 04-06-2011!!!!!!Es el dia del meu sant,jejeje.
Es una mica aviat per començar a mirar restaurants? El dissabte vam anar a preguntar a la Seu Vella, i m'han donat un numero de telefon per informar-me perque diu que l'has de llogar per 2 hores, ja us contare que hem diuen.
Marxo a treballar

Hola mimartin!!!
T'explico una mica el tema del lloguer de la Seu Vella, nosaltres ens voliam casar alli però al final no pot ser, l'any vinent entre els mesos de maig i setembre no es podran fer bodes ni actes alli, i s'estan pensant si continuaran els altres anys.Ademes también ens va tirar enrrera el tema de la confirmacio de la data.
Nosaltres vam anar al departament de cultura de la generalitat, que esta a la rambla arago, al costat de la biblioteca publica, alli ens van explicar tot, ens van donar un full per fer la sol.licitut del lloguer de la Seu i ens van dir que fins dos mesos abans de la data de la boda no estaria plenament confirmat el dia. El lloguer de la seu es de 598€, si no recordo malament, i es lloga per 2 hores, i sempre a partir de l'hora que es tanca al públic, a partir de les 19h. Fins aquest any també es podien fer bodes al migdia però a partir de l'any que ve segurament nomes podran ser a les 19:30h i si ho deixen seguir fent.
Això es tot el que et puc explicar, si tens alguna pregunteta mes no dubtis en preguntar que aqui estem per això!!!

Moltes gracies noieleta!!
Ahir vaig trucar i la noia que ho porta, no hi era. Pues que malament aixo de que no et confirmin la data fins dos mesos abans,no? Llavors jo tambe hem tiraria enrera! I lo del horari que malament,no?Si fos al migdia encara, pero les 19h es molt tard! A vere si puc trucar avui. Ja et contare el que hem diu.
Sou totes uns solets!!!!!
Imatge
mimartin

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:36 pm

ise ha escrit:Bon dia reines!!!!

Quin dia més gris....

siii?Aquí fa un sol...................... i una caloreta més bonaaaaaaaaa...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:38 pm

mimartin ha escrit:
lanoelieta ha escrit:
Marxo a treballar

Hola mimartin!!!

Moltes gracies noieleta!!
Ahir vaig trucar i la noia que ho porta, no hi era. Pues que malament aixo de que no et confirmin la data fins dos mesos abans,no? Llavors jo tambe hem tiraria enrera! I lo del horari que malament,no?Si fos al migdia encara, pero les 19h es molt tard! A vere si puc trucar avui. Ja et contare el que hem diu.
Sou totes uns solets!!!!!

jo també em volia casar a la Seu Vella però amb tantes complicacions ho vaig deixar estar, ja em faré fotitos allí... :--( :--( :--(
Crec que ho fiquen massa complicat tot plegat pq km ke és un monument cultural i el volen preservar........... digo yo!!!
Noelieta com va tot??? Divendres aquest kdem si et vols apuntar encara q sigui més tard...............
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 25, 2009 2:43 pm

lluneta29 ha escrit:

Quin dia més gris....

Ei cuca!!!

Ara ja fa solet pero aquest mati estava tot tapadot...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:46 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Quin dia més gris....

Ei cuca!!!

Ara ja fa solet pero aquest mati estava tot tapadot...

Holaaaaaaaaaa! Ja he acabat la meva jornada laboral!!!! Haviem de fer curset però la profe s'ha kdat afònica i només ha aguantat una hora... ara m'estic fent el dinar, lassanyeta de verdures.... i dsps faré el treball, ahi em vaig kdar fins la una, la meva intenció és acabar-lo aquesta setmana! i oblidar-me'n!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. feb. 25, 2009 2:49 pm

Molt bé nena! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: vec que estas molt aplicada!!!! :-)ok: :-)ok:

Jo fa mitja horeta que he començat la meva jornada de tarda...quina meeeeeeeeeeeeeerda!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant