nuvia2010 ha escrit:Se que soc pesada amb el meu contador, pero mireu que xulo avui tambe!!!!! jejejejejeje 1-1-1

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 8:34 pm
nuvia2010 ha escrit:Se que soc pesada amb el meu contador, pero mireu que xulo avui tambe!!!!! jejejejejeje 1-1-1

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 8:39 pm

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 8:42 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapetes!!
Iseta!! quina ilusió no?? aix que be!!! el teu primer vestit!! un pesigolleig!!! a l´estomac!! una alegria gran al veuret de blanc!! i public mirant la careta que poses. Si ja te sents aqui la reina imaginat al gran dia!!! Volem cronica eh!!!! jeje
Jo tambe vindre dema nenes!!
A mi ja m'ha trucat............. jajajajaja us ho explicarà... deu ser taaan emocionant!!!!!!!!!!!!! Jo també vull!!!!!!!!!!!!!!
Ja ho sabia que venies miriameta... vols que et passi a recollir per algún lloc???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 8:43 pm
lluneta29 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Se que soc pesada amb el meu contador, pero mireu que xulo avui tambe!!!!! jejejejejeje 1-1-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 8:45 pm
lluneta29 ha escrit:
Princess... per ara nomes quedem tu i jo, no??? mha dit el julio que si nomes estem tu i jo que li agradaria venir per veuret :) jejejejeje
-----------------------
Ah vale... jejeje però la miriameta también ve però que vingui un ratet que a mi no em fa res...dsps nosaltres aprofitarem per anar al cine... ja que estem allí...

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 8:47 pm
lluneta29 ha escrit:NENES 300 PAGINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM UNES CRACKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS A TOTES!!!
300 paginetes i un sopar ja planejat, si k som cracks si!!!

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 9:03 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:
Princess... per ara nomes quedem tu i jo, no??? mha dit el julio que si nomes estem tu i jo que li agradaria venir per veuret :) jejejejeje
-----------------------
Ah vale... jejeje però la miriameta también ve però que vingui un ratet que a mi no em fa res...dsps nosaltres aprofitarem per anar al cine... ja que estem allí...
Si tambe hi vaig jo no vindra el Julio?
anireu al cine?

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 9:18 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:
-----------------------
anireu al cine?
Jo amb el Jordi no vull dir que hem kdat totes eh per anar al cinema... però qui s'hi apunti serà benvingut... anem a vere "The Reader"!!! Me fa bona pinta i feia tmps que no em feia feeling una pel.lícula...

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 9:24 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:
-----------------------
anireu al cine?
Jo amb el Jordi no vull dir que hem kdat totes eh per anar al cinema... però qui s'hi apunti serà benvingut... anem a vere "The Reader"!!! Me fa bona pinta i feia tmps que no em feia feeling una pel.lícula...
jeje neu tranquils, jo no arribo a fi de mes si vaig al cine... aix...si pugues fer pum i desapareixer tots els mals...

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 9:39 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:
-----------------------
anireu al cine?
jeje neu tranquils, jo no arribo a fi de mes si vaig al cine... aix...si pugues fer pum i desapareixer tots els mals...
Bno jo pq cobro demà pq actualment estik en números rojos!!!! Estic esperant en candeletes cobrar i donar-nos un capritxito i com que demà és més barat si tens carnet jove o carnet de la uni doncs aprofitem...

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 9:44 pm
no volta ningú més per aki...
Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 9:55 pm

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 10:00 pm
miriameta ha escrit:Si que van be les alegries si.. sabeu que hem d´anar a caldea no? això si que serie una alegria!! Jo alli dins relaxada, sense problemes, disfrutant!! pensant en el futur!!!
M´acaben de trucar i m´han dit que ja tenim lloc per la despedida de soltera de la meva amiga que es case aquest juny :) a camarasa, una despedida conjunta!! i será medieval, tots disfresats!! que guay!!
Estem soletes si, no s´anime ningu avui. Buf i jo tinc una son... fa dies que men vaig a dormir tard entre examens i treballs...
Com vas d´estudis???

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 10:02 pm

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 10:10 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Si que van be les alegries si.. sabeu que hem d´anar a caldea no? això si que serie una alegria!! Jo alli dins relaxada, sense problemes, disfrutant!! pensant en el futur!!!
M´acaben de trucar i m´han dit que ja tenim lloc per la despedida de soltera de la meva amiga que es case aquest juny :) a camarasa, una despedida conjunta!! i será medieval, tots disfresats!! que guay!!
Estem soletes si, no s´anime ningu avui. Buf i jo tinc una son... fa dies que men vaig a dormir tard entre examens i treballs...
Com vas d´estudis???
Siiii que hi hem d'anar si... queda pendent!!!! Tens una boda aquest juny????????? Molt bé no?? T'ho passaràs ben bé!!!! Què es de lleida aquesta noia? Pq de lleida a camarassa hi ha un bon tros!!!on es casa?? Sóc una xafardera!!!
D'estudis fatal... mira'm on sóc... quan acabi polònia m'hi tornaré a ficar, ara he sopat!

Autor: lluneta29 » dj. feb. 26, 2009 10:12 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Si que van be les alegries si.. sabeu que hem d´anar a caldea no? això si que serie una alegria!! Jo alli dins relaxada, sense problemes, disfrutant!! pensant en el futur!!!
Com vas d´estudis???
Siiii que hi hem d'anar si... queda pendent!!!! Tens una boda aquest juny????????? Molt bé no?? T'ho passaràs ben bé!!!! Què es de lleida aquesta noia? Pq de lleida a camarassa hi ha un bon tros!!!on es casa?? Sóc una xafardera!!!
D'estudis fatal... mira'm on sóc... quan acabi polònia m'hi tornaré a ficar, ara he sopat!
Sip, una amiga de tota la vida que es case!!!Es de la bordeta, i la veritat es que tambe es case a la fonda jeje, i jo sense saberhu quan vaig anar a reservarla jeje. Despres quan ens hu vam dir vam fer :O :O jejej Lo que pase que ella es case a la esglesia de tota la vida de la bordeta.
Ens posaran un bus per tota la gent de la despedida!!![]()
![]()
jeje la tele i el pc... no deixen concentrar veritat?

Autor: nuvia2010 » dj. feb. 26, 2009 10:14 pm

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 10:18 pm

Autor: miriameta » dj. feb. 26, 2009 10:20 pm
nuvia2010 ha escrit:Hola guapisisisisisisisisisisisisisisisisisisisisimes!!!!!
Doncs el meu amore que ara es molt estudios, sesta treient el carnet de camio per si venen temps lletjos de feina i dema comença les practiques :) i li he dit que aprofiti i vagi a tallarse els pelos jejejejejeje aixi que no crec que pugui venir, pero mha dit que quan acabi em truca :)
Encara queda algu per aqui????
La Ise ens deixara intrigades intrigades, eh???? Dolenta....

Autor: nuvia2010 » dj. feb. 26, 2009 10:23 pm