ise ha escrit:Molt bé nena!![]()
![]()
![]()
vec que estas molt aplicada!!!!
![]()
![]()
Jo fa mitja horeta que he començat la meva jornada de tarda...quina meeeeeeeeeeeeeerda!!!
Si mira me vaig animar!! Vaig a dinar i dsps torno!! Tinc mooolta gana!!! Fins dsps wuapi!!!

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 2:52 pm
ise ha escrit:Molt bé nena!![]()
![]()
![]()
vec que estas molt aplicada!!!!
![]()
![]()
Jo fa mitja horeta que he començat la meva jornada de tarda...quina meeeeeeeeeeeeeerda!!!

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 3:26 pm

Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 3:34 pm

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 3:37 pm
ise ha escrit:Si que confies amb ell!!! hehehe Jo si he d'esperar que ell truqui a algun lloc o anar a algun lloc ja puc esperar asentada, dormida, el que vulguis!!! pq segur que no hi pensa...![]()

Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 3:42 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 4:59 pm
ise ha escrit:Si que confies amb ell!!! hehehe Jo si he d'esperar que ell truqui a algun lloc o anar a algun lloc ja puc esperar asentada, dormida, el que vulguis!!! pq segur que no hi pensa...![]()
tot ho he de fer jo...
Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 5:04 pm
ise ha escrit:Quin desastre d'homes!!!! hehehehe Ja ens diràs si t'ha sorprès o no? Sort!![]()
![]()

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 5:08 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Si que confies amb ell!!! hehehe Jo si he d'esperar que ell truqui a algun lloc o anar a algun lloc ja puc esperar asentada, dormida, el que vulguis!!! pq segur que no hi pensa...![]()
A mi em passa el mateix... fa un mes i pico que ha de trucar al cura i encara espero... smpre em treu una excusa o altra i em fa mooolta ràbia per una cosa que li dic. Tenim hora a l'esglèsia gràcies a mi per ell no serà!!!![]()
tot ho he de fer jo...
Al final haure de trucar jo, com sempre
Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 5:12 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Quin desastre d'homes!!!! hehehehe Ja ens diràs si t'ha sorprès o no? Sort!![]()
![]()
el meu mai mai ho fa... quina pena!!! No hi vull pensar que em deprimeixo...

Autor: ise » dc. feb. 25, 2009 5:15 pm
mimartin ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Si que confies amb ell!!! hehehe Jo si he d'esperar que ell truqui a algun lloc o anar a algun lloc ja puc esperar asentada, dormida, el que vulguis!!! pq segur que no hi pensa...![]()
A mi em passa el mateix... fa un mes i pico que ha de trucar al cura i encara espero... smpre em treu una excusa o altra i em fa mooolta ràbia per una cosa que li dic. Tenim hora a l'esglèsia gràcies a mi per ell no serà!!!![]()
tot ho he de fer jo...
No cal que ens esperem a les 19'30, l'he trucat i m'ha dit que per la tarde no hi son, que no pot trucar ara, i que pel mati no ha pogutAl final haure de trucar jo, com sempre

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 5:21 pm

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 5:25 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 5:27 pm
mimartin ha escrit:Ens hem d'animar entre nosaltres noies!!!!! Que hi farem, sembla que sol ens casem nosaltres, pero bueno (no tenen "arreglo")jejeje.![]()
I quan ens volen donar una sorpresa se'ls hi nota d'una hora lluny,jajaja
Lluneta no facis cas!!!!!!!!

Autor: mimartin » dc. feb. 25, 2009 5:33 pm

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 5:35 pm
mimartin ha escrit:M'encanta haver entrat en aquest foro!!!! Sou genials! Encara que jo pertanyo al 2011, pero aprenc cosetes amb les noies de lleida del 2010!!!!!![]()
Jo també hem faig la despistada

Autor: lanoelieta » dc. feb. 25, 2009 5:36 pm
lluneta29 ha escrit:mimartin ha escrit:lanoelieta ha escrit:mimartin ha escrit:Hola!!!
Moltes gracies lluneta, ets un encant!!!
Hem estat parlant una miqueta amb el novio, i hem sembla que ho deixarem per al 2011, pero bueno, estic il.lusionada igualment!!!!!! Hem decidit que per al 04-06-2011!!!!!!Es el dia del meu sant,jejeje.
Es una mica aviat per començar a mirar restaurants? El dissabte vam anar a preguntar a la Seu Vella, i m'han donat un numero de telefon per informar-me perque diu que l'has de llogar per 2 hores, ja us contare que hem diuen.
Marxo a treballar
Hola mimartin!!!
T'explico una mica el tema del lloguer de la Seu Vella, nosaltres ens voliam casar alli però al final no pot ser, l'any vinent entre els mesos de maig i setembre no es podran fer bodes ni actes alli, i s'estan pensant si continuaran els altres anys.Ademes también ens va tirar enrrera el tema de la confirmacio de la data.
Nosaltres vam anar al departament de cultura de la generalitat, que esta a la rambla arago, al costat de la biblioteca publica, alli ens van explicar tot, ens van donar un full per fer la sol.licitut del lloguer de la Seu i ens van dir que fins dos mesos abans de la data de la boda no estaria plenament confirmat el dia. El lloguer de la seu es de 598€, si no recordo malament, i es lloga per 2 hores, i sempre a partir de l'hora que es tanca al públic, a partir de les 19h. Fins aquest any també es podien fer bodes al migdia però a partir de l'any que ve segurament nomes podran ser a les 19:30h i si ho deixen seguir fent.
Això es tot el que et puc explicar, si tens alguna pregunteta mes no dubtis en preguntar que aqui estem per això!!!
Moltes gracies noieleta!!
Ahir vaig trucar i la noia que ho porta, no hi era. Pues que malament aixo de que no et confirmin la data fins dos mesos abans,no? Llavors jo tambe hem tiraria enrera! I lo del horari que malament,no?Si fos al migdia encara, pero les 19h es molt tard! A vere si puc trucar avui. Ja et contare el que hem diu.
Sou totes uns solets!!!!!
jo també em volia casar a la Seu Vella però amb tantes complicacions ho vaig deixar estar, ja em faré fotitos allí...![]()
![]()
![]()
Crec que ho fiquen massa complicat tot plegat pq km ke és un monument cultural i el volen preservar........... digo yo!!!
Noelieta com va tot??? Divendres aquest kdem si et vols apuntar encara q sigui més tard...............

Autor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 5:39 pm

Autor: lanoelieta » dc. feb. 25, 2009 5:47 pm
lluneta29 ha escrit:jooooooooooooooo.... pos a les 6h hem kdat al cielo............. què no treballes ara?????![]()