NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 8:21 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Ei lluneta, que no m'has dit res de la valentina...que ja està caput???? i les plantetes???

Perdona que se m'ha oblidat a més m'he ficat a fer el treball i se me'n ha anat del cap. La Valentina bé, hivernant, no fot res en tot el dia, dorm a l'aigua i de tant en quan puja a la gespeta i jasta. Les plantes crec que es mantenen vives. Bno el lliri aquell han caigut totes les flors i no sé si es bo... :-)ok: l'altra la vam transplantar a un test més gran i sembla que sobreviu... ja t'aniré contant... :-)ok:

Això que no hem diguessis res ja hem feia patir! hehehehe patia per la salut de la pobra valentina dormilega... :-) :-) :-)

Ja tia... es que com que és com una estàtua a vegades no penso que la tinc encara que li parlo i així però no s'immuta... :-)ok: si veieu que no contesto es que stik fent el treball m'he proposat acabar-lo aquesta setmana i és clar, porta mooolta feina!!! XD
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 8:21 pm

ise ha escrit:i del judici t'han dit algo???

no m'han dit res de res... com que la cosa va per llarg... quina merda!!! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 8:23 pm

ise ha escrit:Bueno precioses meves, me'n vaig a fer un tiramisú i el sopar.

Petonets : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

moooolt bé!!! Descansa mooolt a mi encara me kda mooolt pegada a aquest ordinador!!!!!!!!!!!!
X cert, núvia!!! M'han dit que potser em poden fer l'informe però que encara no és segur. Avui he parlat amb el inspector i mha dit que jo marqui la casella de les opos que surt la convocatòria el dia 4 de març i llavors que si es pot fer, me'l faràn!!! Ojalà que si pq tinc molt a guanyar!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. feb. 25, 2009 9:07 pm

Que be!!!!! tan de bo tel puguin fer, si tens un bon informe testalvies mooooooooolta feina i nervis, jejejejejejeje

A nosaltres el fotograf ens ha donat planton :( ens cita per divendres o la setmana que ve. Li direm que la setmana que ve q el divendres hi ha bride's afternoon!!!!

Com esteu fantastiques????
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 25, 2009 9:40 pm

[quote="nuvia2010"]Que be!!!!! tan de bo tel puguin fer, si tens un bon informe testalvies mooooooooolta feina i nervis, jejejejejejeje

A nosaltres el fotograf ens ha donat planton :( ens cita per divendres o la setmana que ve. Li direm que la setmana que ve q el divendres hi ha bride's afternoon!!!!

Com esteu fantastiques????[/quote

Wuapaaaaaaaaaaa!!! com va? Vaya quin fotògraf no?? Quina poca serietat!!! Tinc ganes de vere'ttttttttttt!!!! Xcert, ja tinc la primera part de la programació pràcticament acabada!!! Em falten les ud's!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 26, 2009 2:27 pm

Hola guapes!!! :-))

Com va el dia??? Jo tinc una cosa a la panxa...estic nerviosa!!!! hehehe avui sentiré el que devies sentir tu, miri, quan t'emprovaves els vestits...

Ara ens hem menjat el tiramisú i estava boníssim :yium:-) :yium:-) havieu de veure l'Enric amb l'afició que el menjava... :-) :-)

a part d'això avui tinc els paletes a casa, bueno per ara a casa no...estan alçant tota la terrassa del vei de dalt per trobar per d'on venen les taques d'humitat que tinc a una habitació. Suposo que al final hem desmontaran l'habitació pq per ara no troben res que no estigui bé...quina merdada que hem fotran...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: mimartin » dj. feb. 26, 2009 2:59 pm

ise ha escrit:Hola guapes!!! :-))

Com va el dia??? Jo tinc una cosa a la panxa...estic nerviosa!!!! hehehe avui sentiré el que devies sentir tu, miri, quan t'emprovaves els vestits...

Ara ens hem menjat el tiramisú i estava boníssim :yium:-) :yium:-) havieu de veure l'Enric amb l'afició que el menjava... :-) :-)

a part d'això avui tinc els paletes a casa, bueno per ara a casa no...estan alçant tota la terrassa del vei de dalt per trobar per d'on venen les taques d'humitat que tinc a una habitació. Suposo que al final hem desmontaran l'habitació pq per ara no troben res que no estigui bé...quina merdada que hem fotran...

Hola!!!
Avui comences a emprovar vestits?Q guay!!!! *.-o-o.*
Aixo dels paletes ja no fa tanta gracias, perque tenir-los aprop es pols i guarrejada segura (almenys si troben que passa...)
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: ise » dj. feb. 26, 2009 3:14 pm

Hola guapa!!

siiiiiiiiiii d'aqui 3 hores i 45 minuts ja seré a la botiga!!! hehehehe >.-<: >.-<:

això dels paletes si que és una merda però bueno...que hi farem...com a mínim ho paga el seguro... això si que NO plogui!!!!!
ise

EntradaAutor: mimartin » dj. feb. 26, 2009 3:22 pm

ise ha escrit:Hola guapa!!

siiiiiiiiiii d'aqui 3 hores i 45 minuts ja seré a la botiga!!! hehehehe >.-<: >.-<:

això dels paletes si que és una merda però bueno...que hi farem...com a mínim ho paga el seguro... això si que NO plogui!!!!!

Tens molt controlada l'hora,eh?jejeje
Ja ens contaras com ha anat la proba, segur que estaras guapiiiisima ::love::
Imatge
mimartin

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 3:48 pm

ise ha escrit:Hola guapa!!

Hola wuapa! Ja ens contaràs què tal tot ... deu ser emocionant això d'emprovar-te els vestits... quina sort la teva! :-)ok: i quina pena que no hi pugui ser :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. feb. 26, 2009 3:50 pm

carinyo a qui et penses que trucaré en pic surti de la botiga...pensa que a l'Enric no l'hi podré dir res de res i m'haureu d'aguantar vosaltres!! hehehehe

Com ha anat el mati???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 3:52 pm

ise ha escrit:carinyo a qui et penses que trucaré en pic surti de la botiga...pensa que a l'Enric no l'hi podré dir res de res i m'haureu d'aguantar vosaltres!! hehehehe

Com ha anat el mati???

Bé, una mika agobiada pq crec que el treball no el tinc ben plantejat i ja havia fet 30 pàgines... bufff!!! Ahir estava contenta avui no tant! Stik a l'insti encara, em falta una classe. Ara en principi estic de guàrdia. Aquest cap de setmana tmpoc conto que faci res així ke... :-)ok: esperaré impacient la teva trucada!!!! Quina emoció!!!! A mi encara em falta una miqueta però crec que quan falti menys d'un any hi aniré... no crec que pugui aguantar al setembre... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dj. feb. 26, 2009 4:16 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:carinyo a qui et penses que trucaré en pic surti de la botiga...pensa que a l'Enric no l'hi podré dir res de res i m'haureu d'aguantar vosaltres!! hehehehe

Com ha anat el mati???

Bé, una mika agobiada pq crec que el treball no el tinc ben plantejat i ja havia fet 30 pàgines... bufff!!! Ahir estava contenta avui no tant! Stik a l'insti encara, em falta una classe. Ara en principi estic de guàrdia. Aquest cap de setmana tmpoc conto que faci res així ke... :-)ok: esperaré impacient la teva trucada!!!! Quina emoció!!!! A mi encara em falta una miqueta però crec que quan falti menys d'un any hi aniré... no crec que pugui aguantar al setembre... :-)ok:

Tranquila lluneta pel treball, veuras com no estara tot tan mal plantejat.
Si et serveix de consol, jo he de fer un treball de final d'un master, com si fos una tesina, i l'he de començar de nou i canviar el tema. I no tinc ni idea de per on començar, i l'he d'entregar al juny :--(
A mi si que hem falta,jejejeje. I en tinc unes ganes.....
Imatge
mimartin

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 6:17 pm

mimartin ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Com ha anat el mati???

Tranquila lluneta pel treball, veuras com no estara tot tan mal plantejat.
Si et serveix de consol, jo he de fer un treball de final d'un master, com si fos una tesina, i l'he de començar de nou i canviar el tema. I no tinc ni idea de per on començar, i l'he d'entregar al juny :--(
A mi si que hem falta,jejejeje. I en tinc unes ganes.....

Si... jo también en tinc unes ganes... bufff!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 26, 2009 7:30 pm

ise ha escrit:Hola guapes!!! :-))

OStiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Quina emocio!!!! ma mare el dia que em fiqui un vestit de nuvia es ficara a plorar com una magdalena, ja ho va fer amb el de la comunio... aixi que imagineu!!! jejejejejejeje sera un show!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 26, 2009 7:31 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Que be!!!!! tan de bo tel puguin fer, si tens un bon informe testalvies mooooooooolta feina i nervis, jejejejejejeje

Wuapaaaaaaaaaaa!!! com va? Vaya quin fotògraf no?? Quina poca serietat!!! Tinc ganes de vere'ttttttttttt!!!! Xcert, ja tinc la primera part de la
programació pràcticament acabada!!! Em falten les ud's!!! :-)ok:

Princess... per ara nomes quedem tu i jo, no??? mha dit el julio que si nomes estem tu i jo que li agradaria venir per veuret :) jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. feb. 26, 2009 7:32 pm

Se que soc pesada amb el meu contador, pero mireu que xulo avui tambe!!!!! jejejejejeje 1-1-1
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 8:11 pm

Hola wapetes!!

Iseta!! quina ilusió no?? aix que be!!! el teu primer vestit!! un pesigolleig!!! a l´estomac!! una alegria gran al veuret de blanc!! i public mirant la careta que poses. Si ja te sents aqui la reina imaginat al gran dia!!! Volem cronica eh!!!! jeje

Jo tambe vindre dema nenes!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 8:32 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Que be!!!!! tan de bo tel puguin fer, si tens un bon informe testalvies mooooooooolta feina i nervis, jejejejejejeje

Wuapaaaaaaaaaaa!!! com va? Vaya quin fotògraf no?? Quina poca serietat!!! Tinc ganes de vere'ttttttttttt!!!! Xcert, ja tinc la primera part de la
programació pràcticament acabada!!! Em falten les ud's!!! :-)ok:

Princess... per ara nomes quedem tu i jo, no??? mha dit el julio que si nomes estem tu i jo que li agradaria venir per veuret :) jejejejeje

Ah vale... jejeje però la miriameta también ve però que vingui un ratet que a mi no em fa res... :-)ok: dsps nosaltres aprofitarem per anar al cine... ja que estem allí...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 8:33 pm

miriameta ha escrit:Hola wapetes!!

Iseta!! quina ilusió no?? aix que be!!! el teu primer vestit!! un pesigolleig!!! a l´estomac!! una alegria gran al veuret de blanc!! i public mirant la careta que poses. Si ja te sents aqui la reina imaginat al gran dia!!! Volem cronica eh!!!! jeje

Jo tambe vindre dema nenes!! :-()-)

A mi ja m'ha trucat............. jajajaja :-)ok: ja us ho explicarà... deu ser taaan emocionant!!!!!!!!!!!!! Jo també vull!!!!!!!!!!!!!!
Ja ho sabia que venies miriameta... vols que et passi a recollir per algún lloc??? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants